Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Megane E-TECH Electric (2022)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Op renault.fr is hij al te configureren. Welliswaar zonder prijzen.

Comment

Zal wel duur zijn

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Renault heeft de prijslijst van zijn zuiver elektrische Mégane E-Tech bekendgemaakt. De auto wordt verkrijgbaar in vier verschillende uitrustingsniveaus en kan zich — zoals verwacht — qua prijs meten aan zijn Duitse concurrent: de Volkswagen ID.3.

Comment

De prijzen vallen mee vind ik. Liggen in de grootteorde van die van de vooral van triestig interieur voorziene ID3.

Comment

Ik heb al een offerte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                Ik heb al een offerte.
                En? Mogen wij ook weten of het meevalt voor een privé rijder?
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

En? Mogen wij ook weten of het meevalt voor een privé rijder?
                  Ja, hoor. Eigenlijk heb ik 2 offertes.
                  Basisversie met niks opties (130 pk, 40 kWh) : 35.200

Dan een offerte die me wat meer aanstaat:
                  Iconic versie (220 pk 60 kWh en optimum charge) met volgende opties:
                  *speciale metaalkleur en zwart dak
                  *lederen bekleding in zandgrijs met mokka sierstiksels
                  *augmented vision en geavanceerd rijhulppakket
                  *warmtepomp
                  *zelfreparerende banden
                  Totaal: 51.521 Euro

Daar moet wel nog eens over geklapt worden en de overname moet ook nog eens besproken worden... maar dat zal gebeuren als hij beschikbaar is om eens irl te bekijken en vooral enkele uurtjes te testen.

Comment

Ja, hoor. Eigenlijk heb ik 2 offertes.
                    Basisversie met niks opties (130 pk, 40 kWh) : 35.200

Dan een offerte die me wat meer aanstaat:
                    Iconic versie (220 pk 60 kWh en optimum charge) met volgende opties:
                    *speciale metaalkleur en zwart dak
                    *lederen bekleding in zandgrijs met mokka sierstiksels
                    *augmented vision en geavanceerd rijhulppakket
                    *warmtepomp
                    *zelfreparerende banden
                    Totaal: 51.521 Euro

Daar moet wel nog eens over geklapt worden en de overname moet ook nog eens besproken worden... maar dat zal gebeuren als hij beschikbaar is om eens irl te bekijken en vooral enkele uurtjes te testen.
                    En wanneer kan er getest worden?
                    ik ben geen twijfelaar
                    allez ik denk dat toch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk Berichten

En wanneer kan er getest worden?
                      Dat kon nog niet exact meegedeeld worden... van zodra dit kon zou de garage me contacteren.

Comment

Prachtige wagen.

Comment

Dat kon nog niet exact meegedeeld worden... van zodra dit kon zou de garage me contacteren.
                          Ik vind het echt geslaagde wagen.... dit op mijn vennootschap en in combinatie met de Alpine........... ik kan er mee leven...

Ik moet dan wel mijne BMW 318gt diesel kunnen verpatsen..

We gaan wel een jaar verder zijn vooraleer en voldoende kan geleverd worden ,denk ik...
                          Last edited by Dachero; 29/12/2021, 20:40.
                          ik ben geen twijfelaar
                          allez ik denk dat toch

Comment

hij zal wrs een stuk verfijnder rijden én ziet er beter uit...maar voor 35000 koop je ook de mg zs ev..met 72 kw batt en das toch ne moeilijke dan...voor mij

Comment

Comment

Niet meer GSM en aan het stuur. En dan komen auto’s met reuzeschermen waar je alle aandacht nodig hebt om ze te lezen?
                                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                  Niet meer GSM en aan het stuur. En dan komen auto’s met reuzeschermen waar je alle aandacht nodig hebt om ze te lezen?
                                  Inderdaad, al rijdend je gps ingeven is al levensgevaarlijk, laat staan al de rest....

Is wel echt knappe wagen!

Comment

Wat een flauwekul.
                                    Deze heeft Google Automotive... met Google assistent, een adres ingeven gaat dus zonder 1 vinger uit te steken, idem om een andere zender te kiezen, een playlist af te spelen enz... bedienen van multimediafuncties kan bovendien met een satelliet aan het stuur...
                                    Voor belangrijke functies zijn er sneltoetsen...
                                    Van al de rest moet ge tijdens het rijden inderdaad afblijven, net zoals van uw lief als ze naast je in de auto zit, da’s ook niet veilig tijdens het rijden.

Comment

Van al de rest moet ge tijdens het rijden inderdaad afblijven, net zoals van uw lief als ze naast je in de auto zit, da’s ook niet veilig tijdens het rijden.
                                      Zeker als je ze langs buiten niet meer ziet zitten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Zeker als je ze langs buiten niet meer ziet zitten
                                        Dan zit gij niet aan haar he, en roken, zelfs dikke sigaren, mag voorlopig nog in de auto als er geen kinderen bij zijn.

Comment

Working...
                                        X