Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toyota bZ4X (2022)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    ...en een bedenking, de fiat had een traditionele heater van 2.5kw, en dat lijkt een heteluchtkanon...als ik dan hier de WP tot 7kw zie trekken
    nu is de toy wel wat groter... maar toch
    een verbruik van 7kW voor de WP in uw voiture?.... Daar verwarmt ge gemakkelijk een nieuwbouw mee.
    Klopt dat wel? In mijn Megane zie ik tijdens deze weliswaar zachte winter een maximum verbruik van ALLE randapparatuur van maximum ongeveer 3 kWh/100 km. ( WP, multimedia, verlichting)

Comment

die 7 was in deze toy

Comment

Toyota bZ4X getest | Laat Toyota de bal vallen? (2023)
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Duurtest Toyota BZ4X | 3500km en naar Milaan
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Na de software update heeft hij dan weer last van rapidgating wanneer de batterij op 48 graden komt.
            Kennelijk heeft Toyota nu een systeem van penalty points bedacht om de batterij te sparen. Ben je als gebruiker vet mee dat de batterij op die manier garantie heeft voor 1.000.000km.
            Last edited by Chris_147; 16/06/2023, 19:25.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten

Na de software update heeft hij dan weer last van rapidgating wanneer de batterij op 48 graden komt.
              Kennelijk heeft Toyota nu een systeem van penalty points bedacht om de batterij te sparen. Ben je als gebruiker vet mee dat de batterij op die manier garantie heeft voor 1.000.000km.
              Je ziet gewoon dat Toyota een EV gebouwd heeft, maar dat het helemaal tegen hun zin is. Ze geloven er nog niet in, en doen dan kunstgrepen.
              Penalty points…. Hoe verzinnen ze het?
              Deze auto is een ramp op wielen.

Comment

Naar wat ik lees, rijdt hij wel goed en is hij goed afgewerkt. Maar ja, ze lopen 4 jaar achter op andere fabrikanten en 6 a 7 jaar op Tesla.
                Ze wilden kopers over de vrees van de batterij degradatie trekken, dat ze die miljoen kilometers hebben beloofd. Totaal onzinnig, want hoeveel auto's halen dat überhaupt? Ik heb daar alleen nog maar in boekjes over gelezen, nog nooit een auto met 1 miljoen km gezien. Zelfs de helft nog niet gezien.

Comment

Voor zowat elke non intensieve hypermiler is deze toy een goeie keuze

Gewoon door die garantie ja, zij mogen behoudend zijn

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                    Naar wat ik lees, rijdt hij wel goed en is hij goed afgewerkt. Maar ja, ze lopen 4 jaar achter op andere fabrikanten en 6 a 7 jaar op Tesla.
                    Ze wilden kopers over de vrees van de batterij degradatie trekken, dat ze die miljoen kilometers hebben beloofd. Totaal onzinnig, want hoeveel auto's halen dat überhaupt? Ik heb daar alleen nog maar in boekjes over gelezen, nog nooit een auto met 1 miljoen km gezien. Zelfs de helft nog niet gezien.
                    Ze willen een probleem oplossen waar niemand wakker van ligt.
                    Als ze nu eens eerst zorgen voor een lager verbruik, efficientie en dan een goed bereik en laadcurve. Dan komen we ergens.

Comment

Comment

TOYOTA BZ4X (2023), beter na alle updates? - GARANTIE | LADEN | RIJDEN - REVIEW

Comment

Winter in de Toyota BZ4X | Verbruik oké | Snelladen daarentegen..

Comment

De Vlaamse EV-premie doet het weer: er daalt nog maar eens een elektrische auto in prijs. Deze keer is het de beurt aan Toyota, dat zijn bZ4X zomaar even 7.000 euro goedkoper maakt. Het resultaat is een basisprijs van 39.590 euro… Of 34.590 euro na tussenkomst van vadertje staat.

Comment

De Toyota bZ4X, een 100% elektrische SUV, combineert prestaties met duurzame mobiliteit. Ontdek hem bij uw Toyota-dealer in België.

bz4x onder 40k

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                Tja, dat is nog minstens 20k te veel.

Comment

Working...
                                X