Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nissan heeft interesse maar wacht mss tot het over en uit is kan dan goedkoper overkopen.
Nissan heeft volgens mij geen interesse om Fisker op te kopen. Nissan is vooral geïnteresseerd in de technologie van de Fisker Kayak en zou toegang tot deze technologie willen kopen in de vorm van aandelen. Dat is wsl nog steeds goedkoper dan zelf een volledig elektrisch platform ontwikkelen voor pickup's
Fisker heeft maandag aangekondigd dat het 150 miljoen gevonden heeft. Voornamelijk van de huidige grote aandeelhouders (Jane Street, Invesco, Two Sigma, Citigroup en National Bank of Canada). Of dat voldoende is en vooral voor hoe lang dit voldoende is, blijft de vraag...
Fisker krijgt, zoals veel merken, zijn elektrische auto's moeilijk kwijt.... Als je dan niks anders maakt, dan wordt het moeilijk.
Zeer lang getwijfeld om deze te kopen. Blij dat ik het niet gedaan heb. Het contact met de klantendienst liep zeer moeizaam voor info en dat heeft me tegengehouden. Hoop dat er geen faillissement komt voor degene die gekocht hebben.
Voor de durvers: de Belgische stockwagens zijn een koopje.
De Fisker Ocean Extreme koop je nu voor net geen 44k.
Voor die prijs krijg je een rijbereik van 707km en met 564pk én 4-wielaandrijving in 3.7s aan 100
Tamelijk ruime koffer, deftige geluidsinstallatie, elektrische koffer, stoelverwarming voor en achter,
Moest ik in de markt zijn voor een nieuwe elektrische auto, ik zou precies niet twijfelen en de gok wagen
Comment