Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Honda Civic Type-R (2023)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Maar wel een zeer snel verouderend wagenpark bij de particuliere kopers.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenHoe enthousiast kan je zijn LOL
Maar ben wel stiekem jaloers.
Lijkt me zo'n lekker analoge auto nog met die handbak.
Maar 78K in NL
Comment
-
Enkele pagina's terug kon het niet zijn dat die 50K ging kosten toen ik dat zei Kon gewoon niet anders als je naar de evolutie van prijzen van nieuwe wagens kijkt. De tijd dat de Civic Type R een betaalbare hot hatch was is duidelijk voorbij. 50K is ook gewoon veel te veel voor wat je krijgt. Zullen ze wel aan de verkoop merken, wie gaat er zo zot zijn om 50K voor een Civic te betalen?
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenIn 2015 betaalde je 34000€ voor een nieuwe Civic, prijzen nu zijn idd absurd. Waarom werken we eigenlijk nog? Weer een droom aan diggelen.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
Comment
-
De verhoudingen liggen terug, zoals begin jaren 80 ongeveer.
Een 3 reeks 320i (wat voor mij altijd zo'n beetje de benchmark was), had je toen voor rond de 1 à 1.2mio BEF
Een doorsnee loon lag toen rond de 45.000 à 50.000 BEF
Dus bijna een 2 jarenloon.
Neem nu een 318 sedan met wat opties, aan 50K, versus een loon van 2.000€ en je komt ook op 25md.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
Voor 34K heb je de Civic ehev sport...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
Voor 34K heb je de Civic ehev sport...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenInderdaad ik lees het ook op verschillende plekken, waar ik dus voor vreesde.
sowieso, dat punt + de met zekerheid laatste pure ICE Type R, zal em mogelijks wel een toekomstige gegeerde JDM car worden.
over zotte prijzen gesproken, dealer wil mijn 1 liter 3 cilinder Civicske nog overnemen voor 17K en ik zou in mijn hoofd al blij zijn rond de 10-12K
Particulier zou ik meer kunnen vragen zegt em nog erbij
(55K km)Last edited by E-riko; 06/12/2022, 22:00.The Power Of Dreams
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk Berichten
blijkbaar wordt die wel in veel gelimiteerde oplages gebouwd dan de uitgaande Type R, mss dat dat er ook mee te maken zal hebben
sowieso, dat punt + de met zekerheid laatste pure ICE Type R, zal em mogelijks wel een toekomstige gegeerde JDM car worden.
over zotte prijzen gesproken, dealer wil mijn 1 liter 3 cilinder Civicske nog overnemen voor 17K en ik zou in mijn hoofd al blij zijn rond de 10-12K
Particulier zou ik meer kunnen vragen zegt em nog erbij
(55K km)2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
Comment
-
Vanaf 55000€, djeezes. Zal em ni worden vrees ik, had mij er al een beetje op verheugd eigenlijk, maar dees is er gewoon over.
Waar sportauto's trouwens met een manuele bak goedkoper waren zie ik nu net het omgekeerde, wtf wtf, wil iedereen ineens weer aan de bak ofzo? Snap er niks meer van.
Mijn 206'je gaat maw nog niet meteen de deur uit… en de Mazda al zeker niet.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door evoIX Bekijk BerichtenProductie 2023 voor België (18 stuks) is al van begin december 2022 uitverkocht.
Productie 2024 ook al naar het schijnt.
Comment
Comment