Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A8 - Facelift (2022)
Collapse
X
-
En dan vraag ik me af, als je de keuze hebt uit deze A8, de S klasse of de 7 serie, naar wat je voorkeur zou gaan. Of een ander alternatief?“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenEn dan vraag ik me af, als je de keuze hebt uit deze A8, de S klasse of de 7 serie, naar wat je voorkeur zou gaan. Of een ander alternatief?
Ben altijd wel fan geweest van de 7, maar sinds de facelift klopt hij niet meer... De S is wel knap, maar toch net niet discreet
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenEn dan vraag ik me af, als je de keuze hebt uit deze A8, de S klasse of de 7 serie, naar wat je voorkeur zou gaan. Of een ander alternatief?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
Persoonlijk zou ik voor de A8 gaan. Je ziet ze jammer genoeg bijna niet rijden...
Ben altijd wel fan geweest van de 7, maar sinds de facelift klopt hij niet meer... De S is wel knap, maar toch net niet discreet
Comment
-
Blijft toch een heel stijlvolle berline, alleen gaat een S-klasse rijder er nog altijd niet voor kiezen, vrees ik.
Ik herinner me, dat mijn toenmalige baas, zo'n 20 jaar geleden eens de toenmalige topversie een week te leen kreeg, omdat ze van hem als dikke auto rijder een mening wilden. (Hij had toen een SEC en een 911 oa)
Hij bracht hem na een week terug met de woorden. "Prachtige en heel mooie auto en rijdt als een droom, maar zo lang er geen ster op staat zal hij nooit veel verkopen."
20j later nog niets veranderd, vrees ik.
Comment
Comment