Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dacia Jogger (2022)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Da's de Sandero Bobo. Z'n halfbroertje. Letterlijk

BiIj m'n garagist staat er ook eentje, maar nergens een demowagen te koop in de buurt, heb ik al laten checken.

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten

is niet om op het merk te bashen, ik vind juist die Jogger een mooie verschijning in de compacte breaks, spijtig dat degene die geen notie hebben van het ander verkeer voor deze kiezen...
      als je aan de eerste lichten links staat & bij groen dan de vrachtwagen rechts van je niet kan voorbijsteken en aan de volgende lichten dan alles moet toegooien om achter de vrachtwagen de rechtse afslag te nemen dan ben je imbo een aquariumchauffeur....
      Aquariumchauffeur. Had ik nog nooit gehoord.
      Ik snap de reactie wel hoor. Maar is idd niet altijd aan één merk toe te kennen.
      Ik kom evenveel mooie blonde dames tegen met een Range Rover of consoorten die hun wagen absoluut niet beheersen en geen beetje feeling met het verkeer hebben.
      Al lijken Toyota's, Nissans,... met een zeker leeftijd wel dergelijke chauffeurs te bekoren

Comment

• Heb er al eens ene gezien en die is in het echt groter dan ik dacht.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Op veel foto's kan je idd niet zo goed inschatten hoe hoog hij is

Comment

• Er kan nog iets in ook.

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ik was nog aan het twijfelen op basis van de Dacia website om te switchen naar het nieuwe kleur. Maar op foto's en video valt het me tegen. Er lijkt weinig 'diepte' in te zitten.
              Dus blij dat ik bij m'n keuze gebleven ben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                ... het nieuwe kleur...
                Ik had het vorige week hier al ergens gezegd, en werd verrassend genoeg bijgestaan, het is "de" kleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                  Ik was nog aan het twijfelen op basis van de Dacia website om te switchen naar het nieuwe kleur. Maar op foto's en video valt het me tegen. Er lijkt weinig 'diepte' in te zitten.
                  Dus blij dat ik bij m'n keuze gebleven ben...
                  Vind het wel een leuke kleur, beetje duits groen, zou aangemoedigd moeten worden

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• De Dacia kleur van het moment precies. Mooi!
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Net telefoontje van de garage. Ze hebben een stockwagen gevonden die identiek is aan m'n besteld exemplaar.
                        Dus we switchen naar dat exemplaar. Zou nu binnen paar weken zijn ipv eind november

Het aftellen begint.

Comment

• Altijd leuk nieuws zoiets

Comment

• Levering Spring en Jogger uitgesteld.
                            De levering van Joggers besteld voor half juni wordt uitgesteld naar februari en maart 2023. Maar dan wel met nieuw logo ipv oud.
                            Blij dat ik meteen toegehapt heb voor het stockmodel.
                            De stickers met logo haal ik eraf. Heb al nieuwe wieldopjes besteld en de grille komt later wel. Enkel het stuurwiel zal nog oud logo hebben. So be it.

New York residents planning a trip to Orlando can enjoy the freedom of interstate travel within the United States. This journey, spanning approximately 1,000

Comment

• Misschien wel de beste, nuchterste review die ik al zag.In het Deens, maar Nederlandse ondertiteling werkt best goed.

Intussen aan het aftellen. Ik hoop volgende week een berichtje te krijgen ?

Comment

• Dacia Jogger Camper - Dacia goes Camping | Outdoor & Camping Lösung für den Dacia Jogger

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ik wil zo ne groene echt waar

Comment

• DACIA JOGGER 140 HYBRID NAAR PARIJS

AUTOMAAT EN MEER VERMOGEN

​Dacia onthult binnenkort in Parijs de reeds aangekondigde hybrideversie van de Dacia Jogger. Deze ruime, praktische én hopelijk ook zuinige auto wordt de eerste hybride van het merk.

Sinds de onthulling van de Dacia Jogger weten we al dat deze bijzonder praktische mix tussen stationwagon en MPV er ook als hybride komt. Dat is relatief groot nieuws, omdat Dacia op dit moment nog geen hybrides in het gamma heeft. De hybride Jogger gaat officieel Dacia Jogger 140 Hybrid heten. Hij krijgt de aandrijflijn die bijvoorbeeld ook in de Renault Clio Hybrid 140 (ja, andersom) te vinden is. Dat betekent dat er bijzondere techniek onder de nuchtere Dacia-koets zal schuilgaan, want Renaults hybrides zijn bepaald niet alledaags. Met twee elektromotoren, een mechanische vierbak, twee elektronische verzetten en een atmosferische 1.6 zou de hybride Jogger flink zuiniger en ook vlotter moeten zijn dan de reeds bestaande versies, die uit een 1,0-liter driecilinder 100 of 110 pk leveren.

Eerste Jogger met automaat

Of dat ook betekent dat de hybride het voordeligst is in het gebruik, valt nog te bezien. De Jogger is er immers ook op lpg, net als veel andere Dacia’s. De Jogger 140 Hybrid is echter wel krachtiger. Bovendien wordt de Jogger Hybrid de eerste Jogger met een automaat, wat hem mogelijk voor een nieuwe doelgroep interessant maakt. Exacte specificaties krijgen we op of rond 17 oktober te horen, want dan opent de autoshow van Parijs zijn poorten.

In Parijs schittert op de Dacia-stand niet alleen de hybride Jogger, maar ook de bijzondere Dacia Manifesto Concept. Bovendien zal de hele line-up er verschijnen met een aangepast front met het nieuwe Dacia-logo. Ook neemt Dacia de Duster ‘Mat Edition’ mee, die wordt omschreven als ‘een collectors item voor de liefhebbers’. Zet die Mercedes AMG G63-bestelling dus nog maar even ‘on hold’.

Comment

• Die zwarte van hier in't straat zie ik iedere dag voorbij rijden. 'k Vind het echt een heel geslaagde auto.
                                      Benzine
                                      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                      Diesel
                                      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Overall_Jogger_DesktopAAAwards_.jpg
                                        New%20Car%20Awards%202022-6.jpg

Comment

• Dat zal niet de laatste award zijn voor deze, denk ik.

Heb hem ook aangevinkt als auto van het jaar in zijn categorie.

Comment

Working...
                                          X