Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lexus LBX (2024)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
Wat zijn de afmetingen eigenlijk van die garage?
want dat ziet er echt wel heel klein uit.
Van de 17 garages worden er door de eigenaars nog 3 gebruikt om hun auto in te parkeren, vroeger allemaal. Mensen hebben schrik voor beschadigingen, maar laten buiten staan ga ik echt niet doen, dan maar een maatje kleiner Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
Met plezier!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Dat grijs met cognac leder ziet er echt wel heel posh uit.
Blij voor je dat de testrit is meegevallen.
Hoe is hij qua ophanging in vergelijking met je Benz?
Dat is eigenlijk toch nog net wat een Japanner vaak nét ietsje minder maakt dan een premium Europeaan, vind ik persoonlijk.
Je garage laat inderdaad niet veel breder toe. Kan je daar nog veilig uitstappen zonder je deur te beschadigen?Last edited by Bud Wijzer; 02/04/2024, 11:09.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenDat grijs met cognac leder ziet er echt wel heel posh uit.
Blij voor je dat de testrit is meegevallen.
Hoe is hij qua ophanging in vergelijking met je Benz?
Dat is eigenlijk toch nog net wat een Japanner vaak nét ietsje minder maakt dan een premium Europeaan, vind ik persoonlijk.
Je garage laat inderdaad niet veel breder toe. Kan je daar nog veilig uitstappen zonder je deur te beschadigen?
Zoals ik schreef is alles zeer goed meegevallen, ophanging ook ok, niks abnormaal of van mindere kwaliteit gemerkt. Ik wou eigenlijk ook al langer opnieuw een hogere auto.
Ja die garage is nipt. Als je goed kijkt zie je opzij en achteraan de handdoeken tegen de muur hangen ter bescherming. De achterklep gaat daar trouwens niet open maar dat is preventief gedaan moest ik per ongeluk met de afstandsbediening de klep openen. Spiegels moet ik ook in en uitklappen als ik binnenrijd.
Met alsmaar groeiende auto's heb ik 30 jaar geleden bij aankoop van het appartement helaas geen rekening gehouden
Nuja, binnen een paar jaar ben ik hier weg en dan voorzie ik wel een grote garage met een klein appartement Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Zoals ik schreef is alles zeer goed meegevallen, ophanging ook ok, niks abnormaal of van mindere kwaliteit gemerkt. Ik wou eigenlijk ook al langer opnieuw een hogere auto.
Ja die garage is nipt. Als je goed kijkt zie je opzij en achteraan de handdoeken tegen de muur hangen ter bescherming. De achterklep gaat daar trouwens niet open maar dat is preventief gedaan moest ik per ongeluk met de afstandsbediening de klep openen. Spiegels moet ik ook in en uitklappen als ik binnenrijd.
Met alsmaar groeiende auto's heb ik 30 jaar geleden bij aankoop van het appartement helaas geen rekening gehouden
Nuja, binnen een paar jaar ben ik hier weg en dan voorzie ik wel een grote garage met een klein appartement
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Niet te lang wachten man, serviceflats hebben meestal geen garage.
Maar voorlopig lukt het nog, heb hier juist nog 8 km gelopenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk BerichtenZo is er eentje besteld voor de showroom. Wel met zwart dak. Cool toch
Hadden jullie ook geen witte besteld? Als die binnenkomt wil ik die wel eens zien. Ik twijfel tussen Sonic White, maar dan wel eventueel met zwart dak, en Silver.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk BerichtenIs een rode, een gele en een cement onderweg. Wit en "gewoon" zilver nietEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Nog wat vergelijkingen van vorige week. Ik ga eindelijk terug wat hoger zitten en minder moeten opletten om geen verkeersdrempel mee te nemen
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenMooi verzorgd dashboard met blijkbaar nog net voldoende knoppen bediening ook.
Bijna 6 jaar later ontdek ik nog regelmatig dingen bij Mbux waarvan ik niet eens wist dat het erop zat. Het is allemaal een beetje teveel van het goede aan het worden, constant belletjes en rinkeltjes kan soms ook enerverend beginnen werkenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment