Oorspronkelijk geplaatst door Patrick A.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes EQS (2021)
Collapse
X
-
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenWe hebben eens mogen mee gaan in een demo rit van 10km. Zit toch een klasse onder de s klasse. Ze wisten me wel te vertellen dat Mercedes nog druk bezig is met een aantal issues zoals de wat vervelende resonantie die je hoort van de voorste elektro motor.
Dat groot scherm is wel een eye catcher maar echt een meerwaarde voor de chauffeur geeft die denk ik niet.
Voorlopig blijft de topper op elektrisch vlak de taycan voor mij
De Taycan is een topmachien! Daar ben ik het volledig mee eens.OO 00 OO
Comment
-
Ik ben nog niet EV-minded, maar als er één auto is die me zou kunnen overtuigen is het de EQS. De tests die ik ervan gezien heb sreken enorm aan omdat ze focussen op comfort en ik vind het net een voordeel dat je niet bij de minste beweging in het gaspedaal achterover gedrukt wordt, gewoon lekker zompig waften in alle luxe, dat is voor mij hoe een EV zou moeten zijn. Uiteraard mijn mening, en ieder zijn dingWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk BerichtenIk ben nog niet EV-minded, maar als er één auto is die me zou kunnen overtuigen is het de EQS. De tests die ik ervan gezien heb sreken enorm aan omdat ze focussen op comfort en ik vind het net een voordeel dat je niet bij de minste beweging in het gaspedaal achterover gedrukt wordt, gewoon lekker zompig waften in alle luxe, dat is voor mij hoe een EV zou moeten zijn. Uiteraard mijn mening, en ieder zijn ding
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk BerichtenIk ben nog niet EV-minded, maar als er één auto is die me zou kunnen overtuigen is het de EQS. De tests die ik ervan gezien heb sreken enorm aan omdat ze focussen op comfort en ik vind het net een voordeel dat je niet bij de minste beweging in het gaspedaal achterover gedrukt wordt, gewoon lekker zompig waften in alle luxe, dat is voor mij hoe een EV zou moeten zijn. Uiteraard mijn mening, en ieder zijn dingLast edited by BMWMB; 12/08/2021, 10:14.OO 00 OO
- Likes 1
Comment
-
het is natuurlijk fake als hell en erger als valse uitlaten in het kwadraat, maar ergens vind ik het nog steeds fijn als hersentraining om bvb de verschillende stekkerkarren van bmw uit elkaar te houden, net als vroeger alle verschillende 1600 diesels ...en het is allemaal, hoe duurder hoe gesofisticeerder het geluid is gecreeerd...en de taycan klinkt natuurlijk het lekkerst van allemaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenBeuh een amg hoort uitlaten te hebbenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment