Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Honda Civic (2022)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nu hebben ze een potentieel succesnummer en krijgen ze hem niet geleverd.

Comment

• de reden waarom ik er nog bij blijf, is omdat ik oorspronkelijk niet van plan was te switchen, alleen kreeg ik een goed voorstel, dus in tussentijds wacht ik af

maar ik wil natuurlijk door het lange wachten geen onnodige kosten doen aan mijn huidige auto....
      Waarbij ik me de vraag stel, de overname prijs is weliswaar afgesproken, maar niemand vroeg naar deze omstandigheden dat het zooo lang zou duren, want het gevolg is natuurlijk dat er ondertussen meer kilometers gemaakt gaan worden met die wagen dan zij en ik vooropgesteld hadden.

+ Sowieso verliezen ze al op de verkoop van de nieuwe auto, omdat die in die 9 maanden met een paar duizend euro gestegen is
      The Power Of Dreams

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
        Nu hebben ze een potentieel succesnummer en krijgen ze hem niet geleverd.
        Mijn Honda dealer zat ook echt met zijn handen in het haar. Met hrv hebben ze dit ook al aan de hand gehad. Elke keer ze een nieuw model aankondigen schiet die mens in een kramp. En de marketing blijft lopen en de reviews zijn dan ook nog eens zeer positief dus Honda zou het zeer goed kunnen doen op dit moment...

Zag een review van de crv die ook zeer positief was, maar als Kia en Hyundai wel kunnen leveren gaat dat weer niks worden ...

Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Conclusie: beste auto in zijn segment

Na het lezen van alle loven reviews, kan ik als eigenaar van de 10e generatie alleen maar concluderen dat de 10e generatie fel ondergewaardeerd is.

Want ze zijn onderhuids dezelfde auto....
            The Power Of Dreams

Comment

• Ondertussen is de basisprijs ook stevig gestegen en is de wagen quasi niet leverbaar.

Comment

• Zeer jammer inderdaad van al die problemen, een Civic was mijn eerste keuze maar omdat je zo lang moest wachten de voorwaarden slecht waren heb ik andere oorden opgezocht. In een full electric beland en content mee
                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Begrijpelijk

En als je toch alle voordelen van EV wilt, is full EV sowieso het completere pakket tov hybrid.

Welke EV ist geworden?
                  The Power Of Dreams

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk Berichten
                    Begrijpelijk

En als je toch alle voordelen van EV wilt, is full EV sowieso het completere pakket tov hybrid.

Welke EV ist geworden?
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk Berichten
                      Begrijpelijk

Welke EV ist geworden?
                      Ben uiteindelijk op een Enyaq coupé gebotst in de garage waar ik al jaren op onderhoud ging, zie bovenstaand topic. Grootste troef was dat ze nog 20k gegeven hebben in overname voor mijn 7 jaar oude Ocatvia.

Comment

• Nu is de Civic nog steeds niet te configureren op de Belgische website.
                        in Frankrijk wel al, en in BE zou deze in december ook weer bestelbaar moeten zijn, maar blijkbaar toch niet.

+ ik heb persoonlijk ook nog niets gehoord over een toekomstige levering van mijn bestelling van way back november 2022.
                        The Power Of Dreams

Comment

• Je geduld wordt enorm op de proef gesteld Niet evident, gelukkig weet je dat er een steengoede wagen op jouw te wachten staat.

Comment

• Pfff, die hebben hun prijzen ook serieus aangepast voor de Civic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                              Pfff, die hebben hun prijzen ook serieus aangepast voor de Civic.
                              Toen ik begin 2023 bij de dealer was zeiden ze al dat er minstens 5% bij kwam tegen 2024.

Comment

• Ik kan geen prijzen vinden op de website voor de Civic? Je kan hem niet configureren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                  Je geduld wordt enorm op de proef gesteld Niet evident, gelukkig weet je dat er een steengoede wagen op jouw te wachten staat.
                                  Gelukkig was en is het geen dringende kwestie, dat vooral
                                  The Power Of Dreams

Comment

Toen ik begin 2023 bij de dealer was zeiden ze al dat er minstens 5% bij kwam tegen 2024.
                                    En de prijs van 2023 is dan nog hoger dan die van 2022....
                                    The Power Of Dreams

Comment

Ik kan geen prijzen vinden op de website voor de Civic? Je kan hem niet configureren.
                                      In al onze omringende buurlanden wel, behalve NL en LU....
                                      The Power Of Dreams

Comment

• Dus in geen enkele van onze omringende buurlanden, behalve FR en DE...
                                        Dus, maar in 2 van de 5 van België, Nederland, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk.
                                        Een beetje raar om dan te zeggen 'in al onze omringende buurlanden wel'.

Comment

• Kzal het dan anders zeggen.
                                          In alle landen van heel West Europa is ze te configureren, behalve in de BeNeLux landen, Finland en Noorwegen.
                                          The Power Of Dreams

Comment

Working...
                                          X