Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X1 / iX1 (2022)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Foto's in Phytonicblau, hier lijken de velgen 866 Bicolor dan weer best te pruimen: https://www.bmwblog.com/2022/10/07/2...ne-photoshoot/
    2018 BMW X1 18d

Comment

• Op foto vallen ze nog mee, maar live vind ik ze echt niet mooi.

Maar over smaken en kleuren natuurlijk.

Comment

• BMW X1 & iX1 (2022) - RIJDEN op een GLETSJER!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Autojournalist is toech ook een hondenjob hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
            Autojournalist is toech ook een hondenjob hé
            Echt hé! Waar die gasten overal mogen verblijven en de karren die ze vaak kunnen testen Een mens zou voor minder jaloers worden
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Now the best BMW SUV? 2023 BMW X1 M Sport petrol 23i (28i US) driving REVIEW!

Comment

• Er lijkt me in elk geval een M40i of iets dergelijks te komen.

ik zag hier (Tirol, Oostenrijk) net aan de lokale Spar een gecamoufleerde X1 met 2 dubbele uitlaten achteraan op nummerplaat van München.
                Vanbinnen leek er niet teveel camouflage meer aanwezig.

Ik wou net eens dichter gaan kijken toen de chauffeur naar buiten kwam en wegreed.
                2018 BMW X1 18d

Comment

• Ik heb een bmw x1 xdrive25e besteld in juli 2022. Volgens de autoverkoper was dit een van de snelst leverbare nieuwe bmw op dat ogenblik. Met wat geluk was hij er zelfs eind 2022 al. En zeker voor eerste helft 2023.

als ik informeerde twee weken geleden stond deze zelfs nog niet gepland.
                  nu lees ik hier dat jullie al wel lever data hebben en/of meer zicht.

kunnen jullie laten weten dat dit ook voor dit model is of de hybride en wanneer besteld.

want dit is toch bizar dat ze nog niets kunnen zeggen over levertermijn maar eerst heel positief de snelste en gaat goed meevallen etc.

thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwlover Bekijk Berichten
                    Ik heb een bmw x1 xdrive25e besteld in juli 2022. Volgens de autoverkoper was dit een van de snelst leverbare nieuwe bmw op dat ogenblik. Met wat geluk was hij er zelfs eind 2022 al. En zeker voor eerste helft 2023.

kunnen jullie laten weten dat dit ook voor dit model is of de hybride en wanneer besteld.

want dit is toch bizar dat ze nog niets kunnen zeggen over levertermijn maar eerst heel positief de snelste en gaat goed meevallen etc.

thx
                    Staat er een leveringstermijn op uw bestelbon ?

Comment

• (even geregistreerd om hier te kunnen antwoorden)

Hier ook de 25e, september besteld en zou een jaar later aankomen..
                      ik hoorde ook veel geruchten van hopelijk 6maand.. maar de dealer kon me enkel melden dat pas vlak voordat de wagen in productie gaat ze iets van planning weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwlover Bekijk Berichten
                        Ik heb een bmw x1 xdrive25e besteld in juli 2022. Volgens de autoverkoper was dit een van de snelst leverbare nieuwe bmw op dat ogenblik. Met wat geluk was hij er zelfs eind 2022 al. En zeker voor eerste helft 2023.

thx
                        X1 30e, besteld midden 2022, binnen 2 weken gepland om in ontvangst te nemen. De garage belde begin deze week.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Comment

• Ik heb een x1 hybride besteld en zoals ik kon horen van een bevriende verkoper zou de levertermijn mei- juni 2024 zijn :-(

Comment

• Je begint ze toch wel vaak te zien nu in't straatbeeld.
                            Blijkbaar een echte verkoopstopper inderdaad. Zeker de hybride.

Toen ik de mijne vorige week op onderhoud deed, heb ik hem eens langs het huidige model gezet.
                            De nieuwe lijkt echt toch wel een stuk groter alweer.

Comment

• Blijkbaar is 1 op 3 verkochte bmw’s in België een x1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
                                Blijkbaar is 1 op 3 verkochte bmw's in België een x1
                                Ik zou dat snappen voor de prijs van 2022, maar als je ziet hoe snel je aan 65.000€ zit nu…ik zou het niet doen dan. Ik stel hem online samen:

68.000€ tegenover 54.000€ nog geen jaar geleden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
                                  Blijkbaar is 1 op 3 geleasede bmw’s in België een x1
                                  Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 31/01/2023, 10:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JosV Bekijk Berichten

X1 30e, besteld midden 2022, binnen 2 weken gepland om in ontvangst te nemen. De garage belde begin deze week.
                                    Wat versta je onder midden 2022? Juni, Juli of Augustus?​

ik zie bijna elke ochtend op de E313 1 vrachtwagen vol X1's richting A'pen rijden (of sneyers herentals?) dus ik ben ongeduldig aan het worden
                                    Last edited by jonas; 31/01/2023, 11:20. Reden: incl quote

Comment

• Hier staat de parking ook vol, vooral bij diegene die vroeger allemaal 3 reeks reden (mezelf incluis )

Maar ik heb het er nu wel ff mee gezien.
                                      Al ben ik nog steeds heel erg tevreden van de service bij BMW.
                                      Moest de X1 als EV een fatsoenlijke range gehad hebben, had ik hem zeker ook weer overwogen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonas Bekijk Berichten

Wat versta je onder midden 2022? Juni, Juli of Augustus?​

ik zie bijna elke ochtend op de E313 1 vrachtwagen vol X1's richting A'pen rijden (of sneyers herentals?) dus ik ben ongeduldig aan het worden
                                        Eind mei als ik het nog van buiten weet. Een collega heeft om die reden een ev6 genomen. Die rijdt er al 3 maanden mee rond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JosV Bekijk Berichten

Eind mei als ik het nog van buiten weet. Een collega heeft om die reden een ev6 genomen. Die rijdt er al 3 maanden mee rond.
                                          ik dacht dat die EV6 juist een belachelijk lange levertermijn had..

alvast benieuwd naar je verhaal als je de wagen hebt

Comment

Working...
                                          X