Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lexus LBX (2024)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
    Straks staat er gewoon weer een nieuwe A op de oprit

Is idd iets wat ik ook niet bij Lexus zou verwachten maar sinds mijn problemen met de Mazda cx60 ben ik ook niet meer zo'n believer in de Japanse perfectie.
    En al zeker geen fan meer van hybride systemen.
    Pffff, wel leuke zoektocht. Nee, een A zeker niet, die zitten in hun laatste jaar. Toch geen 50k € geven aan een oud model waar ik al 7 jaar van genoten heb

Als de nieuwe CLA te laat komt misschien eens een C-klasse proberen, die zou misschien nog net in mijn garage passen

Een BMW? Ook lang niet meer gehad, altijd graag mee gereden. Geen idee voorlopig, zal eens moeten rondzoeken. Beetje saloncondities bekijken overal

Kortom, een luxeprobleem eigenlijk dat ik niet meer verwacht had, ik was echt overtuigd van de LBX
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Dat gaat ook niet meer lukken want mijn A-tje is aan een vriend beloofd voor de zomer.

Het kan dus nog een verrassing worden, leuke tijden eigenlijk, alles zowat uittesten
      Oei, dan moet je echt wel beginnen rondkijken

Een Peugeot 3008? Persoonlijk vind ik dit een beter formaat dan de LBX, en is ook echt mooi afgewerkt...

Of Alfa Junior als het echt wat kleiner moet zijn....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten

Oei, dan moet je echt wel beginnen rondkijken

Een Peugeot 3008? Persoonlijk vind ik dit een beter formaat dan de LBX, en is ook echt mooi afgewerkt...

Of Alfa Junior als het echt wat kleiner moet zijn....
        Idd! Die Peugeot is knap. Een Italiaan is hier na mislukte avonturen met een Gr Punto en een Delta geen optie meer.

Ik zou zelfs de nieuwe Duster durven overwegen. Mijn zoon is nog altijd super tevreden na 5 jaar en 125000 km over zijn exemplaar. Dezelfde motor als in mijn A-tje trouwens.
        Maar helaas gaat dat ding ook niet in mijn garage passen
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Al een paar van die nieuwe Dusters zien rijden en die zijn ronduit knap..Al heb ik geen idee hoe het zit qua feel van het interieur.
          Ook qua rolgeluid ed wsl toch een hele stap terug.

Al moet ik zeggen dat ik dat laatste ook altijd enorm vind tegenvallen in de vrij recente B klasse van een vriend van mij. En die staat dan nog op kleine velgen

Comment

• Maar ook helaas weer dit bij de commentaren. Ik heb nooit over dit probleem gehoord bij Toyota/Lexus en nu lees en hoor ik het plots overal

Ok! De meeste chauffeurs gaan daar geen last van hebben, maar toch...

@henkmiljoen3373
            4 weken geleden
            'De twaalf volt accu is veel te klein en als je weinig rijd is die geregeld leeg en kom je niet meer weg. Mij heeft de Lexus al vijf keer laten staan omdat de 12 volt accu leeg was. Volgens de hulpdiensten heeft Toyota en Lexus daar last van. De LBX doet alles prima maar ik heb hem ingeruild. Een auto die je geregeld laat staan gaat er bij mij uit'.

Comment

Working...
            X