Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smart #3 (2023)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Deze vandaag eens goed kunnen bekijken, echt knap! Alleen hier te koop bij de verkeerde dealers

Ben er echt zeer tevreden van, is goed doorontwikkeld geweest. De looks van de 3 zijn idd mooi. Wagen is perfect ontworpen, alles mooi in balans.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk Berichten
      Ben er echt zeer tevreden van, is goed doorontwikkeld geweest. De looks van de 3 zijn idd mooi. Wagen is perfect ontworpen, alles mooi in balans.
      Idd, je moet 'm irl zien, op foto komt 'm niet genoeg tot zijn recht. Ben echt positief verrast, mooier dan de #1, prachtig!
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Idd, je moet 'm irl zien, op foto komt 'm niet genoeg tot zijn recht. Ben echt positief verrast, mooier dan de #1, prachtig!
        Klopt, bijna dagelijks aangesproken met de vraag welke auto het is en altijd veel stoef op looks.

Comment

Terug van weekje Berlijn. 789 km, geen enkel probleem gehad, 3x moeten snelladen. Altijd aan de Teslalader gehangen. Zalige wagen, dus ook voor op vakantie.

Comment

Klopt, bijna dagelijks aangesproken met de vraag welke auto het is en altijd veel stoef op looks.
            Iemand in de familie heeft de oranje versie, is niet anoniem ?

Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
            '15 Volvo XC60 D3

Comment

Er stak er me laatst 1 voorbij en dacht aan een porsche

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

Maar zag er verder nog geen 1

Comment

Ik heb er nog maar 2 gezien Blogs De Home al
                  iets meer, de 3 is blijkbaar niet zo vlot
                  leverbaar.

Comment

Ik heb er nog maar 2 gezien Blogs De Home al
                    iets meer, de 3 is blijkbaar niet zo vlot
                    leverbaar.
                    De hashtag 3 en 1 dus, weet niet waarom dit forum er blogs en home van maakt ?

Comment

Until recently, the luxury tuner BRABUS was rather reserved when it came to new smart vehicles. The top equipment was named after him and was also allowed to proudly bear his name. Nevertheless, it was more of a smart #3 Performance with a few tasteful BRABUS lettering. After the smart BRABUS #3 from a few weeks ago, the smart BRABUS #3 has now also received some love from the luxury tuner. Now BRABUS is taking a further step and is also offering the #3 in the characteristic BRABUS design. With design elements for the outside, especially real BRABUS rims, elements for the inside and a lower BRABUS spring set. You can see what all is available in this article.

Comment

Comment

IMG_4451.jpg
                          Vandaag de stekker voor de V2L ontvangen, werkt perfect. Best wel handig.

Comment

Working...
                          X