Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dacia Jogger (2022)
Collapse
X
-
Deze zal hoog op mijn lijstje staan voor de volgende auto.
Net boven of onder de Duster.
Als de grootste kritiek op dit forum het scherm is, dan zit het heel erg snor voor Dacia met deze autoIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
- Likes 1
Comment
-
Haha, waar is de tijd? Ook altijd een leuke auto gevonden. Een SUV 'avant la lettre' uit de tijd dat nog niemand wist wat die letters betekendenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
In afwachting van z'n verschijnen bij de dealer ben ik m'n vrouw al wat aan het voorbereiden.
Ik dacht een vragende blik te krijgen, maar het was 'mmm, ja'.
Hoe meer ik kijk, hoe mooier ik de combo wit met zwarte velgen ga vinden.
Voor iemand (zoals ik) die geen fluit geeft om het imago van een auto, is dit een fijne auto.
De vraag zal zijn of ik mijn fiets achterin rechtop kan zetten. Indien ja, is het eigenlijk beslistIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Ja, lukt goed.
In m'n vorige Partner (de eerste generatie) kon de fiets zelfs in de breedte rechtop in de koffer. In de tweede generatie was dat net niet.
Het zijn en blijven belachelijk praktische auto's.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Je moet ze nageven, Dacia heeft zich op de markt gepositioneerd met een aantal sterke troeven. Pijsbreker, nog steeds. En steeds meer fijn uitziende modellen. De tijd dat je niet dood in een Dacia wilde gezien worden is wel voorbij. Mooie progressie.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Ze hebben het toch weer gelapt bij Dacia. Een prijsbreker. Gaat hun geen windeieren leggen in deze tijden. Toppie!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenZe hebben het toch weer gelapt bij Dacia. Een prijsbreker. Gaat hun geen windeieren leggen in deze tijden. Toppie!“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
Comment