Oorspronkelijk geplaatst door Cedra
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw m2 (2023)
Collapse
X
-
Toegegeven met wat ironie, maar doet me écht een beetje aan zoiets denken.
dazzo666isalazytwat2.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenEn dan hoor je overal dat het dure onderhoud hetgeen is dat dikwijls niet gedaan wordt.
Deze met een volledig dealer onderhouden afgestempeld boekje zouden in de minderheid zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk BerichtenVroeger stond "M" vooral voor Motorsport, actueel betekent "M" vooral "Money" voor BMW . Er is vraag naar en het verkoopt, dus wie kan hen ongelijk geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Hoe meer een M van eigenaar verandert, hoe meer dat voorkomt.
Nieuw gekocht door een tandarts of bedrijfsleider op de zaak. Onderhoud wordt prima uitgevoerd.
Na 4 jaar tijd voor iets nieuw. De koper wringt dit in zijn budget, maar verslikt zich helemaal bij de eerste bandenwissel of onderhoud. Ofwel stelt hij onderhoud uit, ofwel wordt het gedaan door "een vriend" die ook een paar steeksleutels heeft. Maar op een gegeven moment is het genoeg, de verzekering is ook duur en de rijtaks hakt er ook in.
De derde eigenaar probeert zelfs niet meer bij Porsche, en laat herstellen bij prutsers. Voor een extra spoiler van Ali is er misschien wel nog wat geld als ze die zelf spuiten met busjes van Auto5.
En zo krijg je dan 10 jaar oude premium bakken die in verschrikkelijk slechte toestand zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Dat is ook het verhaal van heel veel Porsches.
Nieuw gekocht door een tandarts of bedrijfsleider op de zaak. Onderhoud wordt prima uitgevoerd.
Na 4 jaar tijd voor iets nieuw. De koper wringt dit in zijn budget, maar verslikt zich helemaal bij de eerste bandenwissel of onderhoud. Ofwel stelt hij onderhoud uit, ofwel wordt het gedaan door "een vriend" die ook een paar steeksleutels heeft. Maar op een gegeven moment is het genoeg, de verzekering is ook duur en de rijtaks hakt er ook in.
De derde eigenaar probeert zelfs niet meer bij Porsche, en laat herstellen bij prutsers. Voor een extra spoiler van Ali is er misschien wel nog wat geld als ze die zelf spuiten met busjes van Auto5.
En zo krijg je dan 10 jaar oude premium bakken die in verschrikkelijk slechte toestand zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
De auto is duur, zeer schreeuwerig en opvallend, en waarschijnlijk niet sneller dan de Tesla M3 P.
Los daarvan lijkt deze M2 me toch minder geslaagd dan het vorige model voor mij persoonlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
Auto's in de genres zoals deze M2 zijn dan ook totaal geen concurentie voor een Tesla ipad met 4 wielen mijn gedacht... er zijn maar heel weinig M , RS of AMG kopers die wakker liggen van een sprintje tegen een Tesla hoor...
Los daarvan lijkt deze M2 me toch minder geslaagd dan het vorige model voor mij persoonlijk...
Of onwille van het lawaai?
Ik heb het al eerder geschreven.
Stel dat de electrische auto eerst was. Dan reden alle autoliefhebbers met een Model 3 Performance of gelijkaardig.
En als dan een fabrikant op de markt zou gekomen zijn met een benzine auto met catalysator, 2 turbo's, variabele kleppentiming, differentieels met lock, etc.
En de prestaties zouden minder zijn dan de electrische modellen... dan zou niemand dat kopen.
Binnen 5 jaar zijn de kopers van zo'n benzine AMG/M/RS gewoon oude zakken met te veel nostalgie.
Last edited by Tommie1; 19/10/2022, 16:36.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Waarom koop je dan een M, RS of AMG? Enkel voor de badge, of omdat die dingen snel zouden moeten zijn?
Of onwille van het lawaai?
Ik heb het al eerder geschreven.
Stel dat de electrische auto eerst was. Dan reden alle autoliefhebbers met een Model 3 Performance of gelijkaardig.
En als dan een fabrikant op de markt zou gekomen zijn met een benzine auto met catalysator, 2 turbo's, variabele kleppentiming, differentieels met lock, etc.
En de prestaties zouden minder zijn dan de electrische modellen... dan zou niemand dat kopen.
Binnen 5 jaar zijn de kopers van zo'n benzine AMG/M/RS gewoon oude zakken met te veel nostalgie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Waarom koop je dan een M, RS of AMG? Enkel voor de badge, of omdat die dingen snel zouden moeten zijn?
Of onwille van het lawaai?
Ik heb het al eerder geschreven.
Stel dat de electrische auto eerst was. Dan reden alle autoliefhebbers met een Model 3 Performance of gelijkaardig.
En als dan een fabrikant op de markt zou gekomen zijn met een benzine auto met catalysator, 2 turbo's, variabele kleppentiming, differentieels met lock, etc.
En de prestaties zouden minder zijn dan de electrische modellen... dan zou niemand dat kopen.
Binnen 5 jaar zijn de kopers van zo'n benzine AMG/M/RS gewoon oude zakken met te veel nostalgie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
Dat mag gerust jou mening zijn natuurlijk ... maar je moet beseffen dat er ook mensen zijn met andere meningen... daarom hoef je ze nog niet te schofferen tot oude zakken of badge kopers... met alle respect...
Maar wees eerlijk, als het om prestige gaat, dan is de badge wel belangrijk.
Ik heb er geen probleem mee dat iemand dat koopt, ik probeer het te begrijpen.
Er zijn nog van die dingen die ik niet begrijp hoor. Sommige old-timers zijn niks speciaals, ze rijden slecht, stinken naar onverbrande naft en olie en maken veel lawaai. En toch...
Comment
-
Ik volg Tommy zijn stelling maar dat is hetzelfde als zeggen dat als de eerste auto's ronde bollen waren dan zou iedereen nu waarschijnlijk nog een ronde bol tekenen als men gevraagd word om een auto te tekenen. Iemand van Azië of het midden oosten verklaart ons zot voor het gebruik van wc papier en wij hen voor die fles water in de wc...lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenOldtimers die niks speciaals voor u zijn, zijn juweeltjes voor hun eigenaars.
Maar bv een 4deurs Ford Taunus of zelfs Mercedes 200E uit de jaren 60-70 daar vind ik niks aan. Dat waren toen massa auto's.
Comment
Comment