Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW X1 / iX1 (2022)
Collapse
X
-
Toch geweldig hoe je de ix1 al weken kan bestellen bij de dealer, maar je online nog niet met de configurator kan spelen...
That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Moest ik ook denken ja.
Sowieso vind ik die simulator bij BMW nooit op veel trekken.
Weergave van die groene kleuren bv... schabouwelijk.
Ik vind de standaard velgen ook nog wel OK
Heeft eigenlijk niet groter nodig voor mij.
Zeker omdat de breedte daarmee ook niet wijzigt.
Last edited by Bud Wijzer; 14/06/2022, 17:28.
Comment
-
De mijne staat sinds 5/8 in bestelling met vermoedelijke leverdatum exact een jaar later. De dealer zei dat het waarschijnlijk eerder mei 2023 wordt.
Gekozen config:
BMW X1 25e (PHEV)
Phytonic Blau
Sensatec Oyster
Sportzetels vooraan
Premium Pack
Zetelverwarming
Driving assistance plus (voor ACC voornamelijk)
Zonnewerend glas achteraan
Dakrails in gesatineerd aluminium.
Ik hoop er stiekem op dat hij nog sneller komt dan de dealer hem verwacht in mei, maar voorlopig gewoon met augustus 2023 rekening houden dan kan het (vermoedelijk) alleen maar meevallen. Werkgever wou nog niet naar BEV overschakelen dus enkel PHEV's waren een optie vanuit een bepaalde keuzelijst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk BerichtenDe mijne staat sinds 5/8 in bestelling met vermoedelijke leverdatum exact een jaar later. De dealer zei dat het waarschijnlijk eerder mei 2023 wordt.
Gekozen config:
BMW X1 25e (PHEV)
Phytonic Blau
Sensatec Oyster
Sportzetels vooraan
Premium Pack
Zetelverwarming
Ik hoop er stiekem op dat hij nog sneller komt dan de dealer hem verwacht in mei, maar voorlopig gewoon met augustus 2023 rekening houden dan kan het (vermoedelijk) alleen maar meevallen. Werkgever wou nog niet naar BEV overschakelen dus enkel PHEV's waren een optie vanuit een bepaalde keuzelijst.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk BerichtenDe mijne staat sinds 5/8 in bestelling met vermoedelijke leverdatum exact een jaar later. De dealer zei dat het waarschijnlijk eerder mei 2023 wordt.
Gekozen config:
BMW X1 25e (PHEV)
Phytonic Blau
Sensatec Oyster
Sportzetels vooraan
Premium Pack
Zetelverwarming
Heeft die bv sowieso al 18" velgen, of moet je daarvoor weer sowieso het X-line pakket nemen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JosV Bekijk Berichten
Waarom de 30e niet? Dan kan je tenminste toch, na de luxe van het voorverwarmen en afkoelen, effectief nog een stuk elektrisch rijden met wat power bij? Of is die echt duurder?
Bud Wijzer : Staat standaard op de 832 17 duimers volgens mijn bestelbon. Dus voor hoger moet je inderdaad ofwel optionele velgen nemen of een X-Line pakket. Dat zijn deze dus: https://www.alloywheelsdirect.net/bm...832_wheel_8300Last edited by Tomskii; 29/08/2022, 14:42.
Comment
-
Jammer idd. Daar is BMW toch wel verdomd krenterig in, maar dat kennen we van de premium Duitsers natuurlijk.
Toch wel eens benieuwd welke elektrische range je er effectief mee haalt, want dat zou voor mij doorslaggevend zijn in mijn beslissing.
Voor de rest ben ik eigenlijk niet zo'n fan van het model, eerlijk gezegd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenJammer idd. Daar is BMW toch wel verdomd krenterig in, maar dat kennen we van de premium Duitsers natuurlijk.
Toch wel eens benieuwd welke elektrische range je er effectief mee haalt, want dat zou voor mij doorslaggevend zijn in mijn beslissing.
Voor de rest ben ik eigenlijk niet zo'n fan van het model, eerlijk gezegd.
Ik zal het je laten weten zodra hij geleverd is, maar dat zal nog even duren vrees ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
Gohja, pricing strategie. Je krijgt in de basis al een vrij ok uitgeruste wagen (voor een BMW dan toch). Qua elektrische range ben ik ook benieuwd. Het uitgaande model had een beloofde range van 40-50km en effectief 30km (volgens de garage). BMW beloofd nu 80-90 dus ik gok rond de 70km op zuiver elektrisch.
Ik zal het je laten weten zodra hij geleverd is, maar dat zal nog even duren vrees ik
Qua uitrusting is, het ook maar wat je belangrijk vindt hé?
Momenteel rijd ik de sportline, die ik nog altijd zou verkiezen boven de X-line.
Maar waarschijnlijk wegens te weinig vraag, wordt die niet meer aangeboden.
De 17" velgen zou ik ook wel voldoende vinden, zijn ook niet lelijk qua design, vind ik.
Alleen jammer dat er maar 205 brede banden op liggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Ja waarschijnlijk ga ik de mijne al moeten bestellen, vooraleer de jouwe geleverd is, vrees ik, maar wie weet? ;-)
Qua uitrusting is, het ook maar wat je belangrijk vindt hé?
Momenteel rijd ik de sportline, die ik nog altijd zou verkiezen boven de X-line.
Maar waarschijnlijk wegens te weinig vraag, wordt die niet meer aangeboden.
De 17" velgen zou ik ook wel voldoende vinden, zijn ook niet lelijk qua design, vind ik.
Alleen jammer dat er maar 205 brede banden op liggen.
Jammer, maar keuze die je moet maken natuurlijk.
Mijn leverdatum is officieel augustus (dealer verwacht mei) dus ik vrees idd, dat het dan te laat gaat zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenACC heb ik nog nooit gehad, maar wil ik nu eigenlijk ook wel. Heb de pakketten verder nog niet bekeken.
Short list hier is momenteel de CX60, Citroen C5X of de X1, met lichte voorkeur voor de Citroen momenteel.
Maar dat kan altijd nog wel veranderen.
Bestellen ergens maart 2023
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JosV Bekijk Berichten
De mijne zou er eind dit jaar/begin volgend jaar moeten zijn dus vraag dan maar wat je wil weten.
Ik had ook een uitnodiging gekregen bij de dealer om hem eens te gaan bekijken, maar had hem in de A-Terminal op Brussels Airport al gezien als promowagen voor Tomorrowland, dus vandaar dat ik redelijk overtuigd was van het exterieur. Interieur ga ik op mijn gemak (los van het event) eens bekijken bij de dealer. BMW Tanghe in Steenokkerzeel zou hem rond die datum moeten hebben staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
Laat zeker weten hoe hij bevalt! De 'gewone' X1 of de PHEV?
Ik had ook een uitnodiging gekregen bij de dealer om hem eens te gaan bekijken, maar had hem in de A-Terminal op Brussels Airport al gezien als promowagen voor Tomorrowland, dus vandaar dat ik redelijk overtuigd was van het exterieur. Interieur ga ik op mijn gemak (los van het event) eens bekijken bij de dealer. BMW Tanghe in Steenokkerzeel zou hem rond die datum moeten hebben staan
Comment
-
Lijkt me ook serieus gegroeid, of niet?That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
-
Behoorlijk ja.. een X3 van 2010 was kleiner dan de nieuwe.
Last edited by Bud Wijzer; 02/09/2022, 11:23.
Comment
-
Kan al tellen! Ik vind de x1 echt mooi geworden en volg het met veel aandachtThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
Comment