Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo Tonale (2022)
Collapse
X
-
Niet mis maar geeft mij nu na wat live pics gezien te hebben toch niet het waw gevoel als bij een Giulia of Stelvio. Zal 'm eerst irl moeten zien.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenNiet mis maar geeft mij nu na wat live pics gezien te hebben toch niet het waw gevoel als bij een Giulia of Stelvio. Zal 'm eerst irl moeten zien.
Ben wel benieuwd om hem in het echt te zien!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bercki Bekijk BerichtenBen ook benieuwd! Alleen jammer dat de Alfa, Fiat en Jeep verdeler hier in Oostende verdwenen is!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bercki Bekijk BerichtenIdd. Goossens. Is wel een half uurtje rijden. Idem voor Marannes in Wulpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bercki Bekijk BerichtenBen ook benieuwd! Alleen jammer dat de Alfa, Fiat en Jeep verdeler hier in Oostende verdwenen is!Fiat Bravo 2008 - Lancia Delta 2010 - Fiat 500 2011 - Alfa Guilietta 2012 - VW Golf 2014 - Nissan Qashqai 2015 - Infiniti Q30 Sport 2016 - Nissan Leaf 2018 - Fiat 500e 2021
Tweede wagens Renault Twizy 2013 - Mia electric 2012 - Smart Electric drive 2013
Comment
Comment