Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
IK vind dat dat dashboard er toch vrij goed uitziet, toch zeker beter als bij verschillende andere auto's waar ze d'r zo een mottige tablet tegen plakken.
Hier is het toch nog mooi geplaatst op het dashboard.
Ik vraag me wel af of ze hierop ook 4Control (4 wiel sturing) gaan voorzien??
Voor deze grootte van auto, lijkt me zo'n 4 Control system redelijk overbodig, eigenlijk.
Is toch vooral handig op een grotere auto.
Voor deze grootte van auto, lijkt me zo'n 4 Control system redelijk overbodig, eigenlijk.
Is toch vooral handig op een grotere auto.
Ik rij nu ook met een Megane met 4Control.
Ik vind het toch niet overbodig, in tegendeel ik vind het zalig om mee te rijden.
Soms vergeet je het gewoon tot je dan eens met een auto rijd die het niet heeft en het eens zo fel opvalt.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ik rij nu ook met een Megane met 4Control.
Ik vind het toch niet overbodig, in tegendeel ik vind het zalig om mee te rijden.
Soms vergeet je het gewoon tot je dan eens met een auto rijd die het niet heeft en het eens zo fel opvalt.
Qua draaicirkel dan, of wat vind je het grote voordeel eraan?
Qua draaicirkel dan, of wat vind je het grote voordeel eraan?
Er is veel meer dan alleen die draaicirkel. (die draaicirkel zou ongeveer 1 meter kleiner zijn dan de versie zonder 4Control)
Het gaat hem om het dagelijks gebruik, sneller door de bochten, sneller kunnen nemen van op- en afritten van de snelweg.
Op de snelweg ligt de auto precies op rails, bij rijstrookveranderingen aan snelheden hoger dan 70 km/h draaien de achterwielen in dezelfde richting waardoor je naar links of rechts opschuift in plaats van een soort van S beweging te maken.
....
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ik heb er ooit mee gereden in een Espace, en ik vond toen net dat het de rechtuitstabiliteit helemaal niet ten goede kwam. Maar met een Megan met kortere wielbasis is dat mss anders dan.
Een nadeel dat ik bij veel auto's zie terug komen is toch wel die hoge tildrempel om iets in de koffer te zetten.
Die tildrempel was bij mij een belangrijke reden waarom ik voor mijn Megane grandtour gekozen heb ipv de gewone 5-deurs.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment