Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lexus LBX (2024)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Toyota loopt idd jaren achter.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenBlijkbaar is hij wel redelijk stevig afgeveerd. Dar vind ik wel niet echt passen bij dit conceptEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Heb je er nu nog niet mee gereden?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenHeb je er nu nog niet mee gereden?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Daarvoor dient de proefrit hé, ben benieuwd. Waar heb je dat gelezen of gezien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
In die Engelse review van een aantal posts terug. Ik ben persoonlijk nogal allergisch voor harde vering daarom dat mij dat altijd opvalt ook.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Grapjas! In mijn dromen zelfs al ene perte totale gereden en een andere met diesel volgetanktden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenToch straf dat je nu met de premie een electrische auto kan kopen voor de prijs van dit klein autootje…. , en geen slechte auto….
Ik zal als het zover komt evengoed genieten van mijn klein autootje hoorEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk BerichtenZijn er optiepakketten inbegrepen in de duurste versie of is dat altijd bij te nemen? Zeer dure bedoening anders.
En duur? Al eens de prijslijsten van een 'kleine' BMW of Mercedes bekeken?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Daar twijfel ik sterk aan. Het niveau en de vriendelijkheid van de verkopers is in ieder geval al stukken hoger dan bij de hautaine ster.
Het gaat daar niet zozeer over de dure abo's maar over de slechte werking ervan en hun helpdesk en onderhoudspersoneel met incompetent personeel.
Heb trouwens bij andere merken nooit een slechte dealer gehad.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment