Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Honda Civic Type-R (2023)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
    Lijkt ook superstrak te schakelen op de video.
    Tis zot om te lezen hoeveel reviers deze bak als de beste manueel beschouwen.
    Beste manueel, ooit gemaakt, van alle tijden over alle auto's.
    En Supercars hebben ook allang geen manueel

    The Power Of Dreams

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk Berichten

      Bij de uitgaande CTR waren er koelingsproblemen, als men ermee op het circuit ging.
      Maar dan wete nog nie, hoe lang of hoe ijtens men moest racen om koelingsproblemen te ondervinden...

      Dat hebben ze dan aangepakt in de laatste productiejaren door de toegang naar de radiator achter de neus te vergroten, meer gaten en/of grotere opening waar de lucht door gezogen kan worden.
      Tzou beter moeten zijn nu.

      Terzelfdertijd ook de remmen aangepakt, meer geschikt voor circuit.
      Online vinde daar wel de technisch uitleg voor.

      Dus ik vermoed dat je met deze nieuwe CTR probleemloos en lang over circuits kan vlammen.
      De luchtingang naar de radiator onderaan de neus is gigantisch als ge kijkt op foto's
      Dat wist ik ook inderdaad.
      Maar zoals je in het filmpje ziet gaat de olie temp. tot 127°C, wat ik toch aan de hogere kant vind met 5°C buiten temperatuur.

      Comment


      • lol haja, niet op gelet
        The Power Of Dreams

        Comment


        • Track Battle – Honda Civic Type R vs Ford Focus ST
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

          Comment

          Working...
          X