Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dacia Jogger (2022)
Collapse
X
-
IK heb de LPG versie besteld.
Tank van 40l LPG en 50l benzine. Tijdens de testrit heb ik een paar keer geswitched en je voelt eigenlijk helemaal niets van verschil.
De 100 pk vond ik ruim voldoende. We zaten met 3 volwassenen in de auto. Volgepakt zal het niet héél snel gaan, en zeker bij een stuk bergop zal het terugschakelen worden, maar m'n huidige heeft 90 pk en weegt een paar 100 kilo meer.
In ene review hadden ze zowel de 100 als 110 pk versie op de testbank gezet.
De werkelijke pk's waren 108 (ipv 100) en 113 (ipv 110).Last edited by Hayes; 19/05/2022, 13:12.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenDe auto krijgt duidelijk allemaal goede reviews. Echt waarde voor zijn geld blijkbaar.
Ga je zeker plezier aan beleven.
Hoe lang is de levertijd van zoiets momenteel?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Comment
-
Het kleur verandert volgens de lichtinval. Daarom heeft het veel 'diepte'.
Ik twijfelde ook, tot het in real life zag.
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Die had ik gemist.... valt nog reuze mee
Dealer zei wel dat het wat vroeger kon zijn. Maar daar gaan we maar niet op hopen.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Toffe keuze. Proficiat.
De dealer hier heeft ook zo'n Jogger in die kleur en een fantastisch mooie Duster in dezelfde tint. Heel knap maar zelf zoek ik een automaat.
King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Topgear.nl
"Eindelijk weer een auto die niet zijn plek in de markt wil kerven op basis van blabla, maar van keiharde kwaliteiten. Eindelijk weer een slimme, praktische, écht waardevolle toevoeging in een zee van dezelfde ideeën."
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenTopgear.nl
"Eindelijk weer een auto die niet zijn plek in de markt wil kerven op basis van blabla, maar van keiharde kwaliteiten. Eindelijk weer een slimme, praktische, écht waardevolle toevoeging in een zee van dezelfde ideeën."
Rationeel gezien is er quasi niets beter te koop wat prijs/kwaliteit betreft.
Alhoewel ikzelf volledig irrationeel een auto heb besteld die méér dan 2x zoveel uit mijn zakken klopt, kan ik dat perfect toegeven. Gelukkig doet zot zijn geen pijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Dat klopt voor 200%.
Rationeel gezien is er quasi niets beter te koop wat prijs/kwaliteit betreft.
Alhoewel ikzelf volledig irrationeel een auto heb besteld die méér dan 2x zoveel uit mijn zakken klopt, kan ik dat perfect toegeven. Gelukkig doet zot zijn geen pijn.
Mijn A wordt 4 jaar en ik heb nog maar 37k km en toch was ik gisteren alweer een nieuwe C aan het configureren
Enig probleem is om nog een eerlijke MB dealer te vinden in mijn buurt of ik zou in Duitsland moeten gaan. In Polen zijn ze onbetaalbaar, enkel het onderhoud kost hier minder.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
De Jogger in Extreme uitvoering is op dit moment niet meer te bestellen met bi-fuel motor.
In uitrustingsniveau lager dan weer wel. Zal ook wel iets te maken hebben met bevoorrading.
Hopelijk passen ze mijn order niet aan...Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Ja, vind het ook wel mooi.
Een klein beetje misnoegd dat m'n bestelde auto al verouderd is een maand of 5-6 voor hij geleverd wordt.
Grille zal nog wel mogelijk zijn om apart te bestellen, maar de rest blijft wel oude logo en interieur.
Ik las dat LPG modellen een maand of twee vertraging kunnen hebben. Dat wordt dan al 2023.
Misschien eens informeren als ik de bestelling zou aanpassen aan nieuw model, wat de levertijd is. Al is hij weer iets duurder geworden ook.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
Comment