Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A-klasse + A-sedan - Facelift (2022)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenOpties die ik zelf nooit nodig heb of gebruik. Jullie wel?
Radio luister ik nooit, altijd muziek van usb stick en verder heb ik genoeg aan de comand navigatie
Wel spijtig dat mijn liefde voor Mercedes op deze manier moet aflopen. Nog een tijdje genieten van mijn A-tje en dan zien we wel voor iets anders, er zijn nog wel wat merken zonder kapsones
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
De uwe is ook al stokoud he, nu hebben ze DAB gewoon bij de prijs gekletst, vandaar de lichte (sic) prijsstijging.
Nog wat goodies waarover ik niet meer beschik, de prijzen van deze lijst zijn jaarlijks hé. Gelukkig doet de schoonzuster van de opa van mijn buurvrouw het jaarlijks onderhoud in 't zwart tegenwoordig, dat scheelt al een flinke slok op de borrel
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenIs allemaal wel redelijk van de pot gerukt idd.
Maar we hebben het onszelf ergens ook aangedaan natuurlijk.
Eerst maken ze iedereen zo goed als "verslaafd" aan al die apps, en dan gaan ze er voor rekenen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Hahahaha, Mat die het nutteloze met water gevuld middenconsole bakje leeg likt Ik zei toch dat ze de touchpad uit de PFL niet hadden mogen verwijderen, zo easy!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenKomaan seg, bedieningsgemak niet verbeterd, prijs ferm opgetrokken en dan nog denken dat iemand een A'tje koopt voor +60k. Dat ze eens uit hunne ivoren toren komen daar bij Benz.
Enkel in België zie je in elke straat zo 5 leasekrellen staan. In Holland, Duitsland en Polen bv kom je er niet te veel tegen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment