Dat zal ongeveer een 42L zijn schat ik, net als de Yaris Cross.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lexus LBX (2024)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDat zal ongeveer een 42L zijn schat ik, net als de Yaris Cross.Thx voor de tip!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenWel een dikke prijs: is nauwelijks of niets goedkoper dan een EV.
Maar Lexus blijft op zich toch wel een uniek product, vind ik.
Het Toyota hybride concept is ondertussen ook wel goed uitgewerkt. Privé zou ik dit ook altijd nog boven een PHEV of EV verkiezen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenWel een dikke prijs: is nauwelijks of niets goedkoper dan een EV.
Probeer mij binnen een jaar of 5 nog maar eens overstag te krijgen, tegen dan is zo'n ding in 5 minuten geladen aan duizenden bijkomende laadpalen. Momenteel op de Autobahn naar Polen 3 keer mijn beurt gaan afwachten achter een Hollander, als de laadpaal al werkt tenminste, nee bedankt!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Hahaha, jij stouterik, je weet goed genoeg waarom
Probeer mij binnen een jaar of 5 nog maar eens overstag te krijgen, tegen dan is zo'n ding in 5 minuten geladen aan duizenden bijkomende laadpalen. Momenteel op de Autobahn naar Polen 3 keer mijn beurt gaan afwachten achter een Hollander, als de laadpaal al werkt tenminste, nee bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Jij rijdt precies toch over een andere Duitse Autobahn dan ik
2 weken geleden nog, was wel in de omgeving van Munchen, waren alle laadpalen ingenomen door Hollanders. Ik had toen beter dat feit gefotografeerd ipv de bus van Wout en JumboEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Naar het Zuiden is het een ander verhaal dan naar het Noorden ja.
Mijn vaste stopplaats langs de A2 is bv Auetal. Altijd meer dan vrije palen genoeg. Ioinity als ik me niet vergis.
Ook een Tesla charging park, beetje voorbij Hannover, noem maar op.
Nog nooit aanschuifgedrag gezien naar het Noorden toe.
Eens de Poolse grens over, is het wel een ander verhaal.
Gelukkig hebben ze een paar laders aan de fabriek geïnstalleerd bij ons. ;-)
Maar zoals al eerder gezegd, privé zoals in jouw geval, zou ik ook geen EV verkiezen voor dit soort trips.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenMaar zoals al eerder gezegd, privé zoals in jouw geval, zou ik ook geen EV verkiezen voor dit soort trips.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Hahaha, jij stouterik, je weet goed genoeg waarom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
’t Is maar een graptjen he Pol.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenElkaar een beetje jennen moet kunnen hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
Okee, da's genoteerd :-DEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Op de Franse Lexus site zijn er al meer mogelijkheden aangaande de opties van de verschillende types, wel maar 3 kleuren. Scheelt inderdaad serieus van land tot land.
https://www.lexus.fr/client/reservation/lbxEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Ik krijg nu steeds mail om zo'n 'Limited Original Edition' te reserveren (slechts 20 stuks) maar geen van de 4 voorziene kleuren staat mij aan. Ook de two-tone kleurstelling moet ik niet hebben, een zwart dak, no way
Ik ga dus wachten tot september om een eventuele reservering/bestelling te doen, binnenkort wel 993TURBO eens bezoeken in zijn showroom.
https://nl.lexus.be/customer/reserve/lbxEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment