Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lexus LBX (2024)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten

Vandaag dagje vrij, dus zal t maandag wel lezen :-)
    Klanten en prospecten krijgen nog een uitnodiging, dus komt in orde!
    Okido!
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• De verdere data van dealer bezichtiging hier in Polen. Zit geen enkele dag ook maar in de buurt Zal dus zeker 13 december worden

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Voorstellingen overal nu.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Eindelijk

Lexus Hasselt nodigt u uit
            bij de avant-première van de nieuwe Lexus LBX
            Avant-première Lexus LBX

Beste,

Lexus lanceert binnenkort de gloednieuwe LBX . In februari staat hij in de toonzaal, maar u kan hem samen met ons exclusief in avant-première ontdekken op woensdag 13 december.

Ervaar Lexus als nooit tevoren met ons nieuwe instapmodel, een compacte premium SUV die speciaal voor Europa werd ontwikkeld.

Aangedreven door een nieuwe generatie van het Lexus zelfopladend hybridesysteem, is hij met zijn 1.5 driecilindermotor met 136pk hét toonbeeld van efficiëntie.

Met de LBX kiest Lexus voor een nieuwe aanpak in de mogelijke uitrusting. Naast een basisversie kan er gekozen worden uit 4 "sferen". De Elegant en Relax leggen de nadruk op een verfijnde uitstraling, terwijl de Emotion en Cool een sportiever karakter hebben.
            Ontdek hier welke het beste bij u past.

Wilt u er graag bij zijn? Schrijf u dan hier in vóór 11 december.
            We verwelkomen u graag met een hapje en drankje, op woensdag 13 december van 17:00 uur tot 21:00 uur.

We kijken alvast uit naar uw bezoek.

Met vriendelijke groeten,

Lexus Hasselt

Comment

• Benieuwd naar je bevindingen in het echt.

Zou dat binnen een paar jaar privé ook nog zien zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                Benieuwd naar je bevindingen in het echt.

Zou dat binnen een paar jaar privé ook nog zien zitten
                Ik ook hoor. Echt beslissen doe ik toch pas na een proefrit en dat gaat blijkbaar nog een tijdje duren, hoewel ik daar niet veel problemen verwacht. Ook de eerste contacten met de dealer zijn zeer goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                  Eindelijk

Lexus Hasselt nodigt u uit
                  bij de avant-première van de nieuwe Lexus LBX
                  Avant-première Lexus LBX

Beste,

Lexus lanceert binnenkort de gloednieuwe LBX . In februari staat hij in de toonzaal, maar u kan hem samen met ons exclusief in avant-première ontdekken op woensdag 13 december.

Ervaar Lexus als nooit tevoren met ons nieuwe instapmodel, een compacte premium SUV die speciaal voor Europa werd ontwikkeld.

Aangedreven door een nieuwe generatie van het Lexus zelfopladend hybridesysteem, is hij met zijn 1.5 driecilindermotor met 136pk hét toonbeeld van efficiëntie.

Met de LBX kiest Lexus voor een nieuwe aanpak in de mogelijke uitrusting. Naast een basisversie kan er gekozen worden uit 4 "sferen". De Elegant en Relax leggen de nadruk op een verfijnde uitstraling, terwijl de Emotion en Cool een sportiever karakter hebben.
                  Ontdek hier welke het beste bij u past.

Wilt u er graag bij zijn? Schrijf u dan hier in vóór 11 december.
                  We verwelkomen u graag met een hapje en drankje, op woensdag 13 december van 17:00 uur tot 21:00 uur.

We kijken alvast uit naar uw bezoek.

Met vriendelijke groeten,

Lexus Hasselt

Ingeschreven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten

Ingeschreven?

Uiteraard, als eerste vermoed ik, vorige vrijdag al

Moeten wij ook nog een uur afspreken of maakt dat niet uit. Wij kwamen graag zo vroeg mogelijk, dus rond 17u zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Uiteraard, als eerste vermoed ik, vorige vrijdag al

Moeten wij ook nog een uur afspreken of maakt dat niet uit. Wij kwamen graag zo vroeg mogelijk, dus rond 17u zeker?
                      Top! Waarschijnlijk als eerste ja :-D
                      Het uur maakt niet uit, vanaf 17u is ok! Tot dan!

Comment

• Nog een video van het Poolse rondreis exemplaar dat ik onlangs op een haar na gemist heb. Deze kleur zou het voor mij wel eens kunnen worden.

Comment

• Je gaat dus 40k uit geven voor een auto die zo groot is als een Yaris... maar met een Lexus badge... met amper 130pk...

Voor dat geld heb je een goede (recente tweedhandse) EV die veel beter zijn waarde zal houden, en per kilometer veel meer rijplezier zal geven, en minder gaat kosten aan energie..

Comment

• Da's vloeken in de kerk hier, Tommie1. Noem een Lexus geen Toyota of je gaat mogelijk naar de brandstapel ,

Zoals ik had voorspeld wordt de Yaris ondertussen ook voorzien van de gewijzigde motorsoftware met wat meer pk. Afwerking op hoger niveau en mooi design, maar flink overpriced. Verder doet een mens met zijn geld wat hij zelf wil natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
                              Da's vloeken in de kerk hier, Tommie1. Noem een Lexus geen Toyota of je gaat mogelijk naar de brandstapel ,

Zoals ik had voorspeld wordt de Yaris ondertussen ook voorzien van de gewijzigde motorsoftware met wat meer pk. Afwerking op hoger niveau en mooi design, maar flink overpriced. Verder doet een mens met zijn geld wat hij zelf wil natuurlijk.
                              Of daar nu Toyota, Lexus, Opel of BMW op staat maakt me niks uit. 40k voor zo'n kleine auto met een motor die niks speciaal is vind ik gewoon totaal overprices.
                              Leg daar een paar euro bij, en je hebt een Tesla 3 of een MG5 EV die gewoon veel meer auto is voor dat geld. En nadien rij je voor een pak minder per km, minder onderhoud etc.

Maar ja, wel de boel vol schrijven in "nieuwe auto's zijn te duur voor particulieren".

Comment

• Uiteindelijk is er een markt voor alles hé Tommie.

In Jo zijn geval, kan ik echt wel goed begrijpen dat die nog een hybride motor verkiest boven een EV, voor zijn trips naar Polen.

Bovendien is zo'n luxe mini SUV ook weer wel iets speciaals. En als je met 2 bent, waarom voor groter gaan dan?

Ik vergelijk hem een beetje met een Q2. Waarbij de LBX nog een stuk mooier interieur lijkt te hebben.

En wat die 130pk betreft, meer dan ruim voldoende voor zo'n bakje.

De Arona van mijn vrouw (1.0 automaat met 115 pk) rijdt echt bangelijk goed, en meer dan vlot genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                  Je gaat dus 40k uit geven voor een auto die zo groot is als een Yaris... maar met een Lexus badge... met amper 130pk...

Voor dat geld heb je een goede (recente tweedhandse) EV die veel beter zijn waarde zal houden, en per kilometer veel meer rijplezier zal geven, en minder gaat kosten aan energie..
                                  Idd! Ondertussen zou jij toch moeten weten dat ik (nog) geen EV en al zeker geen tweedehands moet hebben hé, net zoals ik weet dat jij alles wat van Toyota komt bashed

In ieder geval, als de proefrit meevalt tenminste, gaat dit 'm worden. 136 PK, so what? Ik vind dit een knap zuinig bakske en ik krijg deze ook zonder problemen in mijn alsmaar kleiner wordende garagebox, of zouden die krellen dan toch steeds maar groter worden

Normaal zou het een GLA180 worden maar dankzij een bende incompetente oplichters is onze 60 jarige Mercedes familietraditie hier voorgoed voorbij. Ik wil met dat zootje niks meer te maken hebben, hoewel Mercedes altijd het merk van mijn hart zal blijven

In de eerste reviews van de LBX lees en hoor ik toch alleen maar goeie kritieken. Wordt vervolgd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                    Uiteindelijk is er een markt voor alles hé Tommie.

In Jo zijn geval, kan ik echt wel goed begrijpen dat die nog een hybride motor verkiest boven een EV, voor zijn trips naar Polen.

Bovendien is zo'n luxe mini SUV ook weer wel iets speciaals. En als je met 2 bent, waarom voor groter gaan dan?

Ik vergelijk hem een beetje met een Q2. Waarbij de LBX nog een stuk mooier interieur lijkt te hebben.

En wat die 130pk betreft, meer dan ruim voldoende voor zo'n bakje.

De Arona van mijn vrouw (1.0 automaat met 115 pk) rijdt echt bangelijk goed, en meer dan vlot genoeg.
                                    Om rond de kerk te rijden is dat allemaal OK, maar om meermaals per jaar naar Polen te karren, dan is het gewoon veel geld voor een kleine auto en dat vermogen.
                                    En hybride heeft vooral voordelen in de stad bij veelvuldig starten en stoppen, niet op een trip van 1000km.

En ja, die kritieken van autojournalisten die de auto een paar uur krijgen zijn waardeloos.

Comment

Of daar nu Toyota, Lexus, Opel of BMW op staat maakt me niks uit. 40k voor zo'n kleine auto met een motor die niks speciaal is vind ik gewoon totaal overprices.
                                      Leg daar een paar euro bij, en je hebt een Tesla 3 of een MG5 EV die gewoon veel meer auto is voor dat geld. En nadien rij je voor een pak minder per km, minder onderhoud etc.

Maar ja, wel de boel vol schrijven in "nieuwe auto's zijn te duur voor particulieren".
                                      Ik heb ook een kleine overprijsde auto waar ik persoonlijk heel veel plezier uit haal. Er is geen wet die zegt dat een auto een rationele beslissing moet zijn.

Over dat tweede deel kan ik dan wel meer volgen.

Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

Om rond de kerk te rijden is dat allemaal OK, maar om meermaals per jaar naar Polen te karren, dan is het gewoon veel geld voor een kleine auto en dat vermogen.
                                        En hybride heeft vooral voordelen in de stad bij veelvuldig starten en stoppen, niet op een trip van 1000km.

En ja, die kritieken van autojournalisten die de auto een paar uur krijgen zijn waardeloos.
                                        Om uren in de files te staan volstaat dit ruimschoots

25 jaar geleden ben ik een paar keer met gehuurde Fiat Punto's en VW Polo's met 60 of 75 PK naar Polen gereden en had niet het gevoel dat ik iets te kort kwam. Ik heb ook zelf nooit een auto gehad zoals mijn A-tje nu die meer dan 163 PK had. Mijn vorige GLA 200d had er ook (maar) 136, de Kia Sportage daarvoor 115 en de Sportcoupé 200 CDI 122. Dus wat mis ik?

Ik vind die huidige PK wedloop tegenwoordig eigenlijk totaal belachelijk. Hoe meer verkeersbelemmeringen hoe meer PK

Als ik mij wil amuseren huur ik wel iets om op een circuit te gaan vlammen en voor de rest ben ik blij dat ik niet dagelijks moet rijden in deze ellende

Comment

Klopt dat dan niet misschien?

Comment

Working...
                                          X