Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Megane E-TECH Electric (2022)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een Hollander hé

Van de andere kant gebeurt dit probleem toch wel vaker bij EV's. Wel vervelend vind ik ​​

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Comment

• Renault Megane E-Tech review: time to sell your VW?
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Nou nou, "Vergeet VW, koop een Renault" Wijze woorden om deze review te besluiten

Comment

• Comment

• Zelfs in basisversie een stuk knapper als id3….als tesla m3 das een twijfelgeval…maar ik zie nog geen 1 op 10 e-techs

Terwijl bij ons renault….wij zijn kompleet vrij van merk….goed geleased wordt

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Stuk knapper dan de ID3 idd, maar hij is in de praktijk toch wel een stuk kleiner.

Comment

• in belgie (nog) niet verlaagd? behalve €500 boost

gelukkig maar...huidige eigenaars net als bij tesla zouden zich wel eens bekocht kunnen voelen

Comment

• bekocht voelen? je moet zelf inschatten op de moment dat je hem koopt of de wagen voor jou die prijs waard is. indien ja, dan achteraf niet mekkeren...
                    anders kan je gaan klagen elke keer wanneer een artikel goedkoper wordt...

Comment

• ik, volg je 100%
                      was een referentie naar de tijd van de verlaging van de m3 en y

Comment

• Er gaan zeker nog prijsverlagingen volgen, hoe kan electrisch rijden anders goedkoper worden...

Als Tesla de 2, en VW de ID2 willen uitbrengen onder de 30k, dan moet de prijs van de e208 en de Corsa-e zeker zakken onder de 36k.

En dat zal de rest van de markt ook dwingen om verder te zakken.

Comment

• marges gaan flink onder druk komen te staan, net op een moment dat ons continent specifiek al kreunt onder kwasi dubbele energieprijzen...personeelsbestand gaat spijtig genoeg onder druk komen te staan, harde realiteit voor die sector, voor wat nog overschiet van capaciteit lokaal
                          deels gaan ze wel wat aan produktietechnieken ala tesla gaan schaven, zie je al in vid van de eqcla, maar't gaat stevig beancounteren worden

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Duurtest: 6 maanden lang met een Renault Megane E-Tech

Comment

Working...
                              X