Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dacia Jogger (2022)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
    Ja, vind het ook wel mooi.
    Een klein beetje misnoegd dat m'n bestelde auto al verouderd is een maand of 5-6 voor hij geleverd wordt.
    Grille zal nog wel mogelijk zijn om apart te bestellen, maar de rest blijft wel oude logo en interieur.

Ik las dat LPG modellen een maand of twee vertraging kunnen hebben. Dat wordt dan al 2023.
    Misschien eens informeren als ik de bestelling zou aanpassen aan nieuw model, wat de levertijd is. Al is hij weer iets duurder geworden ook.
    Het zou me verbazen dat ze nog een maand of 6 het ”oude” model zouden maken...
    De kans lijkt me zeer groot dat je het gefacelifte model zult krijgen.

Comment

• Collega heeft ook ene besteld.
      Levertijd binnen 8 maand.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Het zou me verbazen dat ze nog een maand of 6 het ”oude” model zouden maken...
        De kans lijkt me zeer groot dat je het gefacelifte model zult krijgen.
        Vermoed ik persoonlijk ook wel, maar zou wel sneu zijn mocht je de oude grill nog krijgen inderdaad.

Comment

• Dat is nochtans wat Dacia zegt. Enkel de bestellingen vanaf 16 juni krijgen de facelift.
          Ik heb toch eens de dealer gecontacteerd. Eens gevraagd of ze kunnen checken wanneer de levering zou zijn als ik de bestelling annuleer en opnieuw bestel.
          Want ook het infotainment systeem krijgt een update, de airco knoppen enz...
          Qua communicatie kan Dacia alvast nog veel stappen vooruit zetten.

Eerst wordt ik geconfronteerd met een prijsstijging van 1100 euro om een maand later een verouderd model te hebben. Nul communicatie hierover.
          Ook de LPG problemen worden niet gecommuniceerd. Plots merk je dat ze niet meer te bestellen zijn.
          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Dacia Jogger - Detailtest - Autogids

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Dat is nochtans wat Dacia zegt. Enkel de bestellingen vanaf 16 juni krijgen de facelift.
              Ik heb toch eens de dealer gecontacteerd. Eens gevraagd of ze kunnen checken wanneer de levering zou zijn als ik de bestelling annuleer en opnieuw bestel.
              Want ook het infotainment systeem krijgt een update, de airco knoppen enz...
              Qua communicatie kan Dacia alvast nog veel stappen vooruit zetten.

Eerst wordt ik geconfronteerd met een prijsstijging van 1100 euro om een maand later een verouderd model te hebben. Nul communicatie hierover.
              Ook de LPG problemen worden niet gecommuniceerd. Plots merk je dat ze niet meer te bestellen zijn.
              België wordt als auto land echte wel stiefmoederlijk behandeld door de merken ook, als ik het zo zie.

Collega van me wacht nu al 16md op zijn Skoda Enyaq, terwijl kennis van mij er net eentje bestelde in NL en die wordt in augustus al geleverd.

Comment

• De nieuwe huisstijl:

Bron: autofans.be
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Geslaagd.
                  Al lees je veel negatieve reacties van mensen die net besteld hebben.

Comment

Al lees je veel negatieve reacties van mensen die net besteld hebben.
                    toch grappig
                    zelfrelativering

Comment

• Ik bedoelde vooral dat ik lang niet de enige ben die zich wat bekocht voelt.
                      Normaal kan het me niet zo veel schelen, en ik heb de partner ook gekocht als einde reeks model net voor de facelift.
                      maar als je ene gloednieuwe auto bestelt en die is een maand later al gedateerd, dat wringt wat. Zeker omdat je op oudere modellen meestal korting krijt. Bij mij was het net omgekeerd. 1100 euro extra.

Dacia krijgt op Sociale Media veel reacties en reageert er eigenlijk niet op. Ze verwijzen altijd door naar de dealer. Die ook al van niets weet op voorhand.

Comment

• Doe mij maar de oude, vind die eigenlijk mooier.
                        En die is niet begrensd op 180 km/h, al is dat voor een Dacia nu nog niet zo erg (ik weet eigenlijk niet wat de topsnelheid van een onbegrensde Dacia is?)
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Je gaat wel de zeldzamere versie hebben met de oude neus, zo kan je het ook bezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            Doe mij maar de oude, vind die eigenlijk mooier.
                            En die is niet begrensd op 180 km/h, al is dat voor een Dacia nu nog niet zo erg (ik weet eigenlijk niet wat de topsnelheid van een onbegrensde Dacia is?)
                            De top van de Jogger is 176 km/h

Comment

• Dacia Jogger 1.0 Extreme

Comment

• Overmorgen voor het laatst op reis met de Partner.
                                Dealer ging twee weken geleden informeren over eventuele vertraging bij levering van de LPG versie, want ze lijken daar wat in de sh*t te zitten.
                                Nog steeds geen antwoord. Dacia blinkt niet echt uit qua communicatie.

Comment

• NEW Dacia Jogger review – cheap & amazing!

Comment

• New Dacia Jogger review: ‘the best-value new car bar none!’

Comment

• Dacia Jogger - Review

Comment

• De Dacia Jogger is een uitblinker door de kunst van het weglaten

Comment

• Wachten. Ik ben er echt niet goed in. 3 maanden intussen...
                                          Dus maar filmpjes kijken.

Screenshot van Italiaanse review (ja, zelfs die bekijk ik).
                                          Hier zier je mooi de kleur in de schaduw. De kleur verandert echt helemaal volgens lichtinval.
                                          En hier is het ook wel duidelijk dat het ene grote auto is.

Comment

Working...
                                          X