Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes EQS (2021)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mercedes EQS | Eerste ontmoeting met elektrische limousine (2021)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Heel fascinerende auto die hun slogan lijkt waar te maken. Leuk dat de range blijkbaar erg realistisch is en alles zo doordacht is. Heel benieuwd naar de compactere modellen!

Comment

De EQS is te configureren op de Duitse site. Ik kom op 140k voor een 450+ en 160k voor een 580. Prijzen op niveau van de S-klasse dus.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

https://www.electrive.net/2021/08/10...-106-374-euro/
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Heb eens eentje geconfigureerd. +140k.

Comment

Voor een 450+ of een 580?
                      OO 00 OO

Comment

Dat was voor een 450+.

Comment

Prachtige elektro limo. Blijkbaar toch wel het beste wat je op dit moment op dat vlak kan kopen.... met de prijs navenant natuurlijk.

Ik blijf toch moeite hebben met die giga glasplaten in het dashboard. Not my cuppa tea.

Comment

Qua vormgeving vind ik de EQS wat minder knap. De nieuwe S vind ik veel knapper, maar ik begrijp dat ze voor een betere stroomlijn een nieuwe auto hebben ontworpen. Je mag er zeker van zijn dat deze EQS het summum is van luxe en comfort. Ik vrees er zelfs voor dat hierdoor elke vorm van rijbeleving volledig weg is, en al zeker bij zo’n 450+ die slechts 330pk heeft. Ik ben de Tesla gewoon, en die heeft een zeer directe gasrespons, terwijl de Audi e-tron SUV veel slomer was wat gasrespons betreft, en het veel minder snel en sportief aanvoelt. De 450+ gaat dat vrees ik ook hebben, dus gaat dat niet mijn ding zijn.
                            OO 00 OO

Comment

Liever langzamer en meer rijbereik dan andersom. En 0-100 in 6sec is snel genoeg.

Comment

De megadash is eigenlijk voor mij ook geen must…als ik het kon betalen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                  Liever langzamer en meer rijbereik dan andersom. En 0-100 in 6sec is snel genoeg.
                                  Meer dan 400km bereik is toch voor niks nodig? Dan liever een wat sportiever rijdende auto met 400km actieradius dan een slome bak met 600km actieradius.
                                  OO 00 OO

Comment

Ik zou in die klasse van wagens eerder voor comfort kiezen. En ook probeer ik zoveel mogelijk Europees te kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Meer dan 400km bereik is toch voor niks nodig? Dan liever een wat sportiever rijdende auto met 400km actieradius dan een slome bak met 600km actieradius.
                                      Wij hebben een EQC , 407 pk . Op het dashboard staat hoeveel % je gebruikt als je accelereert . Zelden komt die boven de 20% .
                                      Dat is ook het enige minpuntje voor mij . Het is wel eens leuk om snel op te trekken , maar na 2 keer heb ik al gene klank meer van de passagier .
                                      Dan liever wat minder pk en goedkoper .

2015 Nissan Leaf Acenta .
                                      1986 Lamborghini Jalpa

Comment

We hebben eens mogen mee gaan in een demo rit van 10km. Zit toch een klasse onder de s klasse. Ze wisten me wel te vertellen dat Mercedes nog druk bezig is met een aantal issues zoals de wat vervelende resonantie die je hoort van de voorste elektro motor.
                                        Dat groot scherm is wel een eye catcher maar echt een meerwaarde voor de chauffeur geeft die denk ik niet.
                                        Voorlopig blijft de topper op elektrisch vlak de taycan voor mij
                                        lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                          Ik zou in die klasse van wagens eerder voor comfort kiezen. En ook probeer ik zoveel mogelijk Europees te kopen.
                                          Als je in deze klasse koopt, dan kies je sowieso voor luxe en comfort, maar graag heb ik dat gecombineerd met power, want ook dat is luxe en comfort voor mij. Ik zou ook graag terug Europees kopen, maar ik heb toch terug voor Tesla gekozen, omdat ze qua EV meer kunnen en dus de traditionele merken ver vooruit blijven. De dag dat ze kunnen wat Tesla kan, en aan dezelfde prijs, ben ik terug klant.
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X