Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda CX-60 (2022)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
    Ik ook ja. Baart me toch wel wat zorgen. Gelukkig kan ik binnen 14d nog eens dieselend naar Frankfurt
    Is normaal dat je je zorgen maakt, had ik ook toen ik mijn OK gegeven had voor een EV maar uiteindelijk als je de eerste keer gaat laden en je ziet wat voor kinderspel het is, valt dit van je af.

Die lange ritten gaan de eerste keren mss wat zoeken zijn maar eens je je vaste laadlocaties kent gaat dit ook al makkelijker zijn.
    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Op zijn laatste rit kwam de 4x4 nog goed van pas?
      Bijgevoegde Bestanden
      Last edited by Bud Wijzer; 15/01/2024, 09:42.

Comment

• Hier bij de diesel alles op wieltjes. Verbruik start nu op 6,4 liter. Wel altijd gewone baantjes. BIV en taks zijn ook binnen gekomen= 2500 euro. Even slikken, maar we wisten waar we aan begonnen.
        maar het is een fantastisch ding om mee te rijden
        ik ben geen twijfelaar
        allez ik denk dat toch

Comment

• Jawadde! Hoeveel is enkel de jaarlijkse taks eigenlijk?
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk Berichten
            Hier bij de diesel alles op wieltjes. Verbruik start nu op 6,4 liter. Wel altijd gewone baantjes. BIV en taks zijn ook binnen gekomen= 2500 euro. Even slikken, maar we wisten waar we aan begonnen.
            maar het is een fantastisch ding om mee te rijden
            Blij dat jij happy bent met de jouwe. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook getwijfeld heb tot op het laatste moment. Maar toen ik int weekend weer ineens een paar instellingen zomaar kwijt was en opeens de spiegels niet meer automatisch inklapten hoewel het wel stond aangevinkt.....done deal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
              Jawadde! Hoeveel is enkel de jaarlijkse taks eigenlijk?
              1730 jaartaks
              ik ben geen twijfelaar
              allez ik denk dat toch

Comment

1730 jaartaks
                Thx! Wat een verschillen, overdreven toch

Ik wel content met mijn 180 € per jaar, zolang het nog duurt tenminste
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Door omstandigheden toch nog met de Mazda naar Polen moeten karren. Puur op benzine nergens geladen gaf dat dit resultaat

Waar mogelijk 150 gereden maar nooit veel harder. Screenshot_20240222_132900_Gallery.jpg

Comment

• Amai, hoog verbruik

Ik volg zaterdag, of ben je al terug?

Comment

• update van mijne CX60 diesel : beestig goede wagen met een minder leuke ophanging op de verkeersdrempels...; wagen heeft herroepactie voor de besturing... verbruik 5,7 l gem.... niet slecht voor een 3,3 l
                      ik ben geen twijfelaar
                      allez ik denk dat toch

Comment

• Dus ook last gehad van het stuur?

Die ophanging was voor mij echt wel een breekpunt al schijnt dat bij de diesel wel minder uitgesproken te zijn dan bij de hybride.

Blijft een knappe bak en zeker met die motor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                          Dus ook last gehad van het stuur?

Die ophanging was voor mij echt wel een breekpunt al schijnt dat bij de diesel wel minder uitgesproken te zijn dan bij de hybride.

Blijft een knappe bak en zeker met die motor.
                          Ik merk niks aan het stuur. Maar valt in de terugroepactie…. De ophanging is goed als het wegdek ok is, maar eerlijk…. Ik heb al veeeeeelll auto’s gehad en dit is er een met een van de slechtste ophangingen ooit…

mijn lotus elise was harder
                          ik ben geen twijfelaar
                          allez ik denk dat toch

Comment

• Kan ik alleen maar beamen. Ook nooit met zo'n onevenwichtig onderstel gereden op een moderne auto.

Comment

mijn lotus elise was harder
                              Eh ?

Comment

Working...
                              X