Nu hebben ze een potentieel succesnummer en krijgen ze hem niet geleverd.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Honda Civic (2022)
Collapse
X
-
de reden waarom ik er nog bij blijf, is omdat ik oorspronkelijk niet van plan was te switchen, alleen kreeg ik een goed voorstel, dus in tussentijds wacht ik af
maar ik wil natuurlijk door het lange wachten geen onnodige kosten doen aan mijn huidige auto....
Waarbij ik me de vraag stel, de overname prijs is weliswaar afgesproken, maar niemand vroeg naar deze omstandigheden dat het zooo lang zou duren, want het gevolg is natuurlijk dat er ondertussen meer kilometers gemaakt gaan worden met die wagen dan zij en ik vooropgesteld hadden.
+ Sowieso verliezen ze al op de verkoop van de nieuwe auto, omdat die in die 9 maanden met een paar duizend euro gestegen isThe Power Of Dreams
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenNu hebben ze een potentieel succesnummer en krijgen ze hem niet geleverd.
Zag een review van de crv die ook zeer positief was, maar als Kia en Hyundai wel kunnen leveren gaat dat weer niks worden ...
Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Zeer jammer inderdaad van al die problemen, een Civic was mijn eerste keuze maar omdat je zo lang moest wachten de voorwaarden slecht waren heb ik andere oorden opgezocht. In een full electric beland en content mee2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk BerichtenBegrijpelijk
En als je toch alle voordelen van EV wilt, is full EV sowieso het completere pakket tov hybrid.
Welke EV ist geworden?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk BerichtenBegrijpelijk
En als je toch alle voordelen van EV wilt, is full EV sowieso het completere pakket tov hybrid.
Welke EV ist geworden?2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
- Likes 1
Comment
-
Nu is de Civic nog steeds niet te configureren op de Belgische website.
in Frankrijk wel al, en in BE zou deze in december ook weer bestelbaar moeten zijn, maar blijkbaar toch niet.
+ ik heb persoonlijk ook nog niets gehoord over een toekomstige levering van mijn bestelling van way back november 2022.The Power Of Dreams
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenPfff, die hebben hun prijzen ook serieus aangepast voor de Civic.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenJe geduld wordt enorm op de proef gesteld Niet evident, gelukkig weet je dat er een steengoede wagen op jouw te wachten staat.The Power Of Dreams
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
Toen ik begin 2023 bij de dealer was zeiden ze al dat er minstens 5% bij kwam tegen 2024.The Power Of Dreams
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenIk kan geen prijzen vinden op de website voor de Civic? Je kan hem niet configureren.The Power Of Dreams
Comment
Comment