Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Iemand eigenlijk een idee of de 1.6 tgdi ook beschikbaar gaat komen in combinatie met de 8 traps automaat?
in deze review rijden ze met deze combinatie op een gewone versie (geen n-line)
Mooi ding waar ik het bestaan niet van kende. Gaan luisteren voor een MG ZS en dan ook offerte gekregen voor deze. Niet aanwezig in de showroom voorlopig. Meteen korting gekregen, niet om gevraagd, maar zelfs dan nog steeds serieus aan de prijs voor de basisversie. Deze draagt de prijs van de vorige generatie Tucson...
Mooi ding waar ik het bestaan niet van kende. Gaan luisteren voor een MG ZS en dan ook offerte gekregen voor deze. Niet aanwezig in de showroom voorlopig. Meteen korting gekregen, niet om gevraagd, maar zelfs dan nog steeds serieus aan de prijs voor de basisversie. Deze draagt de prijs van de vorige generatie Tucson...
Ik heb deze zaterdag zien staan in het lichtgrijs in de showroom van Herentals toen ik er passeerde... hoeveel korting geven ze dan?
vandaag deze en een antraciet grijze gezien, toont echt wel groter in het echt dan de vorige (en is dat ook) morgen mss eens langsgaan en prijs laten maken, blijkbaar is de N-line en de Hybrid bestelbaar met de 1.6 van 198pk in combinatie met de 7DCT
Ik heb deze zaterdag zien staan in het lichtgrijs in de showroom van Herentals toen ik er passeerde... hoeveel korting geven ze dan?
2547,04 euro korting. In schril contrast met een offerte die ik vandaag ontving voor een andere auto waar de korting 4500 euro was (wel voor een ander merk met een model die al langer meedraait).
Houd ons op de hoogte van de hoeveelheid korting die jij kunt bedingen.
Comment