Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat bruin is volgens mij in België niet beschikbaar.
Mooie kleur maar iets te veel van het bruine. Maar dat kan in het echt beter meevallen dan op de foto.
Wel jammer eigenlijk dat je de basisversie niet uitgebreider kan uitrusten.
Verschil van de upgrades is steeds aanzienlijk en zo'n patser velgen hoeven voor mij eigenlijk ook totaal niet.
Wel jammer eigenlijk dat je de basisversie niet uitgebreider kan uitrusten.
Verschil van de upgrades is steeds aanzienlijk en zo'n patser velgen hoeven voor mij eigenlijk ook totaal niet.
Klopt. Hoewel het bij alle andere modellen op dat vlak veel erger is.
Vanaf de Exclusive line zijn de extra pakketten zoals convenience&sound, driver assistance en comfort pack apart bij te bestellen.
Vroeger (en momenteel op alle andere modellen dus) moest je steeds naar een hoger uitrustingsniveau gaan met bijhorende meerprijzen.
De Exclusive line is eigenlijk de standaard versie.
De Homura en Takumi krijgen standaard wat extra luxe waarbij de Homura sportiever oogt en de Takumi wat luxueuzer.
En voornamelijk voor de leasemarkt is er een goedkope prime-line met kleinere velgen waarbij je weinig kan aanpassen, een beetje zoals een Mercedes businessline.
Of voor mensen die tevreden zijn met de basisuitrusting die best in orde is (elektrische ruiten voor en achter, elektrische verwarmde buitenspiegels, regen-en lichtsensoren, wireless apple carplay/android auto, parkeersensoren, dodehoekassistent, led lampen voor en achter, dual auto AC, cruisecontrol, verkeersbordherkenning, intelligente snelheidsassisten, ....
Wil je de prime-line uitbreiden zit je inderdaad helaas vast aan de verplichtte upgrade naar exclusive-line.
Maar voor die 1500 euro krijg je ook head-up display, zetelverwarming, achteruitrijcamera, automatisch dimmende grootlichten, verwarmd stuurwiel, extra usb-c aansluitingen, .... Een koopje ;-)
Broederlijk naast elkaar:
Dan zie je toch het duidelijke verschil in afmeting.
Vrijdag eentje in levende lijve gezien op de autostrade. Als hij nadert in je achteruitkijkspiegel komt hij toch best imposant over.
Mijn collega heeft de hare in dat blauw besteld.
Prachtige kleur wel.
Blijkbaar is hij/zij niet alleen. Mazda had gehoopt er dit jaar nog 500 van te kunnen verkopen.
Voor het opendeur-weekend om de CX-60 bij de garages voor te stellen stond de teller al op 1200.
Nu kopen = levering in augustus.
Comment