Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kia Niro (2022)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenKia schijnt het best verkochte merk te zijn in NL tegenwoordig.
Het zijn daar toch minder badge kopers dan wij Belgen/Vlamingen.Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
(SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
Momenteel rij ik een paar dagen met de nieuwe niro EV als vervanging, mijn eerste ervaring met elektrisch rijden. Rijd super leuk, zit vol met moderne snufjes en trekt serieus door. (zeker in sportstand )
Ik heb het gevoel ook dat het verbruik best goed meevalt... zit momenteel op een gemiddelde van 17,3kwh.
2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
- Likes 3
Comment
-
Niet alleen mooier wegwerken, gewoon een andere plaats geven was veel beter geweest. Als er nu iemand tegen uw neus rijdt, of je rijdt in iemand zijn gat, kunde nie meer laden...Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
(SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kking158 Bekijk BerichtenNiet alleen mooier wegwerken, gewoon een andere plaats geven was veel beter geweest. Als er nu iemand tegen uw neus rijdt, of je rijdt in iemand zijn gat, kunde nie meer laden...
Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenWel superhandig, ik heb nog nooit gekke manoeuvres moeten doen aan een laadpaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Ook volledig mee akkoord, ik vind het sowieso onbegrijpelijk dat daar weer geen standaard plek voor is op elke auto.
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
Comment