Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
het excuus steeds van de ophanging moeilijk bij een zware auto...zij ook moeten toch weten dat een w140 in de letterlijk zwaarste versies ook tegen de 2300kg aanzat, terwijl die prinsheerlijk zacht reed als was het luchtvering, natuurlijk ging dat mss wat meer hellen, maar laat de klant net als vroeger de keuze tss de comfortophanging of de wat meer sportievere/hardere vering
denk je dat het daar om te doen is? mogelijks zit de aerodynamica er ook voor iets tussen of misschien de veiligheidstesten die anders zijn? no clue eigenlijk want op zich geen nieuwe technologie idd voor zo'n gewicht.
stroomlijn zou er toch weinig mee te maken kunnen hebben
veiligheid, wellicht....voor de elandtest is een overhellende koets nefast...persoonlijk ben ik mss wel bereid een stuk op dat gebied in te boeten?
denk vooral dat het marketing is, en dat luchtvering toch een verschil moet maken
luchtvering rijdt wel specifiek, mss een beetje kunstmatig maar zo zalig
bij een 124 of de w140 zou het verschil tussen staal en LV denk ik weinig voelbaar zijn geweest
vind de bevesting van vroeger in deze test wel fijn, als ze vroeger een top 2.5 turbodiesel, vol uitgerust tegenover een even dure, kale 200d zetten...de basis van een benz is toch altijd zo dik ok, dat hij uiteindelijk toch het fijnst kan rijden, ongeacht je je ramen nog moest zwengelen of beter nooit ging inhalen door een lamme motor
wou ongeveer zelfde range meegeven, tov de sr is het verschil in prijs gigantisch natuurlijk...en de eqe raakt net wat verder als de 3lr, de polestar lr en de huidige 77kwh id7
Je ziet ze ook amper rijden, de EQE.
Als ze daar een hatchback van hadden gemaakt (zoals de EQS), dan had ik die zeker overwogen.
Je vergelijking is ook niet helemaal eerlijk, je vergelijkt een EQE met RWD met de Tesla AWD.
Over de hatch, wij steken, indien nodig, de ruimte achter de kopsteunen achteraan ook nog vol met een berline….is dat veilig ik weet het niet maar normaal gezien arriveren wij heelhuids aan
Comment