Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
de reden waarom ik er nog bij blijf, is omdat ik oorspronkelijk niet van plan was te switchen, alleen kreeg ik een goed voorstel, dus in tussentijds wacht ik af
maar ik wil natuurlijk door het lange wachten geen onnodige kosten doen aan mijn huidige auto....
Waarbij ik me de vraag stel, de overname prijs is weliswaar afgesproken, maar niemand vroeg naar deze omstandigheden dat het zooo lang zou duren, want het gevolg is natuurlijk dat er ondertussen meer kilometers gemaakt gaan worden met die wagen dan zij en ik vooropgesteld hadden.
+ Sowieso verliezen ze al op de verkoop van de nieuwe auto, omdat die in die 9 maanden met een paar duizend euro gestegen is
Nu hebben ze een potentieel succesnummer en krijgen ze hem niet geleverd.
Mijn Honda dealer zat ook echt met zijn handen in het haar. Met hrv hebben ze dit ook al aan de hand gehad. Elke keer ze een nieuw model aankondigen schiet die mens in een kramp. En de marketing blijft lopen en de reviews zijn dan ook nog eens zeer positief dus Honda zou het zeer goed kunnen doen op dit moment...
Zag een review van de crv die ook zeer positief was, maar als Kia en Hyundai wel kunnen leveren gaat dat weer niks worden ...
Zeer jammer inderdaad van al die problemen, een Civic was mijn eerste keuze maar omdat je zo lang moest wachten de voorwaarden slecht waren heb ik andere oorden opgezocht. In een full electric beland en content mee
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
En als je toch alle voordelen van EV wilt, is full EV sowieso het completere pakket tov hybrid.
Welke EV ist geworden?
Ben uiteindelijk op een Enyaq coupé gebotst in de garage waar ik al jaren op onderhoud ging, zie bovenstaand topic. Grootste troef was dat ze nog 20k gegeven hebben in overname voor mijn 7 jaar oude Ocatvia.
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Nu is de Civic nog steeds niet te configureren op de Belgische website.
in Frankrijk wel al, en in BE zou deze in december ook weer bestelbaar moeten zijn, maar blijkbaar toch niet.
+ ik heb persoonlijk ook nog niets gehoord over een toekomstige levering van mijn bestelling van way back november 2022.
Dus in geen enkele van onze omringende buurlanden, behalve FR en DE...
Dus, maar in 2 van de 5 van België, Nederland, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk.
Een beetje raar om dan te zeggen 'in al onze omringende buurlanden wel'.
Comment