Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat mij betreft is het gewoon een stapje terug na je A, sowieso. De looks terzijde.
Ik ben nu ook niet degene die voor een grote auto is, integendeel, maar qua wielbasis heb je toch minimum Golf/A klasse size nodig, om echt comfort te hebben volgens mij.
Wat mij betreft is het gewoon een stapje terug na je A, sowieso. De looks terzijde.
Ik ben nu ook niet degene die voor een grote auto is, integendeel, maar qua wielbasis heb je toch minimum Golf/A klasse size nodig, om echt comfort te hebben volgens mij.
De proefrit volgend jaar zal mij veel leren imo. Ik heb nog niks definitief beslist hé maar op dit moment staat deze met stip op 1. Mooi, zuinig, een merk dat ik nog niet gehad heb en het proberen waard is zo lijkt mij. Het comfort zie ik wel bij de proefrit. Ik kijk ook uit naar de rij reviews binnenkort. Nu zijn die artikels en video's nog allemaal met proto's zonder ermee te rijden.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Ze zegden dat ook van de UX dat het een veredelde CH-R is, dat is dus totaal niet waar. Rijgedrag, interieur en kwaliteitsbeleving staat op een veel hoger niveau bij Lexus. Het prijsverschil zit wel ergens.
Op die 3 achter elkaar foto doet hij me eigenlijk een beetje denken aan een mini Aston Martin SUV.
Vooral die grijze met die zwarte velgen, vind ik wel heel dik.
En blijkbaar passen er alvast vier Jappanertjes in
En blijkbaar passen er alvast vier Japannertjes in
Bwa, zolang er maar een Belg en een Poolse in passen
Ik moet enkel genoeg plaats vooraan hebben, achteraan zit er toch nooit iemand. Ik veronderstel dat de voorzetels ver genoeg naar achter geschoven kunnen worden
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment