Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Honda Civic (2022)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

En ben je hem effectief gaan aanbieden?

Prijs online was iets onder de markt waarde.
    Als ik er was ging er zoveel af dat ik meteen ben weggegaan.
    Wagen was 3 jaar oud en in nieuwstaat.
    30.000 km en dan nog een VW Tiguan met veel opties die toen populair was.

Heb het verhaal met hun offertes hier toen ergens neergepend.

Daarna met vrienden hun wagens ook gedaan als test en altijd hetzelfde.

Rekenen er op dat mensen er van af moeten en bieden laag hè.

Nadien wel nog een mail gehad met een iets hogere prijs als ik me goed herinner.
    Was in 2019, de getallen ben ik al vergeten.

Dus Speedhunter.

Ga eens tot daar en laat het ons weten.
    nopes, die stap heb ik nie gedaan, is ook om te zien wat ze ervoor gingen geven bij wijkopenautos...

maar dus, zij bieden en 'garanderen' u online ne prijs, ge komt ermee af, en dan gaan ze er toch onder!??
    Smerig...

Is dat standaard? of had jij bijvoorbeeld schade die je niet had aangegeven en die zij op dat moment dan opmerkten???

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Maar die was revolutionair hè.
    Lees er de artikels maar op na.
    Het enige verschil is dat het nu bij iedereen van moeten is en toen niet.

En neen er was toen ook geen mechanische versnellingsbak.
    Er was er zelfs gene.

Atkinson motor met een elektrische motor op elke as.
    zotjes!

zal die ne keer moeten researchen se
    ben wel benieuwd naar verbruikcijfers, uitstoot en prestaties...​
    The Power Of Dreams

Comment

• Ik zou bij het hoofd van de autokerk (de autopaus?) een aanvraag indienen tot heiligverklaring van de nieuwe Civic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk Berichten

nopes, die stap heb ik nie gedaan, is ook om te zien wat ze ervoor gingen geven bij wijkopenautos...

maar dus, zij bieden en 'garanderen' u online ne prijs, ge komt ermee af, en dan gaan ze er toch onder!??
        Smerig...

Is dat standaard? of had jij bijvoorbeeld schade die je niet had aangegeven en die zij op dat moment dan opmerkten???

zotjes!

zal die ne keer moeten researchen se
        ben wel benieuwd naar verbruikcijfers, uitstoot en prestaties...​
        Die stond als nieuw en kreeg daar door de keurder ook complimenten voor.
        Maar zelf heeft deze niks te beslissen.
        Hij controleert, neemt foto's en stuurt deze online door.
        Na 20 minuten komt hun bod.

Als je zoals ik interesse hebt in de Honda dan moet je het echt eens opzoeken wat de verschillen zouden zijn.
        Ben oprecht benieuwd.
        Heb nog wel wat artikels in een map denk ik die ik je altijd wel kan bezorgen.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ik heb wel 2 goede ervaringen met 'Wij kopen auto's'. Goeie prijs overeen gekomen en gedokt. Bij ene deden ze er 300€ af bij levering omdat er een kras op was die je niet zag op de foto's. Moest gelakt worden. Logisch ook!
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Die stond als nieuw en kreeg daar door de keurder ook complimenten voor.
            Maar zelf heeft deze niks te beslissen.
            Hij controleert, neemt foto's en stuurt deze online door.
            Na 20 minuten komt hun bod.

Als je zoals ik interesse hebt in de Honda dan moet je het echt eens opzoeken wat de verschillen zouden zijn.
            Ben oprecht benieuwd.
            Heb nog wel wat artikels in een map denk ik die ik je altijd wel kan bezorgen.
            stuur ze anders naar ersaeys@gmail.com

heb trouwens een bod gehad na mijn vernieuwde inzending:

maar in jouw verhaal zeg je dat je ermee langs komt, en dat ze daar fotos namen, maar hier heb ik alles al ingegeven, incl fotos, dermee dat ik denk dat dat bod dat ik dus hierboven zie, dat dat ook is wat ze effectief gaan geven.

jij had geen bod ontvangen, je ging ermee naar hun en liet hen daar schatten ter plekke?

Maar dat bod is dus nu hoger dat ik heb, als ik de schade verzweeg, eerst 15500 euro, nu dus iets over 17000 euro.
            Komt overeen met wat ze bij Honda willen geven.

Ik verhuis binnenkort, en als dat achter de rug is, zet ik hem online als particulier, ben benieuwd wat ze daarvoor gaan geven.

Bij deze, voor 19K mogen jullie heb hebben

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
            Ik zou bij het hoofd van de autokerk (de autopaus?) een aanvraag indienen tot heiligverklaring van de nieuwe Civic.
            hoeft nie, die 'titel' is al naar de Jeep Avenger gegaan:

De mensen hier weten wel wat de Civic goed maakt, en hoeven geen heiligverklaring, merci!

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
            Ik heb wel 2 goede ervaringen met 'Wij kopen auto's'. Goeie prijs overeen gekomen en gedokt. Bij ene deden ze er 300€ af bij levering omdat er een kras op was die je niet zag op de foto's. Moest gelakt worden. Logisch ook!
            klinkt al wat beter qua ervaring ​​
            Last edited by E-riko; 24/01/2023, 15:11.
            The Power Of Dreams

Comment

• Leuke maar mss ook ietwat pijnlijke conclusie dat de nieuwe Civic, de hybrides uit Japan, van betere kwaliteit zijn dan de generaties ervoor die uit Swindon kwamen

Dit is de 2e video van de Type R van 1 van de betere car reviewers, savageese, die heeft er eentje gekocht.

Daar zegt em dus letterlijk dat de 'fit and finish' schijnbaar beter is, en ook dat de paintjob beter is dan toen de Civics uit de Swindon fabriek kwamen, auch
              The Power Of Dreams

Comment

• New Honda Civic Type R review: Is it really better? - YouTube

Comment

• haha

'I f*cking love this car, I f*ucking love it'
                  The Power Of Dreams

Comment

• iets dat ik opgevangen heb op facebook, en effectief, in de UK kan je de laagste trim niet eens bestellen op de site

en in de ons omringende landen is de configurator zelfs uitgeschakeld.

in dezelfde UK groep worden leveringen ook vooruitgeschoven...
                    ikzelf heb nog geen nieuws ontvangen mbt mijn bestelling
                    The Power Of Dreams

Comment

• interessant, discussieer er maar op los...

The Power Of Dreams

Comment

• ja sorry, leg eens uit naar wat ik kijk
                        zou niet weten voor wat het dient

Comment

• veel leesplezier

int kort, verminderd rolgeluiden...

Enige kritieken die wel meermaals voorkomen in verschillende reviews is dat de wagen binnenin niet zo heel stil is op autosnelweg snelheden.
                          Met als grootste boosdoener blijkbaar de meer performante Michelin Pilot Sport banden....tjah, das dan de prijs die je moet betalen voor een dynamischer model zeker?

Nuja, het zal ongetwijfeld beter zijn dat de 10e generatie, en die ben ik toch al gewoon + ik zet altijd de radio aan, dus daar heb ik op zich niet zo'n last van, luide rolgeluiden.
                          The Power Of Dreams

Comment

• het gaat wat gewicht geven, maar ik neem aan erg weinig...waarom niet (als het helpt)

Comment

• Op gewone wegen vond ik deze nieuwe Civic zeer stil.
                              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Ik ben net terug van twee weken Verenigde Staten. Niet normaal hoeveel Civics je daar ziet, ook de nieuwe sedan. Vorige generatie ook, echt zware verkoopstopper daar.

2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• haha ja niet normaal, ook de Accord, die hier al generaties niet meer verkocht wordt, de laatste nieuwe Accord is daar net uit.

Honda is schering en inslag in de VS....(net zoals alle andere Japanse merken trouwens)
                                  The Power Of Dreams

Comment

• Ik kwam in de week de vorige versie tegen en het viel mij op, hoe breed die wel was.

Even de afmetingen nagekeken en deze blijkbaar 8cm smaller geworden te zijn..

Comment

• ewel tis te zien wat het uitgangspunt is, meet je inclusief de buitenspiegels of niet, want die buitenspiegels zijn wel inderdaad gigantisch, en zit je boven de twee meter, 2076 uit het hoofd als ik me goed herinner.

Zonder buitenspiegels is het al een pakske minder, maar nog steeds relatief breed.

En bij veel autos, is de body het breedste punt, omdat de buitenspiegels niet uitsteken, bij de Civic wel.
                                      Ik denk bij de nieuwe ook, maar niet zo extreem.

Das misschien ook het enige dat ik wel prefereer aan de oudere dan deze nieuwe, die gigantische buitenspiegels, super handig
                                      The Power Of Dreams

Comment

• Vorige maand getekend voor een witte Civic Type R. Lever termijn onduidelijk, er is 2024 geschreven, maar 2025 zou evenzeer kunnen. Laat het wachten maar beginnen nu.
                                        Ze hebben me verteld dat België er 90 exemplaren per jaar krijgen, i.v.m. de beperkte CO2 voorwaardes waar een autoconstructeur zich jaarlijks moet aan vast houden. En zoals in dit topic is reeds vermeld, geen kortingen van toepassing (bij mij).

Comment

• Ik was al niet zo blij dat ik 2 maanden moest wachten op de mijne.

Comment

Working...
                                          X