Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda CX-60 (2022)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Links en rechts draaien al geprobeerd maar haalt niets uit.

Blijkbaar is het ook wel temperatuur en vocht afhankelijk en komt het pas na x kms voor. Dat zou kunnen verklaren waarom mijn ex collega het nooit opgemerkt heeft

Comment

• Nooit leuk om zo'n problemen te ervaren. Hopelijk wordt het bij jou snel opgelost!

Comment

• Pffft, werkelijk overal hetzelfde kwa dealerreakties, ergens logisch natuurlijk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Vandaag mail van Mazda zelf gehad. Na bijna 2 weken nota bene.

Ik verwijs naar uw bericht aan Mazda ingevolge uw Mazda CX-60.

Uiteraard betreur ik het dat u te maken kreeg met de beschreven situatie.
          Ik begrijp dat dit vervelend is en heb begrip voor uw ontevredenheid.

U zal begrijpen dat ik van hieruit geen diagnose kan stellen.
          Ik heb contact opgenomen met uw erkend Mazda Verdeler, Plessers By DiNitto om me te informeren.

Er werd diagnose gesteld en de onderdelen die besteld werden zullen gemonteerd worden van zodra deze beschikbaar zijn.
          Ik heb navraag gedaan bij het centrale Logistieke Magazijn van Mazda Logistics Europe om een verwachte leveringstermijn op te vragen.
          Echter kon men mij daar geen exacte informatie geven wegens de problematiek in de Rode Zee voor zeevracht.

Van zodra het onderdeel bij de Mazda Dealer beschikbaar is zal hij met u een afspraak inplannen.

Ik vertrouw erop u hiermee te hebben geïnformeerd en wens u alvast fijne feestdagen toe.

Met vriendelijke groet,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            Pffft, werkelijk overal hetzelfde kwa dealerreakties, ergens logisch natuurlijk.
            Logisch? Voor een leasekrel misschien wel maar als je uit eigen zak daar een fortuin neergeteld hebt vind ik dat allesbehalve logisch
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Resultaat als gebruiker blijft hetzelfde, je voelt je wat in de steek gelaten, maar ik begrijp uw punt wel…ook al is het als leaser deel verloning dus ook onze centen

Comment

• Geen merk is onfeilbaar, en bij het onfeilbaarst geachte merk is het de dealer expliciet zelf die onze familie in't zak heeft gezet

Comment

Resultaat als gebruiker blijft hetzelfde, je voelt je wat in de steek gelaten, maar ik begrijp uw punt wel…ook al is het als leaser deel verloning dus ook onze centen
                  Dat zijn wel 2 soort gebruikers die je niet kunt vergelijken.

Bij oa Mercedes scheren ze die wel over 1 kam uiteraard, vandaar ook hun 'hoge' verkoopcijfers nog aan particulieren want die mensen geloven al die 'technical expert' zever sowieso niet meer. Hun techneuten krijgen zelfs geen band meer op de juiste druk gezet
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Die druk zal nog door de senior eindcontroleur gecheckt worden, maar ik lig wel strijk hier, bedankt arendsoog

Ik blaas ze zelf nog een stuk boven max druk vior efficientie

Comment

Die druk zal nog door de senior eindcontroleur gecheckt worden, maar ik lig wel strijk hier, bedankt arendsoog

Ik blaas ze zelf nog een stuk boven max druk vior efficientie
                      Is idd grappig, daarom doe ik dat ook liever zelf. Wat nog grappiger is dat de senior eindcontroleur na zijn uren thuis het onderhoud voor goeie oude klanten doet, de man krijgt het niet gedaan blijkbaar

Nu staan ze juist maar voor ik binnenkort naar Polen vertrek doe ik er 0.2 bar per band bij.

Comment

• Dit wordt ongetwijfeld mijn lievelingsauto
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oeps! Een echte maandagauto precies. Ze gaan nog wat onderdelen moeten bijbestellen vrees ik, zodra ze beschikbaar zijn tenminste Courage!

Comment

• "Herstart motor op normale wijze", wat is de andere manier om de motor te starten?

Comment

• Volgens VAB de omvormer. Nog zo eentje en ze mogen hem onderhand houden

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oei oei....niet leuk om te ervaren... Ik heb nu een 1000-tal km gereden met mijne zwarte loebas?. Ik kan er niets slecht van zeggen. Misschien de vering is niet fantastisch,maar voor de rest hier alles met een grote glimlach.. ik denk dat de 2023 versie wat beter is en de oldskool diesel hier de betere keuze is..
                                Bijgevoegde Bestanden
                                ik ben geen twijfelaar
                                allez ik denk dat toch

Comment

• Nog
                                  Bijgevoegde Bestanden
                                  ik ben geen twijfelaar
                                  allez ik denk dat toch

Comment

• Mooi!

Comment

• Dikke bak en idd diesel is zeker de betere keuze. Ik maak me ook wel sterk dat de problemen van de mijne opgelost geraken hoor maar nu is het wel even stront vervelend.

Comment

• Vanochtend toch babbeltje gedaan met onze fleetverantwoordelijke. Ik krijg dus alsnog de optie om voor de id4 te gaan.

Collega van mij was net voor het verlof met zijn Enyaq naar Polen gereden en had toch 4 keer geladen onderweg....

Dilemma

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                          Vanochtend toch babbeltje gedaan met onze fleetverantwoordelijke. Ik krijg dus alsnog de optie om voor de id4 te gaan.

Collega van mij was net voor het verlof met zijn Enyaq naar Polen gereden en had toch 4 keer geladen onderweg....

Dilemma
                                          4 keer? Enkel of heen en terug?

Comment

Working...
                                          X