Wat een interieur, bij die topversies
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda CX-60 (2022)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenWel jammer eigenlijk dat je de basisversie niet uitgebreider kan uitrusten.
Verschil van de upgrades is steeds aanzienlijk en zo'n patser velgen hoeven voor mij eigenlijk ook totaal niet.
Vanaf de Exclusive line zijn de extra pakketten zoals convenience&sound, driver assistance en comfort pack apart bij te bestellen.
Vroeger (en momenteel op alle andere modellen dus) moest je steeds naar een hoger uitrustingsniveau gaan met bijhorende meerprijzen.
De Exclusive line is eigenlijk de standaard versie.
De Homura en Takumi krijgen standaard wat extra luxe waarbij de Homura sportiever oogt en de Takumi wat luxueuzer.
En voornamelijk voor de leasemarkt is er een goedkope prime-line met kleinere velgen waarbij je weinig kan aanpassen, een beetje zoals een Mercedes businessline.
Of voor mensen die tevreden zijn met de basisuitrusting die best in orde is (elektrische ruiten voor en achter, elektrische verwarmde buitenspiegels, regen-en lichtsensoren, wireless apple carplay/android auto, parkeersensoren, dodehoekassistent, led lampen voor en achter, dual auto AC, cruisecontrol, verkeersbordherkenning, intelligente snelheidsassisten, ....
Wil je de prime-line uitbreiden zit je inderdaad helaas vast aan de verplichtte upgrade naar exclusive-line.
Maar voor die 1500 euro krijg je ook head-up display, zetelverwarming, achteruitrijcamera, automatisch dimmende grootlichten, verwarmd stuurwiel, extra usb-c aansluitingen, .... Een koopje ;-)
Comment
-
Voor mij zou die prime line perfect voldoen als ik er lederen zetels en zetelverwarming in kon krijgen, maar niet dus.
Qua looks vind ik hem op die kleinere velgen zelfs nog iets stoerder.
Collega heeft een exclusive line in aanvraag als haar volgende leaser.
Redelijk full spec begreep ik.
Benieuwd of hij in't budget zal passen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenEerste hybride besteld hier op de firma.
Exclusive line zonder verdere opties.
8md levertijdden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Voor jou?
Ik moet pas weer volgend jaar maart ergens bestellen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenMijn collega heeft de hare in dat blauw besteld.
Prachtige kleur wel.
Voor het opendeur-weekend om de CX-60 bij de garages voor te stellen stond de teller al op 1200.
Nu kopen = levering in augustus.Last edited by severijns; 10/10/2022, 18:00.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenDan zie je toch het duidelijke verschil in afmeting.
De CX-60 is wel 16.5 cm langer, maar de hoogte is op een mm na gelijk.
Comment
Comment