Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Peugeot 408 (2023)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenIk heb het in de regel nog wel voor wat out of the box design, maar hoe meer ik de 408 zie, hoe minder ik ook van zijn silhouet overtuigd ben.
Dan geef ik de C5 X nog zeker de voorkeur op deze.
De 308 kan ik op zich nog wel smaken, zeker de break. Alleen vind ik dat die zo extreem laag ligt bijna.Benzine
'80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )
'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)
'68 VW 411 1700 (2011-2014)
'81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
Diesel
'85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
'91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
'10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
'11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
'13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )
Comment
-
De man van Autovisie verwoordt het op een gegeven moment prefect: "Wat kunnen we nog meer verzinnen?"
Maar dan... Even daarna gaat ie achterin zitten: veel ruimte. Terwijl z'n onderbenen bijna niet op de zetel rusten maar in een onmogelijke hoek staan omdat z'n voeten niet onder de zetel voor hem kunnen.
Al die reviews zijn eigenlijk amper iets waard. Gewoon afratelen wat ze op panier gekregen hebben van de constructeur.Last edited by Hayes; 24/11/2022, 20:24.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenDe man van Autovisie verwoordt het op een gegeven moment prefect: "Wat kunnen we nog meer verzinnen?"
Maar dan... Even daarna gaat ie achterin zitten: veel ruimte. Terwijl z'n onderbenen bijna niet op de zetel rusten maar in een onmogelijke hoek staan omdat z'n voeten niet onder de zetel voor hem kunnen.
Al die reviews zijn eigenlijk amper iets waard. Gewoon afratelen wat ze op panier gekregen hebben van de constructeur.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenDe man van Autovisie verwoordt het op een gegeven moment prefect: "Wat kunnen we nog meer verzinnen?"
Al die reviews zijn eigenlijk amper iets waard. Gewoon afratelen wat ze op panier gekregen hebben van de constructeur.
Zelfs in een X5 of gewone 5 hybride, zit je zowat met je knieën in je nek.
In een ID4 en Enyaq hebben ze dat wel elegant opgelost door de zitting vooraan wat hoger te maken, merkte ik tijdens mijn testrit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ik zou er dan ook niet meer naar kijken
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
Af en toe zitten er wel degelijk onafhankelijke, enigzins kritische reviews tussen.
Wat de ene goed vindt is voor de andere dan weer niks en andersom. En dan heb ik het nog niet over fanboys die iets verkeerd over een favoriet merk horen of zien. Dan is het uiteraard een slechte reviewEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Aan jou om die onafhankelijke reviews te posten dan. Tegenwoordig leven al die autosites van sponsoring en reclame maar dat wil nog niet zeggen dat ze niet proberen om het zo neutraal mogelijk te benaderen, uitzonderingen zitten natuurlijk overal.
Wat de ene goed vindt is voor de andere dan weer niks en andersom. En dan heb ik het nog niet over fanboys die iets verkeerd over een favoriet merk horen of zien. Dan is het uiteraard een slechte review
Ik ben er gewoon niet genoeg mee bezig.
Door de Jogger te kopen heb ik waarschijnlijk een 50-tal video reviews bekeken.
Een 5-tal weren de moeite. De rest herhaalde telkens quasi krak hetzelfde.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
Da's ook waar.
Ik ben er gewoon niet genoeg mee bezig.
Door de Jogger te kopen heb ik waarschijnlijk een 50-tal video reviews bekeken.
Een 5-tal weren de moeite. De rest herhaalde telkens quasi krak hetzelfde.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Tegenwoordig zitten de meeste alleen maar te zagen van hoe slecht een multimediasysteem werkt... Dan over hoe een auto rijdt...
Ik mis de Autotest van de jaren 80... Vele zijn op YouTube te vinden... Waar ze auto's testen op een testbaan, remmen, motor, verbruik, zijwind, comfort, noem maar op...Benzine
'80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )
'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)
'68 VW 411 1700 (2011-2014)
'81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
Diesel
'85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
'91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
'10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
'11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
'13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk BerichtenTegenwoordig zitten de meeste alleen maar te zagen van hoe slecht een multimediasysteem werkt... Dan over hoe een auto rijdt...
Ik mis de Autotest van de jaren 80... Vele zijn op YouTube te vinden... Waar ze auto's testen op een testbaan, remmen, motor, verbruik, zijwind, comfort, noem maar op...
Tegenwoordig zijn het vaak gewoon mannen/vrouwen die het een beetje goed kunnen uitleggen, en vooral subjectieve zaken beschrijven.
Desalniettemin blijven het wel mijn meest populaire youtube kanalen.
Comment
-
Ook voor het eerst in het echt gezien, was een grijze waardoor de achterbumper minder opviel.
Mooie wagen en ziet er kleiner uit dan op foto's, wat net positief is, geen lompe bak maw, ziet er zelf sportief uit.
Jammer van de prijs en enkel met automaat te krijgen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenOok voor het eerst in het echt gezien, was een grijze waardoor de achterbumper minder opviel.
Mooie wagen en ziet er kleiner uit dan op foto's, wat net positief is, geen lompe bak maw, ziet er zelf sportief uit.
Jammer van de prijs en enkel met automaat te krijgen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Bij zo een wagen past enkel een automaat.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenik rijd automaat en heb veel fun
Comment
Comment