en dan maar zagen dat elektrisch rijden duur is... veel mensen rekenen toch slecht als je alles zou meetellen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault Megane E-TECH Electric (2022)
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenKnappe auto seg... toch jammer dat ze daar ook geen 77KWH batterij in proppen.
De 40 kWh versie zou ik ook nooit gekocht hebben, maar de 60 kWh lijkt mij een mooi compromis.
Voorlopig haal ik met een ”normale” rijstijl een verbruik van 14 kWh/100 km.
Op de snelweg zie ik het verbruik aan 120 km/u stijgen naar +/- 17 a 18 kWh/100 km.
Het rijbereik is dus voor mij en waarschijnlijk 90% van de mensen ruim voldoende.
Bovendien zou de prijs stilaan de pan uit swingen... en dat voor hooguit enkele malen per jaar dat het bereik ”onvoldoende” zou zijn.
Comment
-
350km range op de snelweg is zeker in 90% van de gevallen voldoende, maar voor mij persoonlijk met 45K/j en toch minstens 10keer per jaar een trip van plus 800km, is het dan net te weinig.
Desalniettemin lijkt me dit een topaanbieding in het EV segment.
Knap ook, dat licht interieur.
Is dat vegan "leder"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Is dat vegan "leder"?
Gewoon echt kwaliteitsleder van een koebeest.
Dat overdreven ”correct” zijn hoeft voor mij niet en het verschil is toch echt wel merkbaar.
Als we biefstukken eten waarom zouden we dat beest zijn huid dan ook niet gebruiken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Neen, gelukkig niet.
Gewoon echt kwaliteitsleder van een koebeest.
Dat overdreven ”correct” zijn hoeft voor mij niet en het verschil is toch echt wel merkbaar.
Als we biefstukken eten waarom zouden we dat beest zijn huid dan ook niet gebruiken?
Ik vroeg het mij alleen af.
Past eigenlijk wel niet helemaal bij de filosofie van zo'n auto verder, maar maakt hem zeker meer posh inderdaad.
Comment
-
Ik stond vorige week toen ik op weg was naar het werk toevallig naast zo een megane e-tech met mijn grandtour, ik verschoot er echt van hoe klein die e-tech is.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment