Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zot hoe die prijzen gestegen zijn op een paar maanden. Ik heb de zwaarste hybrid met m pack alle andere toeters en bellen voor het over de 50. Besteld in de eerste helft van dit jaar.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Klopt, hier was het voor de 25e na korting iets van een 42k met de set-up die ik gekozen heb begin augustus. Prijs voor korting was 54k EUR, dat is ondertussen blijkbaar ook al meer. (beide prijzen incl btw)
Ik ben deze middag naar de voorstelling geweest bij de lokale dealer, hij is wel een ferm stuk luxueuzer geworden in vergelijking met mijn F48 met alle extra camera’s enzo die je kan nemen.
Ook eens prijs gevraagd voor mijn ouders, 20i Xline in Phytonicblau met Premium Pack Pro, Comfort Pack, Driving Assistant en Parking Assistant Pack Plus en dat zat op ongeveer 51.000 voor korting.
Sportzetels zouden ze niet nemen, in de toonzaal hadden beide modellen deze wel en mijn ma vond die hogere wangen aan de zit niet zo praktisch om in/uit te stappen.
Komend weekend testrit gekregen, ik zal er uiteraard maar al te graag bij zijn
edit: Het enige wat me wel wat stoort is de hoedenplank, met die touwtjes is dat toch wat goedkoop voor die prijsklasse.
Dat mocht toch wel een oprolbare afdekking zijn zoals in o.a. de 3-serie.
Ik ben deze middag naar de voorstelling geweest bij de lokale dealer, hij is wel een ferm stuk luxueuzer geworden in vergelijking met mijn F48 met alle extra camera’s enzo die je kan nemen.
Ook eens prijs gevraagd voor mijn ouders, 20i Xline in Phytonicblau met Premium Pack Pro, Comfort Pack, Driving Assistant en Parking Assistant Pack Plus en dat zat op ongeveer 51.000 voor korting.
Sportzetels zouden ze niet nemen, in de toonzaal hadden beide modellen deze wel en mijn ma vond die hogere wangen aan de zit niet zo praktisch om in/uit te stappen.
Komend weekend testrit gekregen, ik zal er uiteraard maar al te graag bij zijn
edit: Het enige wat me wel wat stoort is de hoedenplank, met die touwtjes is dat toch wat goedkoop voor die prijsklasse.
Dat mocht toch wel een oprolbare afdekking zijn zoals in o.a. de 3-serie.
Ben blij dat je dat ook eens vernoemt, die hoedenplank.
Dat vind ik zoo'n gedrocht, ook al in de huidige versie.
Krijg je ook nooit fatsoenlijk terug op zijn plaats.
Ben blij dat je dat ook eens vernoemt, die hoedenplank.
Dat vind ik zoo'n gedrocht, ook al in de huidige versie.
Krijg je ook nooit fatsoenlijk terug op zijn plaats.
Benieuwd naar de testrit wel.
Inderdaad, die hoedenplank vond ik in mijn F48 al afbreuk doen, daarvan had ik echt verwacht dat het ging opgelost zijn.
Testrit vandaag is goed verlopen, bij aanvang mochten we kiezen hoelang we ongeveer wilden rijden, we zijn er een uurtje mee gaan rijden.
De testwagen was een xLine 18i in Sanremo Green, met bekleding in zwarte Sensatec en sportzetels.
Verder zowat dezelfde opties als mijn ouders kozen op de offerte.
Prachtige en volwassen wagen geworden wel, veel luxueuzer dan de F48, de sportzetels zaten ook wel goed.
Zeer stil binnenin vond ik, de motor hoor je amper en de vering is ook wel goed (we hebben een kasseibaantje getest en binnen merk je dat eigenlijk amper).
Een stuk expressweg aan 120 meegepikt ook, aan de rijgeluiden en dergelijke zou je niet verwachten al 120 te rijden.
De 18i lijkt me gewoon een vlotte motor te zijn die grotendeels in stilte zijn werk doet.
De HUD is wel een meerwaarde, ik heb eigenlijk amper op de tellers gekeken, ook mijn pa was helemaal overtuigd.
De Augmented View voor de navigatie is ook wel handig, wanneer die zegt "binnen 200m rechtsaf" kan je soms al eens twijfelen welke straat je net moet hebben.
Nu toont hij met het beeld van de frontcamera duidelijk hoe je moet rijden, een straat te vroeg afslaan zal nu niet meer voorvallen.
Redelijk uitgebreide menu's wel, ik heb overal een vluchtig doorgescrold en je zou bijna een punthoofd krijgen van alle mogelijke instellingen
Mijn ouders waren al redelijk overtuigd, de testrit heeft ze het laatste duwtje gegeven.
Bestelling geplaatst voor een 20i xLine in Phytonicblau met Premium Pack Pro, Comfort pack, sportzetels (vooral mijn pa wou die wel) in Sensatec Mokka en sierlijst in aluminium.
Levering is voorzien rond mei/juni 2023, zo gaat hij eruit zien: https://configure.bmw.be/nl_BE/configid/vp46z1q7
Pluspunten voor de verkoper ook, hij nam mooi zijn tijd om alles uit te leggen, gaf aan welke opties wel/niet de moeite waren.
Direct een mooie prijs gekregen (7% korting), op't laatste heeft hij er dan nog +/- 200 euro afgepitst.
Eerst dachten mijn ouders aan de Hyundai Tucson (nu hebben ze een Hyundai ix35) maar vooral mijn pa wou iets vlotter dan hun huidige 1.6 benzine.
De Tucson hybride 1.6 T-GDI die vergelijkbare prestaties als de 20i levert zit qua catalogusprijs ook al aan 46.000 euro, dus dan zit je toch al in de prijsklasse van de X1 ook.
Nooit gedacht dat ze ooit BMW gingen rijden, maar ik vind dat ze nu ook wel eens iets leuks voor zichzelf mogen hebben
Voor de eerste keer live gezien vandaag. Ziet er een pak groter uit dan de vorige versie en onverwacht vind ik het M pakket toch wel knap. X line daarentegen valt wel wat tegen op de 18" velgen
Dat groen is inderdaad speciaal, de testwagen zag er van buiten uit zoals in dat filmpje.
Toen we toekwamen aan de garage leek het zwart te zijn, onder invloed van zonlicht kan dat alle schakeringen hebben van zwart tot duidelijk groen.
Nog eens gecheckt bij mijn ouders hun bon en ze hebben de standaard X-line velgen, ik dacht dat het de velgen waren zoals deze in bovenstaand filmpje.
Op configurator lijken die standaard X-line velgen nog goed, IRL valt het precies wel wat tegen.
Merci Bud Wijzer voor de foto, dan kan ik eens tonen aan m'n ouders.
Hun kleurstelling zal inderdaad wat specialer zijn, ze hebben altijd zwarte interieurs gehad (en nooit keuze gehad ook) dus nu het kon wou mijn ma wel iets anders
Als je niet naar 19" wil, dan best toch de andere X-line velgen nemen inderdaad.
Die zijn naar mijn mening wel mooier.
Omdat de offerte van mijn EV toch te lang op zich laat wachten, heb ik hem toch ook maar laten uittellen.
X-line op 19" velgen met licht sensatec interieur.
The 2023 BMW X1 could reach new heights against rivals like the Volvo XC40, Audi Q3 and Mercedes-Benz GLA.That's because the third generation of the popular ...
Meet the new BMW X1! It’s the entry-level SUV in BMW’s line-up, and Mat’s about to find out if it’s the must-have choice compared to other premium small SUVs...
Comment