Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Honda Civic Type-R (2023)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
    Pff dilemma's dilemma's, ik wil deze zo hard, maar wil er mijn Mazda'tje niet voor wegdoen.
    Ik wil die ook maar niet als je er 50K voor moet aftikken.
    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

We zitten in de Type R topic dus…
      Waarom nog een Type R willen, als de "normale" versie al in onder 7 sec naar de 100 gaat, vraag ik me af.

Comment

Veel knapper dan het vorige model, minus de vleugel dan wel.
        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Waarom nog een Type R willen, als de "normale" versie al in onder 7 sec naar de 100 gaat, vraag ik me af.
          Manueel en volledig benzine zonder de hybride toestanden! En het geluid uiteraard en ziet er wel dik uit! Veel dikker dan de normale versie en omdat het wel is de laatste zou kunnen zijn. Met hybride gaat deze nog veel meer kosten en wordt deze zeker onbetaalbaar, gelijk bij elke nieuwe wagen tegenwoordig.
          Last edited by ; 26/10/2022, 03:26.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
            Ben ik wel benieuwd naar. Khoop toch minder dan 50k.

Comment

Cool film'ke!

Comment

We zitten in de Type R topic dus…

doen! snel én praktisch

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                die zal verre van de 50K verwijderd blijven...in de VS kost die 43K
                Verwacht zo rond de 45K, mogelijks eronder nog...​

euhm lol?

1. manueel
                2. echte uitlaat, in zowel sound en looks
                3. de looks in het algemeen, met de brede arches overal
                4. (betere) wegligging
                5. snelste FF platform op de markt, ooit

en wss nog tal van leuke dingen afgeleid van de hierboven kenmerkende elementen die een Type R een Type R maken en geen gewone Civic hybride met ecvt....​
                Last edited by E-riko; 02/11/2022, 21:15.
                The Power Of Dreams

Comment

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

die velgen zouden lichter moeten zijn van wat ik onlangs ergens gelezen of gezien had, maar vind ze imo veel minder aantrekkelijk dan de velgen die er standaard opzitten..
                      The Power Of Dreams

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk Berichten

die velgen zouden lichter moeten zijn van wat ik onlangs ergens gelezen of gezien had, maar vind ze imo veel minder aantrekkelijk dan de velgen die er standaard opzitten..
                        Idd lichter en paar 1000$ extra, vind ze nog wel iets hebben. Dan kunt ge nog in optie een carbon spoiler, nog paar 1000$ erbij.

Stronger, lighter, and visually distinct, these Alloy Wheels are everything you want rolled into an impressive presentation.
                        • 5.29 pounds lighter than OEM wheels
                        • Distinct Shark Gray metallic-finish, laser-etched logo
                        • Wheels are stringently tested to match all Honda requirements, as well as those from the Society of Automotive Engineers
                        ​3100$

The Carbon Fiber Wing Spoiler dramatically improves the performance of your Civic while adding a distinct visual accent.
                        • 1.6 lbs lighter than OEM Wing Spoiler
                        • Gurney Flap Design and Chevron enhances aerodynamics and drivability
                        • Designed to create downforce for stability; yaw rotation and lateral acceleration are reduced while improving turning performance and straight line stability
                        • Manufactured in Italy from premium carbon fiber
                        • Red fiber weave represents the proud Type R racing spirit
                        ​2250$

Benieuwd naar de prijzen in België, zou da ni ongeveer hetzelfde zijn?
                        Last edited by ; 16/11/2022, 14:07.

Comment

Ja, denk ook niet dat dat idd veel zal schelen met hier die optie prijzen
                          The Power Of Dreams

Comment

NEW Honda Civic Type R review: the best hot hatch in HISTORY

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Denk dat die in België toch ook een stuk boven de 50k zal zijn.

Comment

Honda Civic Type R - review

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                  Denk dat die in België toch ook een stuk boven de 50k zal zijn.
                                  Inderdaad ik lees het ook op verschillende plekken, waar ik dus voor vreesde.
                                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Hoe enthousiast kan je zijn LOL

Maar ben wel stiekem jaloers.
                                    Lijkt me zo'n lekker analoge auto nog met die handbak.

Maar 78K in NL

Comment

Maar 78K in NL
                                      Idd! Wij klagen hier terecht maar kijk eens in Holland. En veel protest zie ik daar niet, onbetaalbare auto's, nog duurdere benzine en diesel, 100 km/h op de snelwegen enz.

Comment

Ja en toch zie je daar nog best veel dikke auto's rijden, vind ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Idd! Wij klagen hier terecht maar kijk eens in Holland. En veel protest zie ik daar niet, onbetaalbare auto's, nog duurdere benzine en diesel, 100 km/h op de snelwegen enz.
                                          Maar wel een zeer snel verouderend wagenpark bij de particuliere kopers.

Comment

Working...
                                          X