Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Duitse premium merken hebben inderdaad een mega sterk imago, en ook deze 2 vult zeker weer een gat voor bv de gepensioneerde die toch nog premium wil rijden maar gewoon een praktische hatchback nodig heeft.
Maar dat wil nog niet zeggen dat je het als autoliefhebber mooi moet vinden hé?
Over design kan je ook nog blijven twisten, wat de ene top vindt, vindt de ander spuuglelijk.
Belangrijk is wel dat ze hun premium kwaliteit handhaven.
Als ik mijn X1 bv vergelijk met mijn 3 van 15j geleden, dan vind ik eerder dat er stappen achteruit gezet zijn dan vooruit.
Vooral is het gat met "B-merken" op dat vlak kleiner geworden.
Als op den duur de vlag de lading niet meer dekt, gaan mensen toch wel eens nadenken.
Maar dat is een proces van jaren natuurlijk.
Smaak is alles uiteraard. Veel hangt ook af van de manier waarop iemand iets schrijft of zegt. Als fan van een merk zie je nooit graag kots smiley's of lees je graag de woorden, misbaksels, gedrochten enz... Bashen kan ook leuk zijn natuurlijk maar werkt vaak averechts op een forum
De kwaliteit van de andere premium merken gaat eveneens achteruit. Een MB is ook niet meer de MB van 30 jaar geleden en dan spreek ik nog niet van de competentie en kwaliteit van hun dealers tegenwoordig. Enkel de gepeperde prijzen blijven nog wat ze waren, de rest is bijzaak geworden
En trouwens, het is niet gelogen, BMW is nu eenmaal de best verkopende 'Premium' klet Ik veronderstel dus dat er nog heel wat mensen geen probleem hebben met hun design.
Zo'n, 4 serie Coupé bv, da's toch om te kwijlen En voor iemand anders om op te kotsen waarschijnlijk
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Je gaat mij nu ook niet horen beweren dat BMW absolute rommel is, maar vooral de basismodellen hebben toch niet meer die premium feel van een aantal jaren geleden.
Je gaat mij nu ook niet horen beweren dat BMW absolute rommel is, maar vooral de basismodellen hebben toch niet meer die premium feel van een aantal jaren geleden.
Klopt! Is bij MB en Audi ook zo. Ze besparen ook op alles en nog wat. Een vb is bij mijn eigen A-tje. Nu bij de facelift laten ze plots het blindelings te bedienen touchpad op de middenconsole achterwege. Je kunt het infotainment natuurlijk ook op het touchscreen bedienen maar dit was zoveel gemakkelijker.
Waarom eigenlijk? Van de prijs gaan ze het niet aftrekken veronderstel ik.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Je gaat mij nu ook niet horen beweren dat BMW absolute rommel is, maar vooral de basismodellen hebben toch niet meer die premium feel van een aantal jaren geleden.
Hier is nog zo'n voorbeeld, als 'premijoem' afgetroefd worden door de rest, niet leuk!
Ahja, daarom zijn ze dan ook wereldwijd het best verkopende 'premijoem' merk
Dat is dikke zever. Kijk maar eens hoe ze dat behalen... Mercedes is op dat vlak trouwens niet beter. Ja auto's verkopen door ze zelf of de dealers te laten opkopen geeft natuurlijk een mooi resultaat in sales figures.
Dat is dikke zever. Kijk maar eens hoe ze dat behalen... Mercedes is op dat vlak trouwens niet beter. Ja auto's verkopen door ze zelf of de dealers te laten opkopen geeft natuurlijk een mooi resultaat in sales figures.
Dat is het wereldwijde cijfer. Ons belachelijk minimarktje stelt totaal niks voor. Hier zijn ze al lang blij dat ze wat leasekletten kunnen slijten. Denk niet dat dit zever is, de cijfers zijn wat ze zijn.
Ik spreek ook niet over ons landje.
kijk vb eens hoe Mercedes in Engeland hun sales beïnvloed via werknemers om maar eens een voorbeeld te geven
En ik spreek niet over Engeland maar wereldwijd.
Mercedes ook, die hun verkoopdienst hier is nog niet bekwaam om de klant de juiste opties te leveren in hun onlogische peperdure pakketten, laat staan er iets van te kennen. Kan mij wel voorstellen dat daar serieus gefoefeld wordt
Een Mercedes koop en onderhoud je tegenwoordig best in Duitsland, daar hebben ze nog wat knowhow. Het blijft wel mijn merk, maar ik ben bevooroordeeld
Comment