Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X1 / iX1 (2022)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Dat ze maar snel een iX1 uitbrengen met 180pk

Verstuurd vanaf mijn SM-A525F met Tapatalk

Comment

Dit is de goedkoopste elektrische auto van BMW: de iX1

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Hoe komt het eigenlijk dat je nog nergens prijzen ziet, terwijl die toch al moeten gekend zijn ? De iX1 staat al weken op mijn Leaseplan keuzelijst, en ik zie dus gewoon al die tijd al de prijslijst.. Idem met de mensen hierboven die blijkbaar ook al een in bestelling hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mercur Bekijk Berichten
          Hoe komt het eigenlijk dat je nog nergens prijzen ziet, terwijl die toch al moeten gekend zijn ? De iX1 staat al weken op mijn Leaseplan keuzelijst, en ik zie dus gewoon al die tijd al de prijslijst.. Idem met de mensen hierboven die blijkbaar ook al een in bestelling hebben.
          Omdat ze (volgens de dealer waar ik ga) een algemene prijsverhoging gaan doorvoeren en een prijs geven en 3 weken een andere zou blijkbaar slecht over komen. Voor wat die uitleg waard is natuurlijk, geen idee wie dat zo beslist.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JosV Bekijk Berichten
            Omdat ze (volgens de dealer waar ik ga) een algemene prijsverhoging gaan doorvoeren en een prijs geven en 3 weken een andere zou blijkbaar slecht over komen. Voor wat die uitleg waard is natuurlijk, geen idee wie dat zo beslist.
            Makes sense, we zullen het zien op het moment dat de prijzen bekend zijn.
            Een iX1 XDrive30 heeft volgens mijn Leaseplan lijst een basisprijs van €57950 (incl BTW).

Comment

Wat een zotte prijzen toch tegenwoordig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mercur Bekijk Berichten

Makes sense, we zullen het zien op het moment dat de prijzen bekend zijn.
                Een iX1 XDrive30 heeft volgens mijn Leaseplan lijst een basisprijs van €57950 (incl BTW).
                Dat is precies wat hoog, of al aangepast naar de nieuwe prijs. Mijn config is ongeveer 60.000€ incl btw en heeft M pack, driving assistant pack, premium pack plus…

Comment

Die prijs ligt enorm dicht bij een Tesla Y met gelijkaardige uitrusting....

Comment

Koop u dan beter een KIA EV 6 voor dat geld.

Comment

Prachtig deze nieuwe X1. Eerste X1 waarvan ik zeg, boenk erop!

Jammer wel dat de 30e een driecylinder is ook al heeft die 326 pk. Liever een 330e dan met 2.0 4 cylinder.
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Ja dat driepittertje vind ik toch ook wel jammer in de hybride.

Dan toch maar een Mazda CX60 waar nog een leuke 2.5 in ligt als verbrandingsmotor.
                        Bovendien ook nog's RWD

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                          Ja dat driepittertje vind ik toch ook wel jammer in de hybride.

Dan toch maar een Mazda CX60 waar nog een leuke 2.5 in ligt als verbrandingsmotor.
                          Bovendien ook nog's RWD
                          Dat systeem werkt zo ( in de i8, 745e, dus denk hier ook?) zodat de batterij nooit echt leeg is en je de nodige power altijd hebt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                            Dit is de goedkoopste elektrische auto van BMW: de iX1

Eindelijk: een elektrische BMW voor de gewone man!
                            Last edited by sunking; 10/06/2022, 12:43.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

Eindelijk: een elektrische BMW voor de gewone man!
                              Voor de gewone man met een leasecontract toch
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

BMW zal normaal tegen 2025 klaar zijn met hun 'neue klasse' platform. Tot dan blijft het helaas 'oude wijn in nieuwe zakken' (aan premium prijs uiteraard)

Comment

Dat systeem werkt zo ( in de i8, 745e, dus denk hier ook?) zodat de batterij nooit echt leeg is en je de nodige power altijd hebt.

745e is wel een 6 cylinder, in plaats van een 3 pittertje, klein verschil

2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                    745e is wel een 6 cylinder, in plaats van een 3 pittertje, klein verschil
                                    I8 was ook maar een 3 pittertje :-)
                                    Maar de motor in de 745e is wel een beest, dat is waar. Voelt altijd veel krachtiger dan hij zou moeten zijn (door die combo met elektriciteit zeker?).

Comment

Wel eens benieuwd of je aan de ophanging van de X1 gaat kunnen wennen dan. Persoonlijk ben ik in mijn X1 18d daar nooit echt van content geweest. Nu is die van de hybride wel iets stugger, wat hem wel iets aangenamer maakt, maar als je uit een 7 komt..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                        Wel eens benieuwd of je aan de ophanging van de X1 gaat kunnen wennen dan. Persoonlijk ben ik in mijn X1 18d daar nooit echt van content geweest. Nu is die van de hybride wel iets stugger, wat hem wel iets aangenamer maakt, maar als je uit een 7 komt..
                                        Ik heb voor de zekerheid wel de adaptieve ophanging genomen, dat zal wel iets doen zeker? Het enige waar ik echt niet zeker van ben is hoe het M pack de auto wat te speelgoed achtig maakt achteraan.

Comment

Ik heb voor de zekerheid wel de adaptieve ophanging genomen, dat zal wel iets doen zeker? Het enige waar ik echt niet zeker van ben is hoe het M pack de auto wat te speelgoed achtig maakt achteraan.

Vooral de achtervering van de mijne is veel te slap. Deint altijd zo ook wat na op verkeersdrempels bv. En ook behoorlijk onderstuurd.
                                          De XC60 die ik hier voor had, was toch een pak stabieler.

Ik vind dat van dat pakket bij de huidige eigenlijk ook al. Zelf heb ik een sportline, en ik vind dat pakket mooier dan het M pakket.

Maar over smaken en kleuren natuurlijk.

Comment

Working...
                                          X