Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dacia Jogger (2022)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
    Wachten. Ik ben er echt niet goed in. 3 maanden intussen...
    Dus maar filmpjes kijken.

Screenshot van Italiaanse review (ja, zelfs die bekijk ik).
    Hier zier je mooi de kleur in de schaduw. De kleur verandert echt helemaal volgens lichtinval.
    En hier is het ook wel duidelijk dat het ene grote auto is.

Of een kleine Italiaan ;-)

Grapje... ik ben helemaal fan van de kleur en het model ook.

Comment

• Het is nu inderdaad niet meteen een Italiaan met een postuur à la Flippo Ganna
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Slimme aankoop, het beste wat je prijs-kwaliteit kunt kopen momenteel. Alle reviews zijn uitstekend.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Kort test verslagje. Lijken me faire opmerkingen.

AutoGids test de 2022 Dacia Jogger. Lees onze test van de interessant geprijsde gezinswagen, die we meenamen voor een roodtrip naar de Opaalkust (Frankrijk).

Comment

• Nog eentje van het kleurtje.
            Ik haat wachten. Nog slechts 3 tot 5 maanden

Comment

• ze beginnen goed uitegeleverd te geraken, laatste dagen spot ik er dagelijks en ook hier op de camping rijdt er ene...sebiet eens gaan zoekn waar

de spring mag een succes zijn, maar in het wild zonder garagereclame nog niet gezien

Comment

• De Dacia Jogger Camperiz is een camper onder de 24.000 euro

Het heeft alle functies die je nodig hebt voor een weekend in de buitenlucht...

https://de.motor1.com/news/606187/da...hnmobil-preis/

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                  De Dacia Jogger Camperiz is een camper onder de 24.000 euro

Het heeft alle functies die je nodig hebt voor een weekend in de buitenlucht...

https://de.motor1.com/news/606187/da...hnmobil-preis/
                  Op die site staat ook de Dacia Sandman vermeld, blijkbaar de Dacia versie van de Trafic. Is deze in België te verkrijgen?
                  Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
                  Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
                  (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kking158 Bekijk Berichten

Op die site staat ook de Dacia Sandman vermeld, blijkbaar de Dacia versie van de Trafic. Is deze in België te verkrijgen?
                    Die bestaat niet, is een idee van 2 Autocar journalisten. Vrij vertaald staat er 'zou kunnen uitzien'

'Mogen we dus voorstellen: de Dacia Sandman. En helaas moeten we je nu vertellen dat dit geen model is dat verkrijgbaar is bij de dealers van het Roemeense merk, maar een digitale creatie van een paar jaar geleden door Colin Goodwin en Ben Summerell-Youde, twee Autocar - journalisten'.

Dacia Sandman: Deze camper zou onder de 18.000 euro kunnen kosten

Als de fabrikant dit idee maar officieel zou overnemen...

Comment

• Achzooo Ja mijn Duits is dat ni... Wel jammer, zou volgens mij goed verkopen in ons Belgenlandje.
                      Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
                      Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
                      (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

• Can too much weight BREAK a Dacia Jogger?

Comment

• Toch een zalig beroep zo auto influencer. Zo ff wat rondgooien met een auto. Pure Spielerei.

Comment

• Redelijk zinloos filmpje. Al wordt het wel op veel plaatsen hernomen en gedeeld.
                            Wie deze auto koopt (ik dus), ligt echt niet wakker van 2 extra seconden.
                            0-100 enz vind ik trouwens compleet zinloze stats.

En eigenlijk bewijst dit filmpje vooral dat de kleine motor deze auto goed aankan.
                            Enkel met 7 volwassenen en veel bagage, krijgt hij het moeilijk bergop. Wat een verrassing

Comment

• gisteren een lpgversie zien rijden in het wil...allez ze was kalm want madam wist haar gaspedaal niet goed te vinden, zeker als ze dan nog onnodig links blijft rijden...

hopelijk niet de 'hippe' opvolger voor de aquariumkarren....
                              mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                              Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Als je de mpv's (berlingo's en co) bedoeld, oh yes. Ik switch van een Partner naar een Jogger.
                                Kan ik weer gadeslaan hoe 'dikke (nek) bakken' plots versnellen als ik ze inhaal

Ik heb in België nog altijd geen Jogger gespot.
                                Last edited by Hayes; 02/09/2022, 21:05.

Comment

Kan ik weer gadeslaan hoe 'dikke (nek) bakken' plots versnellen als ik ze inhaal

Ach, alles is goed om wat op het merk van de toekomst te bashen. En trouwens vanuit een overzichtelijke aquarium zie je die 'dikke nekken' met hun 524pk ook beter in de file staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Ach, alles is goed om wat op het merk van de toekomst te bashen. En trouwens vanuit een overzichtelijke aquarium zie je die 'dikke nekken' met hun 524pk ook beter in de file staan
                                    is niet om op het merk te bashen, ik vind juist die Jogger een mooie verschijning in de compacte breaks, spijtig dat degene die geen notie hebben van het ander verkeer voor deze kiezen...
                                    als je aan de eerste lichten links staat & bij groen dan de vrachtwagen rechts van je niet kan voorbijsteken en aan de volgende lichten dan alles moet toegooien om achter de vrachtwagen de rechtse afslag te nemen dan ben je imbo een aquariumchauffeur....
                                    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten

is niet om op het merk te bashen, ik vind juist die Jogger een mooie verschijning in de compacte breaks, spijtig dat degene die geen notie hebben van het ander verkeer voor deze kiezen...
                                      als je aan de eerste lichten links staat & bij groen dan de vrachtwagen rechts van je niet kan voorbijsteken en aan de volgende lichten dan alles moet toegooien om achter de vrachtwagen de rechtse afslag te nemen dan ben je imbo een aquariumchauffeur....
                                      Alsof enkel mensen met dit soort auto's op die manier rijden Ik wil de idioten in het verkeer met een 'dikke bak' niet tellen.

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Ik heb er al eens eentje zien rijden en bij m'n Dacia/ Renault dealer staat al 3 maanden eentje als reclame bord (denk niet dat ze deze momenteel al verkopen)

Comment

Working...
                                          X