Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen ID.7 (2023)
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Goed dat er nog wat meer EV breaks op de markt komen!
Persoonlijk vind ik de prijs wel best hoog.
Zo gaan ze toch niet veel weerstand bieden aan Tesla en de Chinese merken vrees ik.
Maar waarom moeten die ID's allemaal zo'n suffig design hebben?
Koplampen die nul, nul uitstraling hebben.
De lijn over flank met die rare verhoging bij de achterdeur:
Lijkt wel de MG 5. Niet goed als je design doet denken aan een wagen van iets meer dan de helft van jouw prijs...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenGoed dat er nog wat meer EV breaks op de markt komen!
Persoonlijk vind ik de prijs wel best hoog.
Zo gaan ze toch niet veel weerstand bieden aan Tesla en de Chinese merken vrees ik.
Zowel carmaniac als TB geven aan dat de ID.7 op zo wat alle vlakken superieur is aan de EQE en de i5: ruimer, zuiniger, laadt sneller, en is ook nog eens stiller
Hij mist zogezegd wel het vermogen (maar zit in iets meer dan 6s aan 100km/h, meer dan voldoende)
Ik denk dat deze zeer goed gaat verkopen.
Lijkt wel de MG 5. Niet goed als je design doet denken aan een wagen van iets meer dan de helft van jouw prijs...
Bekijk beide wagens een frontaal, dan schreeuwt er eentje 'goedkoop' maar dat zie je ook in de specs, eentje laadt op aan 87kW, de andere aan 185kW.
Comment
-
bon, even het verhaal van mijn collega rond zijn id7 hier dumpen:
eerst verliep de bestelling moeizaam, maar gelukkig bleek dan dat de wagen tov de initiele bestelling (lease) ineens goedkoper is geworden, waardoor hij veel meer in budget kreeg.
initieel kon hij de auto vorige vrijdag 31/5 ophalen, tot hij telefoon kreeg dat de aflevering diende herpland te worden omwille van issues met de transporteur
dus vorige woensdag 4 juni was de dag dan aangebroken.
dat zou je hopen...
hij stuurde me dat er problemen waren omdat ze het grote scherm niet aankregen...
had hem al meegegeven hoe ze een soft reset konden doen maar dat hielp niet.
ook niet de wagen afsluiten, ver genoeg wegwandelen en dan nog eens proberen hielp niet
blijkbaar hebben ze zelfs de 12 volt batterij afgekoppeld maar ook geen soelaas.
vervolgens hebben ze de auto dan maar terug gaan uitlezen en is hij met zijn oude dieselstoof terug vertrokken (hij stond daar al twee uur te niksen)
ze hadden beloofd om voor EOB gisteren (donderdag 5 juni) een update te geven
natuurlijk komt er NIETS van die belofte en heeft hij zelf teruggebeld om te vragen naar de status
volgens hen zijn ze in overleg met de importeur (d'ieteren) dus of het euvel onder garantie valt. beiden weten niet wat de oorzaak kan zijn !
tja kijk, als je dan denkt dat alle software issues van de eerste generatie eindelijk weg zijn: niet dus.
voor mij in elk geval geen EV meer van de VAG groep, keuze genoeg elders (en nee Tesla wordt het ook niet)
als iemand benieuwd is naar de garage: je ziet ze mooi liggen vanop de e19 richting antwerpen4 rings driver
Comment
-
Dik balen als je zoiets voor hebt natuurlijk.
Ik vind het Multimedia systeem in mijn id4 ook verre van perfect maar zeker leefbaar en niet zo'n horror ding als vaak beschreven wordt.
Er zijn vast ook wel eens van die verhalen over andere merken vindbaar. Maar tot spijt van wie het benijdt zullen we niet direct terugkeren naar de analoge manier van autorijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichtenbon, even het verhaal van mijn collega rond zijn id7 hier dumpen:
eerst verliep de bestelling moeizaam, maar gelukkig bleek dan dat de wagen tov de initiele bestelling (lease) ineens goedkoper is geworden, waardoor hij veel meer in budget kreeg.
initieel kon hij de auto vorige vrijdag 31/5 ophalen, tot hij telefoon kreeg dat de aflevering diende herpland te worden omwille van issues met de transporteur
dus vorige woensdag 4 juni was de dag dan aangebroken.
dat zou je hopen...
hij stuurde me dat er problemen waren omdat ze het grote scherm niet aankregen...
had hem al meegegeven hoe ze een soft reset konden doen maar dat hielp niet.
ook niet de wagen afsluiten, ver genoeg wegwandelen en dan nog eens proberen hielp niet
blijkbaar hebben ze zelfs de 12 volt batterij afgekoppeld maar ook geen soelaas.
vervolgens hebben ze de auto dan maar terug gaan uitlezen en is hij met zijn oude dieselstoof terug vertrokken (hij stond daar al twee uur te niksen)
ze hadden beloofd om voor EOB gisteren (donderdag 5 juni) een update te geven
natuurlijk komt er NIETS van die belofte en heeft hij zelf teruggebeld om te vragen naar de status
volgens hen zijn ze in overleg met de importeur (d'ieteren) dus of het euvel onder garantie valt. beiden weten niet wat de oorzaak kan zijn !
tja kijk, als je dan denkt dat alle software issues van de eerste generatie eindelijk weg zijn: niet dus.
voor mij in elk geval geen EV meer van de VAG groep, keuze genoeg elders (en nee Tesla wordt het ook niet)
als iemand benieuwd is naar de garage: je ziet ze mooi liggen vanop de e19 richting antwerpen
om dan doodleuk mee te geven dat ze het vervelend vinden, maar dat het pech is want er zijn vandaag 3 ID7 afgeleverd zonder issues
(wat is mijn collega hiermee?)4 rings driver
Comment
Comment