Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw m2 (2023)
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIk hoor heel veel autojournalisten klagen over deze sportzetels met die bult in het midden. Consumententip : optie niet aanvinken.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Last edited by The Pretender; 07/11/2023, 19:25.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Quote uit dat filmpje: "Jaaaaa, dat is leuk, maar dit is een Porsche...", exact mij gedacht alleen al bij de titel van het filmpje.
Ook: 460pk voor de M2 en 4,4s naar 100. De Cayman doet 4,9 (4,7 in het filmpje) met 300pk. Als je een rijdersauto wil dan zal het toch echt de Cayman moeten zijn. Persoonlijke mening is trouwens, ik begrijp niet dat er iemand zoveel geld zou neertellen voor een 2-reeks.
Comment
-
Gisteren dit exemplaar van dichtbij kunnen bewonderen en snel een paar fotokes gemaakt, toch wel een vette kar, mooi!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment