Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Honda Civic (2022)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb ook al zitten rondkijken naar mogelijke alternatieven, maar ik denk toch dat ik mijn Megane nog niet snel ga wegdoen.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• de Megane is ook wel 1 van de betere rijders auto in het segment, dus snap ik wel
      The Power Of Dreams

Comment

• En ook nog eens een heel knappe voiture.

Comment

• leuke overzichtspagina op de Honda UK site trouwens:
          Take a tour of the latest edition to the famous Honda Civic line. Get up close and personal with the style and feature changes both inside and out!

een paar van de aparte doch handige features worden uitgelegd en getoond, zoals die zijlichten in de koplampen die in bepaalde omstandigheden branden, en de smart clear wipers

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
          Ja is RS 230.

Met die elekromotoren zal die wss niet veel trager aanvoelen, je hebt een punt. 0-100 ligt heel dicht bij elkaar.

Het mindere verbruik zou zeker welkom zijn, de auto zou vooral gebruikt worden om naar het werk te rijden op 4km en soms eens langere ritten bij vrienden en familie. Rond de 10 000 km op jaarbasis. Mijn rijstijl is met de jaren sowieso gezapiger geworden, ritjes dat ik eens ferm doorduw zijn een minderheid geworden. In die zin sluit zo'n ehev beter aan bij mijn rijstijl. De pk's zitten vooral in het koppeke he omdat je de cijfers ziet.

Voor de Skoda weg te doen is het idd wel de moment qua waarde dat je ervoor krijgt.

Zal er nog eens over nadenken, je bent een goede verkoper
          10K, dat is idd niet veel.
          Sinds mijn nieuwe werk doe ik zelfs onder de 10K per jaar.
          En nu ik me een speedpedelec gekocht heb, nog minder...

Maarja, de autofanaat/kapitalist in mij kan het niet laten om een auto te hebben, hoewel ik puur objectief eigenlijk perfect zonder auto kan en mij zou kunnen bewegen via die deelsystemen...

Nuja, de auto wordt toch gedeeld, dus dat scheelt al een beetje

En als ik dan toch een auto moet kiezen, is deze hybride véél sensibeler dan de huidige 1 liter.
          Ik rij vooral vlot en met die 1 liter zit ik voor mijn korte stads/secundaire route rond de 9L/100km...
          En als ik moeite doe om eco te rijden, zit ik rond de 7L, met veel moeite.
          Maar eens ik al op 9L zit, geraak ik bijna niet onder de 8L.

En daar merk ik wel een giga verschil met een slimme hybride motor.
          Honda's systeem zou voor mijn typische routes, de perfecte match zijn.

Hoeveel verbruikt zo een 230pk RS? stad, gemiddeld, snelweg eigenlijk?

de 230pk RS, zijn de krachtigste in het Skoda gamma?
          Dat zijn toch waar de flikken en douane anoniem mee rijden zeker?
          Last edited by E-riko; 16/01/2023, 16:48.
          The Power Of Dreams

Comment

• Vrijdag ga ik eens langsgaan bij de Honda dealer voor een offerte.

Denk dat iedereen met wat inspanning geen auto zou nodig hebben. Ik zou met de fiets kunnen gaan werken maar afhankelijk zijn van het weer wil ik niet en geniet ervan om toch even met de wagen te rijden.

Ik zit op 8,4l gemiddeld momenteel. Snelweg is al zo lang geleden dat ik zou moeten kijken hoeveel ik haal daar, zaterdag staat er nog eens een lange rit gepland.

Het feit dat de Civic ehev hybride is spreekt me wel aan, heb interesse in phev maar die zijn te duur en zoals ik al eerder schreef is dit dan een perfect alternatief. Ik heb gehoord in een video dat deze Civic eerst in type R ontworpen is en pas daarna als normaal model. Dat merk je wel, het is een zeer lage en sportieve wagen van insteek.

Wel ja ten tijde van mijn aankoop in 2016 was de RS320 de meest krachtige Octavia, 10 pk meer en een sper (elektronisch) ten opzichte van de normale Octavia RS die 220 pk had. De facelift kreeg dan 230 en 245 pk. Huidige heeft nog altijd 245 pk. De politie zowel anoniem als niet anoniem rijden daar ook vaak mee rond in BE, dat klopt. Ik heb weet van Octavia RS modellen van de politie in Brussel, Gent en aan de Westkust.

Als ik nog eens de vergelijking maak tussen mijn octavia en die nieuwe civic zal ik het koppelverschil wel wat voelen denk ik, 315nm voor de Civic ten opzichte van 350nm voor de Skoda. Sowieso ga ik ook eens testrijden voor ik tot eventuele aankoop over ga als de offerte interessant is.

2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Dat zou ook zo zijn met de uitgaande generatie, had ik ergens eens gelezen

Aha ja, ok, dan hebben we dezelfde moteur als jij
              Wij rijden ook met zo eentje rond (alé heel af en toe ikzelf), en ik moet zeggen, toch slechte isolatie, niet? Die wielkasten dan vooral, daar zit bijna nix van isolatie in ogenschijnlijk, je hoort echt alles van steentjes en wat nog die er tegen slaat.

Ben ook wel erg benieuwd in hoeverre die twee naast mekaar staan puur kijken naar prestaties en vooral, hoezeer je dat zal merken bij bijvoorbeeld hernemingen.

ICE motoren kan je wel nog rekken in prestaties via de ECU etc, maar bij hybrides zal dat al een pak moeilijker liggen, als je daar al geïnteresseerd zou zijn natuurlijk.

Puur persoonlijk, zulke cijfers in pk en koppel, zijn ruimschoots voldoende om mee te kunnen met het merendeel van het verkeer.
              Een echte sportwagen prestaties mag je niet verwachten met die cijfers natuurlijk (en voor die prijs), maar dan nog, de wegligging van de Civic zou ook wel scherper moeten zijn dan van jouw Skoda, dat vinkt dan weer iets extra af op vlak van sportiviteit.

Gisteren nog een camion gezien vol Honda's, waaronder een blauwe Type R, mooi in het midden van de trailer, imposant om te zien in het echt.
              The Power Of Dreams

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk Berichten
                Dat zou ook zo zijn met de uitgaande generatie, had ik ergens eens gelezen

Aha ja, ok, dan hebben we dezelfde moteur als jij
                Wij rijden ook met zo eentje rond (alé heel af en toe ikzelf), en ik moet zeggen, toch slechte isolatie, niet? Die wielkasten dan vooral, daar zit bijna nix van isolatie in ogenschijnlijk, je hoort echt alles van steentjes en wat nog die er tegen slaat.

Ben ook wel erg benieuwd in hoeverre die twee naast mekaar staan puur kijken naar prestaties en vooral, hoezeer je dat zal merken bij bijvoorbeeld hernemingen.

ICE motoren kan je wel nog rekken in prestaties via de ECU etc, maar bij hybrides zal dat al een pak moeilijker liggen, als je daar al geïnteresseerd zou zijn natuurlijk.

Puur persoonlijk, zulke cijfers in pk en koppel, zijn ruimschoots voldoende om mee te kunnen met het merendeel van het verkeer.
                Een echte sportwagen prestaties mag je niet verwachten met die cijfers natuurlijk (en voor die prijs), maar dan nog, de wegligging van de Civic zou ook wel scherper moeten zijn dan van jouw Skoda, dat vinkt dan weer iets extra af op vlak van sportiviteit.

Gisteren nog een camion gezien vol Honda's, waaronder een blauwe Type R, mooi in het midden van de trailer, imposant om te zien in het echt.
                Ah grappig dat jij ook wat ervaring hebt met een Octavia RS. Wel ja die isolatie is niet al te best maar het ergste zijn de trillingen van het dashboard, dat was al van in het begin zo. Ja dat vraag ik me ook af van die hernemingen, als ze op de website al wat reclame maken voor een testrit zal dit wel geen probleem in de garage zijn om dit te kunnen ondervinden. Ik ben niet van plan om te chippen neen.

Om mee te kunnen met het verkeer is dit meer dan voldoende, denk dat je wel wat overschot hebt ook. Heb ook geen behoefte meer aan een wagen met veel vermogen, mijn rijstijl is de afgelopen jaren wat veranderd. Zou er nu meer van genieten om in een goed uitgeruste wagen te rijden, als ik de sport neem is die al zoveel beter uitgerust dan mijn Skoda waar ik het sober gehouden heb qua opties en zelfs geen zetelverwarming heb. Adaptive cruise control, achteruitrijcamera, apple car play is dan iets waar ik enorm naar uitkijk en die ik nu moet missen.

Wel ja, denk dat hij heel sportief zal rijden, ik heb nu wel een schroefkit onder de Skoda gestoken, Civic zal zeker niet teleurstellen in sportiviteit.

Comment

• Net terug van bij dealer, mijn overtuiging dat dit een zeer goede wagen is, die was juist. Vriendelijk ontvangen geweest, na een paar minuten werd ik aangesproken. Heb er 20 min mee gereden. Rijdt echt super aangenaam, precies een elektrische wagen waarmee je onderweg bent. Voldoet aan de verwachtingen. Dit is het goede nieuws, het mindere nieuws is de levertermijn en de voorwaarden. Kan niet voor 2024 geleverd worden, vermoedelijke maart. En er zijn geen saloncondities of kortingen, er komt zelfs 5% bij de prijs. Overnameprijs konden ze me ook nog niet geven, ze gingen me terug contacteren. Moeilijk om prijs te geven omdat het nog zo lang duurt dat hij ingeruild zou worden. Als ik wil mag ik hem een halve dag meehebben binnenkort. Door de voorwaarden nog niet volledig overtuigd, van de wagen wel.

Comment

• Goh je zal toch tegenwoordig maar autoverkoper zijn... maart 24 dan moet je al wel een échte liefhebber zijn om daar op te wachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                      Goh je zal toch tegenwoordig maar autoverkoper zijn... maart 24 dan moet je al wel een échte liefhebber zijn om daar op te wachten.
                      Het is lang inderdaad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                        Net terug van bij dealer, mijn overtuiging dat dit een zeer goede wagen is, die was juist. Vriendelijk ontvangen geweest, na een paar minuten werd ik aangesproken. Heb er 20 min mee gereden. Rijdt echt super aangenaam, precies een elektrische wagen waarmee je onderweg bent. Voldoet aan de verwachtingen. Dit is het goede nieuws, het mindere nieuws is de levertermijn en de voorwaarden. Kan niet voor 2024 geleverd worden, vermoedelijke maart. En er zijn geen saloncondities of kortingen, er komt zelfs 5% bij de prijs. Overnameprijs konden ze me ook nog niet geven, ze gingen me terug contacteren. Moeilijk om prijs te geven omdat het nog zo lang duurt dat hij ingeruild zou worden. Als ik wil mag ik hem een halve dag meehebben binnenkort. Door de voorwaarden nog niet volledig overtuigd, van de wagen wel.

het evolueert snel in autowereld....

(weet niet of ze gratis zijn voor te lezen deze keer)

Maar men wil daar inderdaad meer en meer vanaf, van die saloncondities en kortingen, en meer naar een '1 prijs voor iedereen' zoals bij electronica, en naar een agentschap systeem ipv werken met dealers (zie artikel)
                        Dus van die korting (of gebrek eraan), verschiet ik op zich niet.
                        En prijsstijgingen, jah, de huidige crisissen die mekaar in sneltempo volgen en het gevolg van de chip-tekorten, laten nu nog steeds hun sporen na.

Is die prijsstijging nog die van november-december? of is dat eentje die er weer recent is bijgekomen?

Wel raar dat ze nog niets kwijt wilden van overnameprijs...bij onze dealer was dat het eerste dattem vertelde (goed wetende dage daarmee potentiele klanten kunt winnen)...

Voor de lol heb ik mijne eens te koop gezet op die wijkopenautos.be, die geven zo'n 1500 minder dan de dealer.
                        Misschien kan je het ook eens proberen en achteraf vergelijken...
                        Gewoon alle gegevens en fotos delen en je krijgt nadat je dat alles geupload en gedeeld hebt enkele minuten later uw prijs te zien...

Maart 24 is idd wel lang, 14 maanden.
                        Bij ons besteld in november, verwacht augustus, 9 maanden (zal dus nog blijken of da klopt).

Dealers merken ook dat prijsstijgingen geen negatief effect heeft, gezien klanten een snellere levering bijna het belangrijkste vinden bij aankoop van een nieuwe wagen ipv kortingen, zo ver is het gekomen....
                        The Power Of Dreams

Comment

• Ze zullen iets moeten doen me die prijzen of ze gaan ze aan geen straatstenen meer kwijtraken, als je dan nog is zolang moet wachten... Een autoliefhebber heeft het er nog voor over, vind het zelf ook niet erg als ik even moet wachten, maar iemand die het gebruikt om van punt A naar punt B te rijden...

Comment

Idd!

Over zelf opladende hybrides gesproken, Nissan doet dat ook blijkbaar

Zat tussen de YouTube voorstellen + en ben geabonneerd op het Carwow kanaal:

Bij Nissan hebben ze maar 1 motor en geen 2 motoren zoals de Civic om de auto aan te drijven, das het opvallendste.
                            En als er een 2e elektromotor bij zit, is het om de achterste wielen aan te drijven, waardoor het een 4WD wordt.

Bij de Civic werkt het systeem met 2 motoren (altijd voorwielaandrijving) als volgt, als ik het goed begrijp:
                            - 1 grote elektromotor/generator om de voorwielen aan te drijven.

- 2e kleinere elektromotor, werkt puur als generator voor die grote 1e elektromotor die de wielen aandrijft en doet zelf niets om rechtstreeks de voorwielen aan te drijven.

- nieuw ontwikkelde 2 liter benzine motor die werkt volgens het Atkinson principe, werkt quasi altijd tegen optimale thermische efficiëntie (zou de meest efficiënte benzinemotor op de markt zijn!...).
                            Daarom dat de wagen zoveel mogelijk rijdt op de 1e elektromotor waarbij die in veel gevallen wordt bijgetreden door die efficiënte benzinemotor als generator.
                            Enkel in heel specifieke gevallen gaat die benzinemotor alleen wél de voorwielen aandrijven.

Recuperatie is ook heel efficient en die gaat rechtstreeks naar de grote elektromotor, dus zonder dat die een versnellingsbak moet passeren ofzo.
                            Een versnellingsbak, die er trouwens ook niet is, de eCVT is geenszins mechanisch.
                            En als de benzinemotor voor de aandrijving wordt gebruikt, heeft die blijkbaar ook rechtstreeks contact met de voorwielen, 1-1.

De opgewekte stroom gaat dus ook niet puur en alleen naar de (kleine) batterijen, want dan zou die relatief snel op zijn, (cijfer van de batterij vergeten, maar die is echt super klein...)
                            De twee elektro motoren maken zelf hun stroom aan.
                            Pas als er nog extra stroom nodig zou zijn, schiet die batterij bij.

In de productvideos lijkt het alsof die batterij constant stroom zit te leveren in hybrid of EV drive.
                            Maar in de praktijk is zijn rol kleiner blijkbaar en doen die twee motoren wel al veel qua stroomopwekking.

Ik denk dat hier zeker niet te onderschatten valt welke know how Honda heeft opgedaan de afgelopen jaren van zijn deelname aan de Formule 1 die sinds 2014 hybride rijden.
                            Schoolvoorbeeld van hoe motorsport technologie pusht en ook van trickle down naar consumentenproducten.

ps: het rijgedeelte van de review werd geschoten vanuit een...Civic
                            Die Civic werd zelfs zo overduidelijk in beeld gebracht, dat ik het bijna vreemd vind dat hij er niet naar verwijst, gezien de gelijkenissen.
                            Met andere woorden gebruiken ze nu dezelfde systemen die Mitsubishi sinds 2012 gebruikt.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

het evolueert snel in autowereld....

(weet niet of ze gratis zijn voor te lezen deze keer)

Maar men wil daar inderdaad meer en meer vanaf, van die saloncondities en kortingen, en meer naar een '1 prijs voor iedereen' zoals bij electronica, en naar een agentschap systeem ipv werken met dealers (zie artikel)
                              Dus van die korting (of gebrek eraan), verschiet ik op zich niet.
                              En prijsstijgingen, jah, de huidige crisissen die mekaar in sneltempo volgen en het gevolg van de chip-tekorten, laten nu nog steeds hun sporen na.

Is die prijsstijging nog die van november-december? of is dat eentje die er weer recent is bijgekomen?

Wel raar dat ze nog niets kwijt wilden van overnameprijs...bij onze dealer was dat het eerste dattem vertelde (goed wetende dage daarmee potentiele klanten kunt winnen)...

Voor de lol heb ik mijne eens te koop gezet op die wijkopenautos.be, die geven zo'n 1500 minder dan de dealer.
                              Misschien kan je het ook eens proberen en achteraf vergelijken...
                              Gewoon alle gegevens en fotos delen en je krijgt nadat je dat alles geupload en gedeeld hebt enkele minuten later uw prijs te zien...

Maart 24 is idd wel lang, 14 maanden.
                              Bij ons besteld in november, verwacht augustus, 9 maanden (zal dus nog blijken of da klopt).

Dealers merken ook dat prijsstijgingen geen negatief effect heeft, gezien klanten een snellere levering bijna het belangrijkste vinden bij aankoop van een nieuwe wagen ipv kortingen, zo ver is het gekomen....
                              Gisteren wijkopenautos ingevuld, heb geen directe prijs gekregen, gaan me nog contacteren via mail of sms.

Door die lange levertijd ben ik ook eens alternatieve opties gaan bekijken zoals een premium selection bmw phev, die zijn wat duurder maar ook fantastische wagens. Voordeel is dat je die op 4 weken hebt. Nieuw bij Audi en VW ook gaan informeren en daar is de levertermijn ook tussen november en maart. Bij Skoda ook ten vroegste november.

Comment

• Verwacht u maar aan een te lage prijs waar ze dan nog heel veel gaan van af doen eens je ter plaatse gaat.
                                den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                  Verwacht u maar aan een te lage prijs waar ze dan nog heel veel gaan van af doen eens je ter plaatse gaat.
                                  I know

Het is maar om een idee te hebben.

Comment

Met andere woorden gebruiken ze nu dezelfde systemen die Mitsubishi sinds 2012 gebruikt.
                                    Nja buiten de basiswerking moet er wel een verschil zijn in componenten en hoe het geheel samenwerkt en wanneer etc, anders was die Mitsu revolutionair te noemen in 2012
                                    Dus Honda zal wel de boel verfijnd hebben.
                                    Nogmaals, ervaring in Formule 1 zal Honda wel geholpen hebben.
                                    De efficiëntie van een F1 motor in het hybride tijdperk is boven de 50% !!!

Mooi voorbeeld van die technologische innovaties en trickle down: de benzinemotor in deze Civic alleen al is de meest efficiënte benzine motor op de markt, daar kwamen ze in 2012 10 jaar geleden al zeker niet aan...

En ik denk dat de eCVT vooral de game changer is hier, onder andere, daar waar zal Mitsu in 2012 wel 1 of andere traditionele mechanische overbrenging gebruikt hebben = verlies aan efficiënte door bijkomende componenten in de keten.

Dus ja, gelijklopend idee, heel andere uitvoering id praktijk.

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten

Gisteren wijkopenautos ingevuld, heb geen directe prijs gekregen, gaan me nog contacteren via mail of sms.

Door die lange levertijd ben ik ook eens alternatieve opties gaan bekijken zoals een premium selection bmw phev, die zijn wat duurder maar ook fantastische wagens. Voordeel is dat je die op 4 weken hebt. Nieuw bij Audi en VW ook gaan informeren en daar is de levertermijn ook tussen november en maart. Bij Skoda ook ten vroegste november.
                                    normaal zou je tegen nu wel al een aanbod hebben gehad?

ik heb letterlijk alles ingevuld en een paar minuten later had ik al een prijs.
                                    had zelfs de duidelijke kras schade gedeeld.

ik wil er mee spelen door het een 2e keer in te vullen, zonder schade dus liegen daarover, en zien wat het verschil is in prijs...​
                                    Last edited by E-riko; 23/01/2023, 20:32.
                                    The Power Of Dreams

Comment

Verwacht u maar aan een te lage prijs waar ze dan nog heel veel gaan van af doen eens je ter plaatse gaat.
                                      bwoa, dealer wou 17K geven, wijkopenautos biedt 15.560, met schade...valt dus nog mee

en wie gaat er nog af doen volgens jou? die van wijkopenautos of de dealer bedoel je?
                                      Bij wijkopenautos is die prijs vast, je hebt 7 dagen om de auto aan te bieden in 1 van hun vestigingen...
                                      Je krijgt elke dag een herinnering van hoelang die prijs nog geldig is.

en bij de dealer staat dat vast in de overeenkomst bij de bestelling van de nieuwe wagen dat dat de overnameprijs is...

Ik heb zonet een prijsvernieuwing gevraagd, tis nog maar de vraag hoe dat beoordeeld zal worden, van lichte schade naar perfecte staat
                                      Zal het hier posten wat ze dan bieden.
                                      Last edited by E-riko; 23/01/2023, 20:42.
                                      The Power Of Dreams

Comment

Nja buiten de basiswerking moet er wel een verschil zijn in componenten en hoe het geheel samenwerkt en wanneer etc, anders was die Mitsu revolutionair te noemen in 2012
                                        Dus Honda zal wel de boel verfijnd hebben.
                                        Nogmaals, ervaring in Formule 1 zal Honda wel geholpen hebben.
                                        De efficiëntie van een F1 motor in het hybride tijdperk is boven de 50% !!!

Mooi voorbeeld van die technologische innovaties en trickle down: de benzinemotor in deze Civic alleen al is de meest efficiënte benzine motor op de markt, daar kwamen ze in 2012 10 jaar geleden al zeker niet aan...

En ik denk dat de eCVT vooral de game changer is hier, onder andere, daar waar zal Mitsu in 2012 wel 1 of andere traditionele mechanische overbrenging gebruikt hebben = verlies aan efficiënte door bijkomende componenten in de keten.

Dus ja, gelijklopend idee, heel andere uitvoering id praktijk.

normaal zou je tegen nu wel al een aanbod hebben gehad?

ik heb letterlijk alles ingevuld en een paar minuten later had ik al een prijs.
                                        had zelfs de duidelijke kras schade gedeeld.

ik wil er mee spelen door het een 2e keer in te vullen, zonder schade dus liegen daarover, en zien wat het verschil is in prijs...​
                                        Maar die was revolutionair hè.
                                        Lees er de artikels maar op na.
                                        Het enige verschil is dat het nu bij iedereen van moeten is en toen niet.

En neen er was toen ook geen mechanische versnellingsbak.
                                        Er was er zelfs gene.

Atkinson motor met een elektrische motor op elke as.
                                        den borre

Int3x0r

Comment

bwoa, dealer wou 17K geven, wijkopenautos biedt 15.560, met schade...valt dus nog mee

en wie gaat er nog af doen volgens jou? die van wijkopenautos of de dealer bedoel je?
                                          Bij wijkopenautos is die prijs vast, je hebt 7 dagen om de auto aan te bieden in 1 van hun vestigingen...
                                          Je krijgt elke dag een herinnering van hoelang die prijs nog geldig is.

en bij de dealer staat dat vast in de overeenkomst bij de bestelling van de nieuwe wagen dat dat de overnameprijs is...

Ik heb zonet een prijsvernieuwing gevraagd, tis nog maar de vraag hoe dat beoordeeld zal worden, van lichte schade naar perfecte staat
                                          Zal het hier posten wat ze dan bieden.
                                          En ben je hem effectief gaan aanbieden?

Prijs online was iets onder de markt waarde.
                                          Als ik er was ging er zoveel af dat ik meteen ben weggegaan.
                                          Wagen was 3 jaar oud en in nieuwstaat.
                                          30.000 km en dan nog een VW Tiguan met veel opties die toen populair was.

Heb het verhaal met hun offertes hier toen ergens neergepend.

Daarna met vrienden hun wagens ook gedaan als test en altijd hetzelfde.

Rekenen er op dat mensen er van af moeten en bieden laag hè.

Nadien wel nog een mail gehad met een iets hogere prijs als ik me goed herinner.
                                          Was in 2019, de getallen ben ik al vergeten.

Dus Speedhunter.

Ga eens tot daar en laat het ons weten.
                                          den borre

Int3x0r

Comment

Working...
                                          X