Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen ID.3 - Facelift (2023)
Collapse
X
-
RIP gtx Volkswagen stapt af van GTX-label voor sportieve EV's - AutoWeek ik persoonlijk snap het nut niet in van een sportieve EV die veel meer kost dan hetzelfde model met minder sportieve ambities en meestal ook nog minder ver komt. waarschijnlijk valt de verkoop tegen?4 rings driver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenDeze is full spec zo'n beetje idd. Geen grotere velgen maar dat wilden we sowieso niet. Ik vind hem ook wel goed uitzien.
Veel plezier ermee!
Comment
-
Mijn vrouw wilde eerst een witte nemen maar nu toch blij met de zwarte. Net als bij de id4 is deze ook wel erg gevoelig aan opspattend vuil aan de achterzijde.
hij rijdt ook echt wel leuk. Voor mijn gevoel net iets zachter en agieler dan de id4. Mss logisch met de kleinere velgen en smallere banden. En het lagere gewicht.
Verbruik lijkt ongeveer hetzelfde.
Zaterdag eens een langere trip mee voorzien. Ben benieuwd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenProficiat tof zo'n ID3 en handiger formaat om te parkeren ook dan de ID4
Jammer dat die trekhaak zo ongelofelijk onhandig is en eigenlijk alleen geschikt voor een fietsendrager.
Qua look vind ik hem toch een stuk moderner dan de id4 als je ze zo langs elkaar zet.
Comment
-
Zaterdag eens een trip van dik 200km gedaan met de 3.
Acc werkt beter dan in de 4. Remmen en optrekken voelt vloeiender aan.
Altijd moeilijk om verbruikscijfers te vergelijken natuurlijk maar de 4 lijkt toch wel de zuinigste van de 2. Alhoewel met 3/4 de snelweg aan 120kmh op de cruise en de rest stad en secundaire weg kwam ik aan net geen 17kWh. Behoorlijk toch.
Zetels zijn echt top exemplaren al is het toch altijd zoeken naar de goeie rijhouding in een nieuwe auto. Net als bij de 4 kan voor mij het stuur net niet ver genoeg naar me toe ook.
Multimedia is nu echt wel upto standard van hoe het zou moeten zijn.
Die Haptik toetsen van vw dat ze daar maar snel afscheid van nemen. Werkt nooit helemaal precies.
Overall toch dik tevreden. Ophanging is Duits comfortabel. Like it.
Comment
-
Die haptik knoppen zijn weg bij de facelift van de Golf 8 en ik vermoed dat ze dat doortrekken naar de rest van het gamma. Werd ook eens tijd dat ze gingen luisteren naar hun klanten. Nu nog fysieke knoppen voor de bediening van de airco en dan zijn ze op de goede weg.
Comment
Comment