Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dacia Jogger (2022)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
    Heb hem ook aangevinkt als auto van het jaar in zijn categorie.
    Me too

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Intussen duidelijk dat Dacia op geen enkele manier een mini geste wil doen.
      Was het niet van de stockwagen dan had ik
      • pas na een maand of 6 een proefrit gekregen
      • besteld 14/05, net de prijsverhoging van 1100 euro in m'n maag gesplitst,
      • een maand later vernomen dat hij bij levering al verouderd zou zijn
      • nog eens 4 maanden extra mogen wachten
      Op geen enkele manier een antwoordje ontvangen dat enig 'medeleven' toonde. Ik werd tot twee maal toe voorgelogen dat er écht geen prijsverhoging geweest was.
      Conclusie is dat ik geen enkel accessoire bij Dacia ga bestellen. Trekhaak, fietsendrager, nieuwe grille,...vind ik wel elders en goedkoper.
      Ik wordt niet graag als domme klant behandeld.

De auto zal ongetwijfeld heel fijn zijn, maar Dacia heeft door hun manier van handelen stilaan afgedaan.
      Misschien ben ik te streng, maar vooral het aan het lijntje houden en vlakaf liegen is in het verkeerde keelgat geschoten.
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Dat gevoel ken ik, koop als particulier maar eens een nieuwe Mercedes. Incompetentie troef

Spijtig toch!

Moet wel zeggen, met onze Duster geen dealer problemen gehad.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ik had een bericht geplaatst op de pagina van Dacia. Intussen is m'n kritisch bericht verwijderd, kan je geen berichten meer plaatsen en zelf niet antwoorden op oude community-berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
            Ik had een bericht geplaatst op de pagina van Dacia. Intussen is m'n kritisch bericht verwijderd, kan je geen berichten meer plaatsen en zelf niet antwoorden op oude community-berichten
            Ik heb een Google review van de dealer geschreven en die staat 4 jaar later nog altijd bij de meest relevante reviews. Zelfs talrijke keren geliked

Comment

• alle constructeurs zitten momenteel in een luxe positie. Een tekort aan auto's komt ze goed uit. Klanten moeten buigen want anders geen auto. En zeker niet om teveel korting komen zeuren.
              www.peugeotforum.be

Comment

• Bij Benz kreeg ik gisteren aan de telefoon te horen, toen ik voor een CLA hybride shooting break informeerde.

"Kiest u voor een stockwagen of wil je wachten?... levertijd is momenteel niet te bevestigen en kan tot 18md oplopen"

Comment

• All-New Dacia Jogger named ‘Best Value Car of the Year’ at the Parkers New Car Awards 2023

https://automotiveindustrydigest.com...tm_campaign=al l-new-dacia-jogger-named-best-value-car-of-the-year-at-the-parkers-new-car-awards-2023

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                    Bij Benz kreeg ik gisteren aan de telefoon te horen, toen ik voor een CLA hybride shooting break informeerde.

"Kiest u voor een stockwagen of wil je wachten?... levertijd is momenteel niet te bevestigen en kan tot 18md oplopen"
                    is tegenwoordig bij veel merken zo hoor... vorige week ook mailtje gekregen ivm mijn bestelde Audi... besteld in december vorig jaar , lt was initieel nov 22 , nu opgeschoven naar mei 23 ... om maar te zeggen...

Comment

Ik had een bericht geplaatst op de pagina van Dacia. Intussen is m'n kritisch bericht verwijderd, kan je geen berichten meer plaatsen en zelf niet antwoorden op oude community-berichten
                      Blijkt dat ze enkel mij geblokkeerd hebben

Comment

• Nog eentje

Comment

Blijkt dat ze enkel mij geblokkeerd hebben
                          Oei
                          Serieuze kritiek geplaatst vermoed ik.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Iets in de trant van dat ze hun klanten beschouwen als een wandelende 20.000 euro

Vooral hun communicatie is waardeloos.
                            Ik werk ook als communicatie verantwoordelijke. Bii ons kopen mensen voor 50, max een paar honderd euro. Als er een probleem is, doen wij er alles aan om dat snel op te lossen in samenspraak met de klant. Bij Dacia wimpelen ze je af, liegen ze vlakaf en verwijzen telkens opnieuw door naar de dealer. Die nog minder weet dan ik.

Ik volg heel wat groepen op Facebook. De kritiek begint heftiger worden. Er zijn best wat problemen met de Joggers, levertijden, opties die wegvallen, LPG modellen die vertraging hebben, dat bovenop de prijsstijgingen, nieuwe huisstijl (waar velen van balen omdat de dealer dat bij bestellen waarschijnlijk al wist),... Dacia heeft nog niet één keer hierover gecommuniceerd.

En dat maakt mij wat pissig ja. Zodra de bon getekend is, begint het grote zwijgen...

Comment

• Triest tegenwoordig met alle helpdesks van grote spelers.

Heb het tegen Telenet ook gezegd.
                              Een kleine huis webshop heeft hun zaken beter op orde dan wat ze er bij Telenet van maken.
                              En dat ze moeten lezen wat er gevraagd wordt ipv een standaard antwoord te geven.
                              Als ze enkel dat kunnen dan kan iedereen van de helpdesk opstappen en het door de robot laten doen.

En toen voelde ze zich niet gewaardeerd.

Heb nog gevraagd naar de standaard link om de tevredenheid enquête in te vullen die je anders altijd krijgt maar ze geven er gene.
                              den borre

Int3x0r

Comment

• Klopt. Meestal begint de helpdesk medewerker alles op te sommen wat je zelf op de website vindt.
                                Ik begin meteen met te zeggen wat ik allemaal al geprobeerd heb. En dan blijft het meestal even stil

Comment

• Vond dit wel een leuke foto. De achterzijde van de Jogger was het enige twijfelpuntje. Maar in real life veel beter dan op foto.Die dikke lichtblokken hebben wel iets.

Comment

• Twijfelpunt?
                                    Volvo heeft er al 20 jaar succes mee.
                                    Het staat hem hier ook goed.
                                    den borre

Int3x0r

Comment

• Is deze in LV te krijgen ? En enkel in manueel ?

Comment

• Geen idee over LV.
                                        Voorlopig enkel manueel. Volgend jaar komt de hybride versie met een automaat.

Ik ben nooit zo'n fan geweest van de Volvo achterlichten en brede heupen.
                                        Maar de Jogger komt ermee weg Het is ook een manier om een grote vierkante kofferopening te creëren natuurlijk.

Comment

• "But the drive home is the most surprising of all as it tackles switchbacks serenely, rides the bumps with composure and storms the mountain passes with ease."

"Jogger proves to be an excellent runner in all situations and what makes that most surprising is that its engine is just 999cc, donated generously by parent company Renault. TCe110, as they call it, has always been an excellent powerplant. With just three cylinders on board it’s a rorty little motor offering performance way beyond expectations and on this autumn evening it is a revelation."

Comment

Working...
                                          X