Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7 Serie / i7 (2022)
Collapse
X
-
Typisch zo'n design dat als er niet de juiste badge op zou staan iedereen er hartelijk om lacht.
Spuuglelijk, bombastisch en 'kijk naar mij'. Een beetje zoals Donald Trump z'n appartement in New York.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
- Likes 1
Comment
-
EERSTE RIJTEST BMW I7 - ZO RIJDT DE NIEUWE ELEKTRISCHE 7-SERIE
VOOR 2,7 TON WAGENGEWICHT VERRASSEND LICHTVOETIG
https://www.autoweek.nl/autotests/ar...ische-7-serie/Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenOm dit voor uw deur te parkeren moet ge toch echt een BMW fanboy zijn.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenDe enige nog mooie bmw is de 8 grand coupe. Te zot voor woorden dat er nog mensen zijn die shoppen bij dat merk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenZe hebben bij BMW nog niet begrepen dat ze op een electrische auto geen radiator nodig hebben.
Comment
-
dat vind ik nu wel
een verademing die vriendelijk ogende snuit tegenover vaak gezocht agressief smoelwerk wat ze (te) dikwijls proberen te creeeren
was ook mijn enige opmerking op de pfl model s, dat zwart vlak/neprooster (blij dat de eqe zwart is, in dat opzicht)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
En de 3 en 5 ?lets have some more member berries
Comment
Comment