Ik vind het in ieder geval niet mis, maar weet niet of ik er een A met zijn schitterende motor voor zou willen inruilen. (voor een ev echter... )
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lexus LBX (2024)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Is mss wel zo'n auto die je eerst eens live moet zien...
Uiteraard in 't echt zien, ben erop aan 't wachten. Kan ook tegenvallen dan natuurlijk maar ik hoop van nietEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenIk vind het in ieder geval niet mis, maar weet niet of ik er een A met zijn schitterende motor voor zou willen inruilen. (voor een ev echter... )
Ik kan misschien mijn vrouw eruit gooien zodat ik niet meer naar Polen moet komen, ik heb hier ondertussen toch al alles gezien
Van de andere kant heb ik dan eigenlijk geen auto meer nodig want thuis doe ik alles met de fiets ondertussen, nog beter.
Nee, ooit wil ik toch een EV, heb al een favoriet modelleke
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenWat mij betreft is het gewoon een stapje terug na je A, sowieso. De looks terzijde.
Ik ben nu ook niet degene die voor een grote auto is, integendeel, maar qua wielbasis heb je toch minimum Golf/A klasse size nodig, om echt comfort te hebben volgens mij.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenEn blijkbaar passen er alvast vier Japannertjes in
Ik moet enkel genoeg plaats vooraan hebben, achteraan zit er toch nooit iemand. Ik veronderstel dat de voorzetels ver genoeg naar achter geschoven kunnen worden
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Comment
-
Comment
Comment